ال‌جی برای هر گوشی هوشمند خود در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی 1.2 سنت سود کرده است

جدیدترین گزارش منتشر شده از میزان درآمد ال‌جی، حاکی از شرایط سخت موجود در بازار گوشی‌های هوشمند است. این در حالی است که ال‌جی موبایل موفق شده در بهترین آمار ثبت‌شده تا کنون 8.1 میلیون دستگاه هوشمند LTE به فروش برساند.

0

از سوی دیگر این برند تعداد مدل‌های بهینه و برتر کمتری در کره به فروش رسانده و هزینه زیادی در بازاریابی جی 4 در آمریکا در مقایسه با مدل‌های تولیدی اپل و سامسونگ پرداخت کرده است تا نهایتا نتایج کلی سود به 172 هزار دلار یا 1.2 سنت برای هر گوشی برسد. خبر خوب اینکه ال‌جی جی 4 در این مدت تنها برای دوماه در آمریکا در معرض فروش قرار گرفته بوده است بنابراین باید شاهد تاثیر قوی‌تر آن در پایان سه‌ماهه جاری در عملکرد ال‌جی باشیم.

قسمت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی نیز اعلام کرده کاهش تقاضا برای تلویزیون‌های ال‌سی‌دی باعث شده میزان درآمد با 22.7 درصد کاهش به 3.59 میلیارد دلار برسد.

با این اوصاف این شرکت قصد دارد خط تولید خود را با طراحی‌های جدید و قیمت‌های بهتر در زمینه عرضه تلویزیون‌های 4K OLED گسترش دهد. ال‌جی شاهد کاهش فروش به میزان 7.6 درصد و کاهش درآمد به میزان 45 درصد بوده تا نهایتا این مقدار به 195 میلیون دلار برسد. در صورتی که قسمت محصولات خانگی این شرکت نبود، این شرکت طبعا با ضرر و زیان بیشتری دست به گریبان می‌شد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.