نام این گوشی Homtom است و یک باتری ۶۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد

موتو ایکس پلی که دیروز معرفی شد باتری ۳۶۳۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. اگر زیاد به نظر می‌رسد، بهتر است بار دیگر تیتر را با دقت بیشتری خوانده و تا آخر این مطلب با فارنت همراه باشید.

0

گوشی Homtom HT6 توسط یکی از زیرمجموعه‌های شرکت چینی Doogee ساخته و معرفی خواهد شد؛‌ شرکتی که رسالتش ساخت گوشی‌هایی با باتری‌های پرظرفیت است. نام این گوشی هم از کلمه‌ای چینی به معنی «ارتباط دائمی» برداشته شده‌است.

Homtom HT6 از لحاظ ظاهری شبیه سایر گوشی‌های چینی‌ست که تاکنون دیده‌اید، اما باتری آن شبیه هیچ گوشی دیگر، چه چینی چه غیر چینی، نیست! ظرفیت باتری این گوشی ۶۲۵۰ میلی‌آمپرساعت است. برای روشن‌تر شدن زیاد بودن این عدد بهتر است بدانید که گلکسی اس۶ باتری ۲۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی، تبلت گلکسی تب اس۲ هشت اینچی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و MacBook Air باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد!

homtom-ht6-2

با داشتن چنین ظرفیت بالایی، ضخامت این گوشی ۹.۹ میلی‌متر عنوان شده‌است که آن چنان هم زیاد نیست.

اما به غیر از باتری، سایر مشخصات احتمالی این گوشی که احتمالاً شهریور ماه معرفی خواهد شد، به این شرح است: پردازنده چهار هسته‌ای MT6735، صفحه‌نمایش HD با اندازه‌ی ۵.۵ اینچ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت. همچنین قابلیت شارژ سریع MediaTek Pump Express هم برای آن در نظر گرفته شده‌است.

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.