۳۰ هزار وان‌پلاس 2 در ۶۴ ثانیه در چین فروخته شد

خریداران OnePlus 2 در چین درصورتی‌که این گوشی را مستقیماً از وب‌سایت OnePlus تهیه کنند، نیازی به داشتن دعوت‌نامه ندارند. درنتیجه این شرکت توانست در 64 ثانیه اول تا 30000 دستگاه از این گوشی را به فروش برساند.

با توجه به اینکه فروش گوشی‌های مربوط به دعوت‌نامه از 20 مردادماه شروع می‌شود، احتمالاً خریداران چینی شانس دیگری برای تهیه این گوشی پیدا خواهند کرد.

سال گذشته، OnePlus حدس می‌زد که حداکثر بین 50000 تا 100000 دستگاه OnePlus One را به فروش برساند؛ اما وقتی توانست فروش آن را به بیش از یک‌میلیون گوشی برساند خودتان می‌توانید تصور کنید که چگونه از آب‌سردکن‌های دفتر مرکزی آن شیر و عسل جاری شده است! اما همان‌طور که Carl Pei یکی از بنیان‌گذاران این شرکت به روزنامه USA Today گفته، OnePlus حتی با وجود فروش پیش‌بینی‌نشده تنها توانست بدون هیچ سود و زیانی هزینه‌های خود را جبران کند؛ اما ازآنجایی‌که شرکت سرشماری را برای پشتیبانی از فروشی بین سه تا پنج میلیون دستگاه برای سال جاری میلادی انجام داده است، رسیدن به وضعیتی مشابه سال گذشته چندان محتمل نیست.

OnePlus-2-listed-for-sale-in-China-on-OnePlus-website

اگر Carl Pei در طول معرفی OnePlus 2 اندکی با تکبر به نظر می‌رسیده، بعد از فروش اولیه OnePlus 2 در چین سطح اعتمادبه‌نفس وی احتمالاً به آسمان خواهد رسید.

OnePlus-announces-that-it-sold-30000-units-in-64-seconds-in-China

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.