هولولنز مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ به توسعه‌دهندگان عرضه خواهد شد

با توجه به خبرهای منتشر شده به‌نظر می‌رسد مایکروسافت نسخه V1 از هدست واقعیت مجازی هلولنز خود را پیش از موعد مشخص شده به بازار عرضه خواهد کرد.

0

مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا در گفتگویی که با شبکه بی‌بی‌سی انجام داده اعلام کرده است اولین نسخه ویژه توسعه‌دهندگان دستگاه هلولنز در سال آتی عرضه خواهد شد. وی اعلام کرده نسخه V1 بیش از هرچیز بر روی توسعه‌دهندگان و کاربران تجاری تمرکز خواهد کرد. وی اذعان داشته پروژه هلولنز به بازه زمانی پنج ساله نیاز خواهد داشت. این بدان ‌معناست که شاید زمان زیادی تا رسیدن به موقعیت امکان سفارش این محصول برای خرید کاربران معمولی نیاز باشد.

پیش از این نادلا پیش‌بینی کرده بود انتظار دارد هلولنز در زمان عرضه به بازار نقشی اساسی و تاثیری مهم بر روی محصولات و بازی‌های ویدئویی داشته باشد. وی اذعان داشته این شرکت قصد دارد گستره استفاده از این محصول را گسترش دهد زیرا به زعم وی روش مایکروسافت همواره بر تولید محصولات چند قابلیتی بوده است.پ

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.