سامسونگ ظاهراً در حال کار روی یک پهپاد سبک برای گرفتن عکس سلفی است!

در حال حاضر پهپادها توجه افراد را بنا به دلایل زیادی به خود اختصاص داده‌اند، مثل ضبط ویدئو یا گرفتن عکس‌ها از زاویه‌هایی که قبلاً امکان‌پذیر نبود. آن‌ها جالب هستند و پرواز دادن یک هواپیما، می‌تواند هیجان‌انگیزترین کاری باشد که خیلی از ما قادر به انجامش خواهیم شد. بااین‌حال، آیا سرمایه‌گذاری و خرید پهپادی که در گرفتن سلفی متخصص است، ارزش دارد؟

0

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر این ایده است. به گزارش SamMobile، سامسونگ اکنون در حال کار بر پروژه‌ای به نام «پهپاد دوربین سلفی» است، نام این پروژه گویاست. تا الآن اطلاعات زیادی از پهپاد این پروژه در دسترس نیست و فقط از نام پروژه مشخص می‌شود که انتظار چه چیزی را می‌توانیم داشته باشیم.

البته این پهپاد می‌تواند برای دلایل ناچیزتر هم استفاده شود و ممکن است به جای اینکه به گرفتن سلفی بپردازد، فقط برای تمرکز بر کاربرش استفاده شود. چیزی شبیه به پهپاد Lily که در اردیبهشت معرفی شد و توانایی پرواز به سمت صاحبش و پیدا کردن وی را داشت شاید کاربر بتواند از آن برای ساخت ویدئوهای اکشن جالبی استفاده کند.

این‌ها تنها حدس و گمان است پس چندان خبر را باور نکنید؛ اما ازآنجایی‌که قبلاً هم مشاهده‌شده که سامسونگ در شاخه‌های زیادی از صنعت مثل گجت پوشیدنی و واقعیت مجازی نیز به فعالیت بپردازد، ساختن پهپادها توسط کمپانی چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.