رونمایی موتورولا از Moto G 2015 نسل سوم موتو جی؛ رم بیشتر، پردازنده بهتر و اضافه شدن قابلیت ضد آب!

در رویدادی که در دهلی‌نو برگزار شد شرکت موتورولا از نسل جدید موتوجی یا همان Moto G 2015 رونمایی کرد.

0

این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 410، شکاف بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی، دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور مشابه آنچه در نکسوس 6 وجود دارد و فلش دو رنگ و لنزی با دیافراگم f/2.0، دوربین جلویی 5 مگاپیکسل، قابلیت ارتباطی LTE و باتری 2470 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در مدل امسال گواهی IPX7 نیز مشاهده می‌شود تا به این گوشی هوشمند امکان قرارگرفتن در آب تا عمق حدود یک متر  برای مدت 30 ثانیه را بدهد. دو مدل از این گوشی هوشمند یکی مجهز به رم یک گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی داخلی 8 گیگابایت و دیگری با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد.Moto-G-2015-Release-Specs-Details

نرم‌افزارها و قابلیت‌هایی مانند  Moto Display و Quick Capture نیز در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده‌اند. با تکان دادن گوشی به صورت دو مرتبه پشت سر هم نیز می توانید فلش آن را روشن کنید. اگرچه Moto Maker در هند در دسترس نیست اما این شرکت درب‌های پشتی قابل تعویض را همچنان ارائه خواهد داد.

این گوشی هوشمند در نسخه یک گیگابایت رم با قیمت 187 دلار و در نسخه دو گیگابایت رم با قیمت 203 دلار عرضه خواهد شد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.