شایعه: جی‌فلکس 3 ال‌جی از صفحه نمایش ۶ اینچی QHD و اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد

به تازگی شایعاتی از گوشی بعدی سری جی فلکس ال‌جی شنیده می‌شود. البته این گوشی تا قبل از سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد شد، اما از همین حالا گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی مشخصات آن مطرح شده‌است.

0

با توجه به فاصله‌ی نسبتاً زیاد تا زمان احتمالی عرضه‌ی این گوشی، احتمال این‌که خیلی از صحبت‌هایی که از مشخصات این گوشی به صورت غیررسمی می‌شود اشتباه باشند بسیار زیاد است.

گفته شده که این گوشی جدید که LG G Flex 3 نام خواهد داشت، اوایل بهار سال آینده معرفی شود. از همین رو گمانه‌زنی می‌شود که احتمالاً از پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ در آن استفاده خواهد شد چرا که این پردازنده قرار است اواسط زمستان امسال برای شرکت‌های ساخت تلفن‌های همراه ارسال شود. این حدس و گمانه‌زنی درباره‌ی پردازنده‌ی مورد استفاده در این گوشی تنها با بررسی تاریخ‌های ارایه شده صورت گرفته، بنابراین ممکن است در واقع صحیح نباشد.

همچنین ادعا شده که جی فلکس ۳ دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی QHD با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، ۴ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی باشد. همچنین درباره‌ی دوربین‌های این دستگاه هم، صحبت از ۲۰.۷ و ۸ مگاپیکسل برای دوربین‌های اصلی و جلوی آن به گوش می‌رسد. به علاوه گفته شده که اسکنر اثر انگشت نیز برای آن تعبیه خواهد شد. مسلماً تا زمان ارایه رسمی این گوشی شایعات متنوعی از آن شنیده خواهد شد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.