با تبلت Tab 2 A7 لنوو بیشتر آشنا شوید

در رقابت بسیار سنگین برندهای مختلف تولید کننده تبلت، لنوو  که پیش تر به واسطه سابقه خوب در زمینه فروش لپ‏تاپ‌های خود در میان کاربران، محبوبیت زیادی داشته، اکنون در زمینه فروش تبلت نیز سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است.

1

در میان تنوع مدل‌های ویندوزی و اندرویدی برند لنوو، مدل Lenovo Tab 2 A7، به واسطه قیمت مناسب و طراحی فوق‌العاده طرفداران بسیاری دارد.
این تبلت که قابلیت نصب سیم کارت و مکالمه را دارد در دو نسخه 2G و 3G عرضه شده که مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای MediaTek MT8382M با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، صفحه نمایش لمسی 7 اینچ از نوع backlit IPS ، Bluetooth و Wifi است.

lenovo-tab2-a7

دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین 0.3 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه به کاربر امکان عکس‏برداری و فیلم‏برداری می‏دهد. لنوو با به حداقل رساندن قاب دور صفحه نمایش در این مدل و ابعاد کوچک 8.9 در 105 در 191 میلیمتری آن ، طراحی چشم‌نوازی ارائه کرده است.

مدل A7 که از سیستم عامل اندروید 4.4 پشتیبانی می کند دارای حافظه داخلی 8 و 16 گیگا‏بایت بوده و با افزودن Micro SD حافظه آن تا 32 گیگابایت قابل ارتقاء است. به لطف باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی در حالت آماده به کار یا همان استند‏بای با نگه داشتن 18 روز شارژ و در حالت کاربری تا 8 ساعت، امکان استفاده مداوم برای کاربر فراهم شده است.

از سایر امکانات این محصول می‌‏توان به شتاب‌سنج و سنجش نور محیط اشاره کرد. به نظر می‏رسد این تبلت با در نظر گرفتن پارامترهای عملکرد، طراحی و قیمت نسبت به سایر تبلت های موجود در بازار، بسیار مقرون به صرفه باشد. Lenovo Tab2 A7 با 1 سال گارانتی شرکت سازگار ارقام در بازار‏های کشور عرضه می‏‌گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    بین تبلت های لنوو، طراحی سری یوگا رو میپسندم…
    ولی در مورد خرید یک تبلت اقتصادی و مقرون به صرفه، تبلت های ایسوس رو پیشنهاد میدم چون واقعا نسبت به قیمت از امکانات(سخت افزاری و نرم افزاری) خوبی برخوردارن.