دیزایر 828w اچ‌تی‌سی تائیدیه استاندارد TENAA را در چین دریافت کرد

آژانس TENAA در چین وظیفه بررسی استانداردهای لازم برای عرضه گوشی‌ها به بازار را بر عهده دارد و از قرار معلوم دیزایر 828w اچ‌تی‌سی توانسته از صافی‌های مختلف این موسسه رد شده و جواز ورد به بازار دریافت کند.

0

بر اساس این اطلاعات، گوشی جدید اچ‌تی‌سی با مدل اچ‌تی‌سی دیزایر 828w روانه بازار خواهد شد و از صفحه‌نمایشی بزرگ برخوردار است و اسپیکرهایی دارد که از فناوری BoomSound بهره می‌برند. اچ‌تی‌سی این گوشی را در مدل‌های دو سیم‌کارت و تک‌سیم‌کارت به بازار عرضه می‌کند.

همان‌طور که ذکر شد اچ‌تی‌سی دیزایر 828w از صفحه‌نمایشی با ابعاد بزرگ برخوردار است، این صفحه‌نمایش از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد و ابعاد ان ۵.۵ اینچ است. صفحه‌نمایش این گوشی جدید اچ‌تی‌سی از تراکم پیکسل خوبی نیز برخوردار است و ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ جای گرفته است.

در خصوص پردازنده نیز اچ‌تی‌سی برای این گوشی کم نگذاشته و این محصول جدید پردازنده‌ای هشت هسته‌ای دارد که در فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند. ۲ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز از مواردی است که در این گوشی تعبیه شده است. لازم به ذکر است که درگاه کارت حافظه میکرو برای این محصول لحاظ شده تا کاربر بتواند میزان حافظه ذخیره سازی گوشی را تا مقدار ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهد.

دوربین قسمت جلوی گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است در حالیکه در قسمت عقب دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند. اچ‌تی‌سی سعی داشته تا برای این محصول جدید خود چیزی کم نگذارد و اچ‌تی‌سی دیزایر 828w از اندروید ۵.۱.۱ به همراه رابط کاربری سنس بهره می برد. هر دو مدل این گوشی از شبکه‌های مخابراتی4G LTE، 3G وWi-Fi بهره می‌برند و بلوتوث نسخه ۴ در این محصول به چشم می‌خورد.

این گوشی تنها ۷.۹ میلی‌متر ضخامت دارد که از لحاظ ابعاد معقول به نظر می‌رسد. اچ‌تی‌سی برای دیزایر 828w خوش سلیقگی به خرج داده و این محصول جدید در رنگ‌های سفید، قرمز، نارنجی، آبی‌تیره، خاکستری و طلایی به بازار عرضه می‌شود. انصافا باید گفت اطلاعات منتشر شده در خصوص این محصول جدید اچ‌تی‌سی کامل است و چیزی از قلم نیافتاده؛ اما باز هم خبری از قیمت و زمان عرضه این گوشی به میان نیامده است.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.