گزارش: شیائومی یک تبلت مجهز به ویندوز 10 تا ابتدای پائیز عرضه می‌کند

شیائومی محبوب‌ترین تولیدکننده گوشی‌های همراه در چین است و از قرار معلوم مایکروسافت نیز به این محبوبیت پی‌برده و قصد دارد تعامل بیشتری با این شرکت داشته باشد، به همین منظور در گزارش‌ها داشتیم که شیائومی تبلتی مجهز به ویندوز ۱۰ تا ابتدای پاییز روانه بازار خواهد کرد.

0

جو بلفیوره مرد شماره یک واحد ویندوز شرکت مایکروسافت مدعی است این شرکت بنا دارد ویندوز ۱۰ را در چند دستگاه مختلف ساخت شیائومی از جمله شیائومی Mi 4 به خدمت گیرد. ناگفته نماند که احتمال می‌رود Mi 4 شیائومی با سیستم‌عامل ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شود و تنها در اختیار کاربران به خصوص قرار گیرد.

از Mi 4 شیائومی که بگذریم ظاهراً این شرکت بزرگ چینی قصد دارد تبلت‌های ویندوزی نیز به بازار عرضه کند. بر اساس صحبت‌های پان ژوتَنگ (Pan Jiutang)، شیائومی در حال حاضر سخت مشغول به ساخت تبلتی است که ویندوز ۱۰ مایکروسافت در آن به عنوان سیستم‌عامل انجام وظیفه می‌کند.

در حال حاضر به غیر از صحبت‌های این کارشناس آمار معتبر، اطلاعات دیگری به بیرون درز پیدا نکرده است اما با در نظر گرفتن شرایط بازار می‌توان گفت که ساخت تبلتی مجهز به ویندوز ۱۰ از جانب شیائومی کاملاً محتمل به نظر می‌رسد.

اگر از طرفداران سیستم‌عامل مایکروسافت هستید حتماً تاکنون از عرضه رسمی ویندوز ۱۰ باخبر شده‌اید و با این حساب بدون شک در آینده نزدیک اگر شیائومی تبلتی با ویندوز ۱۰ در دست ساخت داشته باشد به زودی خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید.

technodify.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.