گیمرها بخوانند: چطور با خیال راحت به ویندوز 10 کوچ کنیم!

در حال حاضر، بحث میان خریداران اکس‌باکس وان و پی‌سی‌های ویندوز 8 برای نقل‌مکان فوری به ویندوز 10 به‌شدت بالا گرفته است و دلایل بسیار کوچکی برای نادیده‌گیری فرصت آپگرید در روزهای ابتدایی وجود دارد.

0

در یکی دو هفته‌ی گذشته شاید بیشترین اخبار و مقالات فارنت به «ویندوز 10» مایکروسافت اختصاص داشته است. ویندوزی که قابلیت‌های بی‌شماری دارد و احتمالا تا الان آن را دریافت و نصب کرده‌اید و اگر از خوانندگان فارنت باشید، حتما به چم و خم آن تسلط دارید، چرا که تقریبا چیزی نیست که در فارنت از قلم افتاده باشد!

یکی از ویژگی‌های بارز ویندوز 10 و آن‌چه مایکروسافت اتفاقا تبلیغات زیادی هم روی آن کرده است، امکانات این ویندوز برای گیمرها است. این‌که شما یک ایکس‌باکس وان دارید یا نه، ممکن است در ابتدا مهم به نظر برسد، اما ویندوز 10 یک اتفاق خوب و تاثیرگذار برای پی‌سی گیمرها هم به شمار می‌رود. در گیم‌نیوز مطلبی را تدارک دیده‌ایم که چون و چرای کوچ گیمرها به ویندوز جدید مایکروسافت را کامل و جامع شرح می‌دهد. پیشنهاد ما این است که اگر گیمرها می‌خواهند با خیال راحت به سراغ ویندوز 10 بروند، حتما این مطلب را بخوانند.

راهنمای ویندوز 10: ویژه گیمرها

برخی از ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های موجود در نسخه جدید ویندوز تغییرات جالب و یکسانی را برای گیمرهای پی‌سی و اکس‌باکس وان به ارمغان می‌آورد. نگاهی نزدیک به تاثیر دایرِکت اکس 12 و تجربه استریم بازی‌های اکس باکس وان به دستگاه‌های ویندوز 10 خواهیم انداخت. اما فعلاً این راهنمای کوتاه درباره تمام چیزهایی است که باید درباره ویندوز 10 بدانید، و اینکه چگونه می‌توانید از ویندوز 10 برای بهبود تجربه گیمینگ خود بهره ببرید.

windows10-xbox

راهنمای ویندوز 10: ویژه گیمرها

برای گیمرهایی که هنوز از ویندوز 7 استفاده می‌کنند و اکس‌باکس وان نداشته، یا اصلاً علاقه‌ای به آپگرید ندارند استفاده از پایدارترین پلتفرم پی‌سی پیش از ورود کامل پی‌سی گیمینگ به دنیای دایرکت‌اکس 12 بهترین گزینه خواهد بود.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.