انتشار طرح اولیه سونی برای رابط کاربری بعدی گوشی‌های اکسپریا / دانلود و آموزش نصب

با توجه به اسکرین‌شات‌های منتشرشده توسط کاربرانی که نسخه اولیه رابط کاربری جدید اندروید سونی را آزمایش کرده‌اند، توانستیم نگاهی کوتاه به آن‌ها بیندازیم؛ اما اگر صاحب یک Xperia Z3 هستید، می‌توانید رام اولیه و درز کرده آن را دانلود و خودتان به بررسی آن بپردازید.

0

اگر صاحب یک Xperia Z3 هستید، می‌توانید رام اولیه و درز کرده آن را دانلود و خودتان به بررسی آن بپردازید. این رام توسط Jozinek در انجمن‌های توسعه‌دهندگان XDA پخش شد و نصب آن کاملاً آسان است. برای این کار به دسترسی روت یا حتی باز کردن قفل بوت‌لودر نیازی ندارید.

تنها باید فرم‌ور را دانلود کرده و نرم‌افزار Flashtool را برای ویندوز، مک یا لینوکس دریافت کنید. قبل از اینکه سریعاً به نصب رام جدید اقدام کنید، چیزهایی وجود دارد که باید از آن‌ها مطلع شوید.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به خاطر بسپارید، این است که این رام نسخه‌ای کاملاً اولیه است. به این معنی که تا شروع به کار برای عموم مردم، فاصله زیادی دارد و به احتمال غریب به یقین در آن هنوز باگ‌هایی وجود دارد که مهم‌ترین قابلیت‌های گوشی را بی‌استفاده می‌سازد.

با توجه به نکته‌ای که گفته شد، رام پیش رو باید در دستگاه‌هایی که چندان از آن‌ها استفاده نمی‌کنید نصب شود، نه گوشی اصلی که روزانه با آن کار می‌کنید. در آخر، حتی قبل از اینکه شروع به دانلود فرم‌ور کنید، مطمئن شوید که از Xperia Z3 خود بک آپ تهیه کرده‌اید و تمام اطلاعات مهم، ذخیره‌شده و امن هستند. مطمئنا مانند تمام آموزش‌های دیگر ذکر این نکته ضروریست که مسئولیت نصب و استفاده از این رام با خود کاربر خواهد بود.

و حالا مراحل نصب:

  • از تمام اطلاعات خود بک آپ تهیه کنید (تمام آن‌ها را از دست خواهید داد).
  • آخرین نرم‌افزار Flashtool را از اینجا دانلود کنید.
  • رام سونی برای Xperia Z3 را از Google Drive یا Mega دانلود کنید.
  • فایل ftf دانلود شده را در فولدر Firmware در برنامه فلش اکسپریا که دانلود کرده‌اید، قرار دهید.
  • Flashtool را باز کنید، بر Flash کلیک کرده و فرم‌ور دانلود شده را انتخاب کنید. در انتها Ok را فشار دهید.
  • گوشی خود را خاموش کنید و هنگامی‌که Flashtool پنجره جدیدی را باز کرد، درحالی‌که دکمه کم کردن صدا را فشار می‌دهید، گوشی را به کامپیوتر متصل کنید.
  • بعد از چند دقیقه همه کارها به پایان می‌رسد و گوشی شما رام جدید اندروید از سونی را دریافت کرده است.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.