درز تصاویر واقعی دیزایر 728 اچ‌تی‌سی؛ یک گوشی میان‌رده با دو اسپیکر در قاب جلویی

ماه گذشته خبرهایی از گوشی همراه هوشمند جدیدی که اچ‌تی‌سی آنرا دیزایر ۷۲۸ نام‌ گذاری کرده به گوش رسید و از قرار معلوم این گوشی مراحل تولید پایانی خود را طی می‌کند و برای دریافت استاندارد‌های لازم در لیست موسسه استاندارد TENAA قرار گرفته است.

0

موسسه استاندارد TENAA در چین وظیفه بررسی و صدور استانداردهای لازم جهت گوشی‌های همراه را بر عهده دارد و اخیرا مشخصات گوشی دیزایر ۷۲۸ به همراه تصاویری از این گوشی جدید در لیست این آژانس منتشر شده است. درز مشخصات این محصول جدید اچ‌تی‌سی در این لیست به این معناست که در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

HTC-Desire-728-10

همان‌طور که گفته شد در کنار درز مشخصات دیزایر ۷۲۸ تصاویری نیز از این گوشی منتشر شده است، اگر بخواهیم از روی این تصاویر قضاوت کنیم می‌توان گفت قاب این گوشی در قسمت بالا و پایین نسبت به صفحه نمایش آن در مقابل با سایر گوشی‌های اچ‌تی‌سی ابعاد کمتری دارد به این ترتیب اچ‌تی‌سی دیزایر ۷۲۸ قد کوتاه‌تر از آنچه انتظار می‌رود به چشم می‌خورد. گفته می‌شود این گوشی همچنان از اسپیکر دوگانه با فناوری BoomSound در قسمت جلو بهره می‌برد.

از لحاظ سخت‌افزاری نیز با گوشی میان‌رده‌ای از جانب اچ‌تی‌سی طرف هستیم، دیزایر ۷۲۸ صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی دارد که از رزولوشن 720p بهره می‌برد، چیپست ۱.۳ گیگاهرتزی مدیاتک MT6753 در کنار دو گیگابایت رم و شانزده گیگابایت حافظه ذخیره سازی به همراه درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی مشخصات دیگر این گوشی را تشکیل می‌دهد.

HTC-Desire-728-11

دیزایر ۷۲۸ به دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت عقب مجهز است و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری در این گوشی تعبیه شده است.

با توجه به تصاویری که از این محصول منتشر شده است می‌توان حدس زد که اچ‌تی‌سی دیزایر ۷۲۸ از دو سیم کارت بهره می برد، این گوشی میان رده ابعادی برابر با ۱۵۷.۹ در ۷۷.۸ در ۷.۸۷ میلی‌متر دارد و ۱۵۰ گرم وزن دارد.

HTC-Desire-728-08

مشخصات و ابعاد این گوشی حکایت از عرضه آن در بازار چین دارد؛ اما همان‌طور که ذکر شد طراحی این محصول مقداری نسبت به سایر گوشی‌های همراه اچ‌تی‌سی تفاوت دارد و با این حساب ممکن است دیزایر ۷۲۸ در سایر کشورها نیز روانه بازار شود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.