سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دوربین اصلی گلکسی اس ۶ پلاس تائید شد

بازار شایعات داغ است و در این میان بعضی تکذیب و بعضی هم مانند سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای گلکسی اس۶پلاس، تأیید می‌شوند.

0

طبق تصویری که از یک مدرک اداره‌ی گمرک هند گرفته شده و در سایت مربوط به اخبار صادرات و واردات Zauba قرار گرفته، حالا تقریباً مطمئن هستیم که Samsung Galaxy S6 edge plus که هنوز معرفی نشده، از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در واقع سند منتشره توسط Zauba نشان می‌دهد که تعدادی سنسور ۱/۲.۶ اینچی دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از چین به هند ارسال شده‌است.

zauba

طبق این سند این سنسورها قرار است در دستگاهی با کد شناسایی SM-G928 که به نظر می‌رسد معرف گلکسی اس ۶ ادج پلاس می‌باشد، استفاده شود. تعداد قطعات ارسالی توسط سامسونگ ۵۰۰ عدد درج شده و طبق محاسبات ظاهراً بهای هر یک از این قطعات ۱۹ دلار می‌باشد.

قطعه‌ی مذکور به نظر می‌رسد همان قطعه‌ای باشد که در گلکسی اس۶ و اس۶ ادج استفاده شده؛ بنابراین نتیجه می‌گیریم که دستگاه جدید هم مجهز به تکنولوژی OIS باشد. سایر مشخصاتی که تاکنون در شایعات مختلف برای دستگاه شنیده‌ایم شامل صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی QHD با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ و ۴ گیگابایت RAM است.

قرار است گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۶ ادج پلاس و گلکسی نوت ۵ در ۲۳ مرداد ماه در نیویورک معرفی شوند؛ بنابراین هنوز هم باید منتظر شایعات بیشتری باشیم.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.