انتشار اولین تصویر منتسب به قاب پشتی Nexus 5 مدل 2015

در هفته جاری وان‌پلاس 2 و موتورولا Moto X Style  با صفحه‌نمایش‌های 5.5 اینچی معرفی شدند و این‌بار تنها امید ما برای استفاده از دستگاه هوشمندی که بتوانیم به‌راحتی با یک دست از آن استفاده کنیم به نکسوس 5 مدل 2015 است.

0

این در حالی است که لیک‌های جدید منتشرشده توسط Onleaks@ مدعی نمایش اولین تصاویر از قسمت پشتی دستگاه جدید نکسوس تولیدی ال‌جی هستند. مدنظر داشته باشید که این‌ها نه تصاویر واقعی بلکه ترسیمی هستند از آنچه یک شرکت سازنده کیس‌های محافظ می‌تواند طراحی کند.

یکی از جالب‌ترین قسمت‌ها وجود سه حفره در قسمت پشتی دستگاه است. اگرچه هنوز اطمینان کافی در این زمینه وجود ندارد اما این حفره‌ها می‌توانند مکان‌هایی برای لنز دوربین و اسکنر تشخیص اثرانگشت باشند. دیگر حفره موجود نیز می‌تواند فلش یا سنسوری دیگر مانند فوکوس لیزری را دربرگیرد. علاوه براین می‌توان گوشه‌های گردی را در تصویر مشاهده کرد که دقیقا نقطه مقابل دستگاه‌های تولیدی اکسپریا سونی هستند.Nexus-5-2015-back-cover-leak

در صورتی که تحلیلی دقیق‌تر بر قسمت‌های کناری داشته باشیم به‌نظر می‌رسد کلید روشن و خاموش در بالای کلید تنظیم صدا قرارگرفته و حفره‌ای نیز به‌منظور ورود هدفون 3.5 میلی‌متری طراحی شده است. در قسمت پایین نیز شکاف‌هایی برای تعبیه پورت یو‌اس‌بی و میکروفون مشاهده می‌شود.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید نهایتا رونمایی رسمی از این محصول جدید گوگل چه مشخصاتی را در معرض نمایش قرار خواهد داد اما با توجه به سابقه خوب Onleaks عادت کرده‌ایم به تصاویر منتشر شده از این لیکر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

/phandroid.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.