عرضه بی‌سروصدای گلکسی اس 4 مینی پلاس سامسونگ با چیپست ارتقا یافته

گلکسی اس 4 مینی سامسونگ چندماه پس از گلکسی اس 4 با اندازه‌ای کوچک‌تر و البته سخت‌افزاری ضعیف‌تر از نسخه بزرگ‌تر وارد بازار شد. سامسونگ روز گشته این گوشی را با چیپستی قوی‌تر آپدیت کرده و آن را با نام Galaxy S4 Mini Plus  بی‌سروصدا عرضه کرده است.

0

اگر به خاطر داشته باشید گلکسی اس 4 مینی با چیپست میان‌رده اسنپ‌دراگون 400 کوالکام وارد بازار شد. این چیپ از دو هسته 1.7 گیگاهرتزی Krait 300 به همراه پردازنده گرافیکی ادرنو 305 استفاده می‌کرد. حالا نسخه پلاس این گوشی که در برخی نقاط جهان با نام Galaxy S4 Value Edition به فروش خواهد رفت به چیپست 64 بیتی و جدیدتر اسنپ‌دراگون 410 مجهز شده است. این چیپست جدید از 4 هسته پردازشی Cortex-A53 با سرعت 1.2 گیگاهرتز برخوردار بوده و چیپ گرافیکی نیز به ادرنو 306 ارتقا یافته است. سایر مشخصات گلکسی اس 4 مینی پلاس با نسخه معمولی تفاوتی ندارد.

Galaxy-S-IV-Mini-Plus

صفحه‌نمایش 4.3 اینچی این گوشی با وضوح qHD یا همان 540 در 960 پیکسل و از نوع SuperAMOLED تولید شده که تراکم پیکسلی خوب 256 پیکسل بر اینچ را به همراه دارد. 1.5 گیگابایت حافظه رم، دوربین‌های 8 و 1.9 مگاپیکسلی در پشت و جلو، 107 گرم وزن، اندروید 4.4.4، 8 گیگابایت حافظه داخلی، شیار کارت حافظه و باتری 1900 میلی‌آمپرساعتی از سایر مشخصات این گوشی خواهند بود.

این گوشی فعلاً در برخی کشورهای اروپایی مانند آلمان؛ اتریش، جمهوری چک، رومانی و بلغارستان با قیمت 190 تا 240 یورو به فروش می‌رسد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.