مایکروسافت تایید کرد: ویندوز 10 موبایل اواسط پاییز عرضه خواهد شد

با آغاز عرضه جهانی ویندوز 10 نیز همچنان عرضه ویندوز 10 موبایل در قالب تاریخی دقیق مشخص نشده است. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد اظهار نظر یکی از مدیران ارشد مایکروسافت در آفریقای جنوبی بیش از پیش خط مشی این شرکت را مشخص خواهد کرد.

0

Anthony Doherty که در خصوص عرضه ویندوز 10 در آفریقای جنوبی سخنرانی می‌کرد در خصوص استراتژی این شرکت در زمینه عرضه نسخه ویژه گوشی‌های همراه اینچنین عنوان داشت:

پتلفرم اصلی ما ویندوز 10 است. این سیستم‌عامل ذاتا برپایه قابلیت‌های همراه پایه‌ریزی شده است که گوشی‌های همراه نیز جزئی از آن هستند.

وی از حوالی ماه نوامبر یا همان اواسط فصل پاییز به عنوان بازه زمانی عرضه این سیستم‌عامل ویژه گوشی‌های همراه یاد کرد. این درحالی است که پیش از این کارمندان و مسئولان مایکروسافت این زمان را تا دوماه پیش‌تر از زمان یادشده در این اظهارنظر عنوان کرده بودند. با این وجود این احتمال وجود دارد که بازه زمانی یادشده مربوط به عرضه ویندوز 10 موبایل در کشور آفریقای جنوبی باشد.

neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.