فایل‌های رسمی ایمیج ویندوز 10 در دسترس عموم قرارگرفتند

شرکت مایکروسافت عرضه ویندوز 10 را برای جهانیان آغاز کرده و در صورتی که شما در عوض به‌روز رسانی ویندوز فعلی خود، به‌دنبال نصب از پایه این سیستم‌عامل هستید،  بد نیست بدانید فایل ایمیج یا همان ISO این سیستم‌عامل به‌طور رسمی منتشر شده است.

1

لازم به ذکر است که این فایل‌های ISO شامل نسخه‌های هوم و پرو است. پیش از آغاز به دانلود این فایل از وجود ارتباط اینترنتی پایدار و البته هزینه‌های مربوط به آن آگاهی داشته باشید. فضای ذخیره‌سازی کافی بر روی رایانه، USB یا درایو اکسترنال را نیز فراموش نکنید.

نهایتا باید یک فلش مموری یا DVD خام با ظرفیت خالی حداقل 4 گیگابایت در اختیار داشته باشید. مدنظر داشته باشید کلیه اطلاعات موجود بر روی این فضای ذخیره‌سازی حذف خواهد شد. در صورتی که برای اولین بار نصب این سیستم‌عامل را انجام می‌دهید به کلید فعال‌سازی ویندوز نیاز خواهید داشت.

با مراجعه به صفحه دانلود ویندوز 10 می‌توانید ابزار ویژه‌ای به‌نام Media Creation Tool  را دانلود کنید تا بتوانید گزینه‌ای به‌منظور تولید محتوای مورد نیاز بر روی فلش‌مموری یا DVD در اختیار داشته باشید.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمیدرضا می‌گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم
    أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

    سلام خیلی ممنون
    انشاءالله سربلند باشید