برخی خودروهای موجود بر روی نقشه سرویس Uber اصلا وجود خارجی ندارند!

بر اساس اطلاعات میدانی جمع آوری شده توسط Motherboard، برخی خودروهای موجود بر روی نقشه سرویس Uber اصلاً وجود خارجی ندارند.

2

در یک جمله باید بگوییم Uber، برنامه‌ای است که شما به راحتی با استفاده از آن و در هرکجا (شهرهای پشتیبانی‌کننده از آن) می‌توانید سفارش تاکسی (با لحاظ کردن معیارهای خود) دهید.Uber پیش از آنکه تاکسی برسد، عکس راننده و ماشینش را به شما نشان می‌دهد و حتی روی نقشه مکان دقیق او و زمان رسیدن وی را نیز مشخص می‌کند.

ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که علیرغم مشاهده یک خودرو در نزدیکی محل حضورتان بر روی نقشه سرویس Uber، زمان طولانی مدتی را برای رسیدن آن پس از استخدام صبر کرده باشید. حال موسسه Motherboard در یک تحقیق میدانی به این نکته پی برده که برخی خودروهای آزاد موجود بر روی نقشه سرویس Uber، اصلاً وجود خارجی ندارند!

برخی از کارشناسان این حوضه؛ وجود مشکل مذکور را عدم دقت سرویس نقشه به کار گرفته شده توسط Uber اعلام کرده‌اند، این در حالیست که کارمندان پشتیبانی این سرویس مشکل گزارش شده را منتفی دانسته‌اند. البته برخی این مشکل را در هنگام زوم کردن بر روی نقشه گزارش کرده‌اند و عده‌ای نیز معتقدند که خودروهای مذکور حقیقی هستند، با این حال به دنبال کرایه بیشتر می‌گردند به گونه‌ای که در برخی مواقع از وظیفه اصلی خود شانه خالی می‌کنند.

به گفته  Motherboard، کافیست برای اثبات این موضوع در لیست استخدام راننده خود قیمت بالاتری را ثبت کنید تا طی چند دقیقه بر روی نقشه محل حضور شما مملو از خودروهای گوناگون شود. این موضوع عدم مدیریت صحیح و نظارت Uber بر رانندگان زیر نظر این شرکت را اثبات می‌کند. در هر حال عدم برخورداری از دقت کافی در نقشه سرویس Uber سابقه دیرینه داشته تا جایی که شایعاتی طی چند ماه اخیر از نیت همکاری این کمپانی با ارائه‌دهندگان سرویس نقشه دیگری همچون  nokia و Lyft به بیرون درز پیدا کرد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    سرویس فوق العاده ای به نظر من، که البته کم کم مشکلاتش حل میشه.
    راننده های تاکسی تو خیلی از کشورها مخصوصا فرانسه رو هم حسابی شاکی کرده .. :))
    باید به طرف فن آوری و هوش مصنوعی رفت و تا میشه مدیریت کارهای خرد رو در دنیا و ابرشهرهای امروزی از انسانها سلب کرد و زمینه کم کردن حضور انسانها رو در این قبیل کارها رو فراهم آورد… این تنها راه کم کردن فساد در دنیا است.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      نمی دونم خوبی‌هایی که داره می‌تونه جای معایبش رو بگیره..