نسخه بدون تبلیغات مزاحم بازی محبوب Solitaire برای شما سالانه ۱۰ دلار هزینه دارد!

بازی Solitaire نیز در ویندوز 10 وجود دارد، اما نه به شکل قدیمی که آن را می‌شناسید و دوست دارید. آخرین نسخه ویندوز، مجموعه Solitaire از مایکروسافت را همان‌طور که در ویندوز 8.1 هم موجود بود، در خود جای داده است.

0

نسخه مجانی تبلیغات حاشیه را هم با خود به همراه دارد. البته اگر تبلیغات را دوست ندارید، مجبور به دیدن آن‌ها نیستید. مایکروسافت به شما اجازه می‌دهد که با پرداخت حق اشتراک، از شر آن‌ها خلاص بشوید و تعدادی سکه نه‌چندان هدفمند را برای درون بازی و چیزهای دیگری را به‌عنوان کمک دریافت کنید.

همان‌طور که گفتیم Solitaire در مجموعه بازی‌های Solitaire مایکروسافت قرار دارد و شامل چیزهایی مثل اصل بازی به صورت کلاسیک و بازی Freecell می‌شود. این مجموعه دستاوردهای کاربر، آمار بازی و برترین کاربران را هم دنبال کرده و به همراه تبلیغات نشان می‌دهد. برای رهایی از تبلیغات و به دست آوردن نسخه Premium باید ماهیانه 1.50 دلار (یا سالیانه 10 دلار) بپردازید.

نسخه Premium برای هرکس که بازی‌های موبایل را انجام می‌دهد آشنا خواهد بود، چراکه سکه‌هایی برای انجام چالش‌های روزانه و چیزهایی برای بهبود بازی اضافه می‌شوند و مهم‌تر از همه دیگر تبلیغی را نمی‌بینید. این تبلیغات مزاحم، اندازه نسبتاً بزرگی دارند و برخی اوقات تمام صفحه را اشغال می‌کنند، نمی‌توانید آن‌ها را ببندید و در حدود 30 ثانیه به طول می‌انجامند.

Solitaire تنها بازی که در ویندوز 10 وجود دارد نیست، دو ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که Candy Crush Saga هم در آخرین نسخه ویندوز وجود خواهد داشت و به شرکت اجازه می‌دهد از این بازی که کاربران آن با درخواست مکرر قلب‌های اضافه از دوستانشان کم‌کم باعث آزار آن‌ها می‌شدند، درآمد کسب کند.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.