سونی دوازدهم مرداد از تلفنی با امکان ثبت «تصاویر در کسری از ثانیه» رونمایی می‌کند؛ آیا این همان اکسپریا C5 است؟

شرکت سونی در حساب توییتری خود از معرفی یک گوشی هوشمند جدید خبر داده که احتمالا در رویدادی که در تاریخ 12 مردادماه برگزار خواهد شد در معرض نمایش قرار خواهدگرفت.

0

آن‌طور که از این تیزر مشخص است، نکته کلیدی این دستگاه جدید، دوربین آن خواهد بود که می‌تواند عکس‌هایی در کسری از ثانیه بگیرد. در این تیزر به عنوان نمونه و به‌منظور نمایش توانایی‌های دوربین این گوشی تصویری از چکه کردن آب مشاهده می‌شود. اگرچه هنوز در خصوص رونمایی از این دستگاه در تاریخ یادشده اما و اگرهایی وجود دارد اما به‌نظر می‌رسد این دستگاه هوشمند در صورت معرفی همان اکسپریا سی 5 سونی باشد.

دستگاه هوشمندی که احتمالا از پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی (احتمالا ساخت مدیاتک)، صفحه‌نمایش تمام اچ‌دی با اندازه 5.5 اینچ، دو گیگابایت رم و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این امید وجود دارد که این دستگاه هوشمند از سنسور IMX230 سونی که در حال حاضر بر روی Motorola Moto X Style وجود دارد بهره ببرد. در قسمت جلویی نیز فلش ال‌ای‌دی مشاهده می‌شود که قطعا یکی از خواسته‌های دوستداران عکس‌های سلفی است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.