بازی «مافیا 3» در گیمزکام رونمایی می‌شود

طبق اعلام 2K ناشر بازی از عنوان مافیا 3 در گیمزکام که ماه آینده میلادی برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد، این رونمایی در کانال یوتیوب مافیا در تاریخ 14 مرداد صورت خواهد گرفت.

0

Hangar 13 وظیفه توسعه مافیا 3 را بر عهده دارد که استودیو کالیفرنیا توکِی است و استودیو توکِی چک (2K Czech) نیز در این پروژه درگیر است. اطلاعات بیشتری وجود ندارد و در حال حاضر تنها یک عکس که در آن 4 فرد نامشص نزدیک یک برکه ایستاده‌اند از این بازی منتشر شده است.

قبلاً به نظر می‌رسید توکِی چک (2K Czech) که نسخه‌های قبلی مافیا را تولید کرده بود در حال ساخت مافیا 3 باشد، اما مشکلات به وجود آمده در استودیو باعث شد توکِی مراحل ساخت بازی را از ابتدا شروع کند.

شخصیت‌های حاضر در بازی پیش از این رونمایی در سال گذشته فرانکلین، تونی و میکی نام داشتند و بازی قرار بود در یک دنیای باز در لوئیزیانا اتفاق بیافتد. به نظر می‌رسد این موضوع تغییر کرده باشد.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.