Spigen کیس‌های ویژه گلکسی نوت 5 را پیش از رونمایی رسمی از خود محصول معرفی کرد

تا الآن فقط حدس‌هایی در مورد اینکه گوشی Galaxy Note 5 از سامسونگ چه شکل و شمایلی خواهد داشت، زده شده است.

0

البته عکس‌های درز کرده از آن را دیده‌ایم، اما واقعاً هیچ راهی برای تأیید صحت آن‌ها وجود ندارد. حالا تولیدکننده قاب گوشی Spigen بازگشته و به تازگی عکس‌هایی از قاب‌های Galaxy Note 5 را که می‌خواهد تولید کند، منتشر کرده است.

شاید با خود فکر می‌کنید Spigen از کجا می‌داند که گوشی چه شکلی خواهد بود؟ احتمال دارد که تولیدکننده، قاب‌های خود را بر اساس تصاویر رندر و شایعاتی که درباره این گوشی وجود دارد طراحی کرده باشد. امکان این هم وجود دارد که کارکنانی از درون سامسونگ به آن‌ها اطلاع داده باشند. با توجه به اتفاقاتی که در گذشته افتاده، Spigen حدس‌های زیادی ازاین‌دست را درباره گوشی‌هایی که هنوز معرفی نشده بودند، زده است.

این کار را با Galaxy S6 و iPhone6 هم انجام داده بود، البته همیشه هم حدس‌های درستی نزده است؛ پس شاید بهتر باشد زیاد روی صحت و نهایی بودن این قاب‌ها و طراحی‌هایشان حساب نکنیم. بااین‌حال به نظر می‌رسد که طراحی قاب‌هایی که در بالا مشاهده می‌کنید، برای تصاویر درز کرده از خود گوشی که دیده‌ایم مناسب باشد؛ شاید این بار توانسته درست حدس بزند.

سامسونگ به‌احتمال‌زیاد از این گوشی در تاریخ 22 مرداد، به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.