گوشی بعدی هواوی ممکن است به یک دوربین کشویی مجهز باشد!

هرچند هنوز مدت زمان زیادی از معرفی پرچم‌دار Honor 7 توسط هواوی نمی‌گذرد، با این حال امروز شاهد درز اطلاعاتی در رابطه با یک بالا رده دیگر از این سری با قابلیت دوربین کشویی هستیم.

0

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان استاندارد چین TENAA، هواوی قصد دارد در آینده‌ای نه چندان دور از یک گوشی بالا رده جدید از خانواده آنر رونمایی کند که علاوه بر کیفت ساخت عالی و قیمت مقرون به صرفه، از قابلیتی برخوردار است که آن را با سایر محصولات این سری و یا گوشی‌های بازار متمایز می‌کند؛ دارا بودن ماژول دوربین کشویی.

huawei-honor-sliding-camera3

در این گزارش آماده است که محصول مذکور دارای یک ماژول دوربین جدید است که دو دوربین (اصلی و سلفی) روی یک ساختار کشویی واحد قرار گرفته‌اند؛ در کنار هر سنسور دو فلاش ال‌ای‌دی دو رنگ نیز برای کمک به ثبت تصاویر باکیفیت تعبیه شده است. همان‌طور که در تصویر زیر نیز نشان داده می‌شود، کاربر می‌تواند از طریق دکمه فیزیکی قرار داده شده در کنار بدنه دستگاه، دوربین یکپارچه آن را در حالت آماده به کار قرار دهد.

huawei-honor-sliding-camera2

هوای از این قابلیت به منظور کم کردن حاشیه قسمت بالا صفحه‌نمایش استفاده کرده، این در حالیست که استفاده از فلاش دو حالته و دوگانه برای دوربین جلو همانند دوربین پشتی دستگاه بدون اشغال فضای اضافی نیز امکان‌پذیر شده است. متأسفانه اطلاعات بیشتری پیرامون این گوشی که هم‌اکنون با کد ATH-AL00 شناخته می‌شود و از پردازنده Kirin قدرت گرفته، منتشر نگردیده با این حال از روی تصاویر می‌توان دریافت که سنسور اثرانگشت آن با دکمه اختصاصی دوربین یکپارچه شده است.

هر دو پرچم‌دار Ascend Mate 7 و Honor 7 میزبان سنسور اثرانگشت در قاب پشتی هستند، با این حال به نظر می‌رسد مکان این قطعه در محصولات آینده هواوی دستخوش تغییراتی شود.

androidauthority

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.