ویندوز ۱۰ در آبان‌ماه برای ایکس‌باکس‌وان عرضه می‌شود

مایکروسافت برای اولین بار طی روند برگزاری نمایش E3 از رابط کاربری جدید ایکس‌باکس‌وان رونمایی کرد، در همین رابطه امروز نیز اعلام گردید که ویندوز 10 قابل اجرا بر روی این کنسول بازی آبان‌ماه عرضه خواهد شد.

0

یکی از ویژگی‌های اصلی ویندوز 10، قابلیت اجرا بر روی پلتفرم‌های مختلف از جمله سیستم‌های رومیزی، تبلت، گوشی هوشمند، کنسول بازی ایکس‌باکس‌وان و حتی هدست واقعیت مجازی هولولنز است.

تاکنون ویندوز 10 دسکتاپ به صورت رسمی منتشر گردیده، این در حالیست که بر اساس وعده ردموندی ها نسخه قابل اجرا بر روی گوشی‌های هوشمند این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز نیز در پاییز پیش رو عرضه خواهد شد؛خبر خوش برای گیمرها و دارندگان ایکس‌باکس‌وان اینکه کار توسعه ویندوز ۱۰ برای این کنسول نیز تا آبان‌ماه خاتمه خواهد یافت.

ویندوز 10 مخصوص ایکس‌باکس‌وان، علاوه بر ایجاد داشبورد جدید و افزایش سرعت اجرای دستورات کاربر، امکان کار با برنامه‌های یونیورسال را هم بر روی این کنسول بازی فراهم می‌کند. البته نباید کورتانا را از یاد ببریم که فرد از طریق دستورات صوتی می‌تواند چند دقیقه انتهای بازی خود را از طریق آن ضبط و با دوستان خود به اشتراک بگزارد؛البته استفاده از قابلیت “Hey Cortana” مستلزم داشتن سنسور کینکت می‌باشد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.