تصویر تبلیغاتی جدید سامسونگ رونمایی از گلکسی نوت جدید در مراسم 22 مرداد را تائید می‌کند

چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که در تاریخ 22 مرداد میزبان رویداد Galaxy Unpacked خواهد بود. مدت زیادی نگذشت که شرکت مجددا این رویداد را خاطرنشان شده و این‌بار از همگان خواسته تا 22 مرداد را “نوت” کنند. پیداست با این اشاره با گلکسی نوتِ جدیدی روبه رو هستیم که با توجه به خبرهای درز کرده‌ی پیشین باید نوت 5 ‌باشد.

0

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید دعوتنامه سامسونگ برای مراسم Galaxy Unpacked می‌باشد. این تصویر طرحی از یک دستگاه با قلم دیجیتالی S را نشان می‌دهد که طبیعتا باید گلکسی نوت 5 باشد.

احتمال می‌رود سامسونگ در کنار گلکسی نوت 5 از گلکسی اس6 اج پلاس که قد و قواره‌ی نوت 5 را دارد اما فاقد قلم S است نیز رونمایی کند. گفتنی است گوشی اس6 اج پلاس نسخه بزرگترِ اس6 اج است که اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد.

به لطف تصاویر درز کرده حالا هر دو گوشی نوت5 و اس6 اج پلاس را دیده‌ایم. سوال این است که کدام یک توجه شما را بیش از دیگری به خود جلب کرده است؟

 phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.