تماشا کنید: حسگر اثر انگشت وان‌پلاس 2 چقدر سریع است؟

وان‌پلاس در رونمایی امروز خود از وان‌پلاس 2، پرچمدار جدید این شرکت تعریف و تمجیدهای فراوانی از قابلیت تشخیص اثرانگشت استفاده شده در این دستگاه کرد. این شرکت این اسکنر را از نو بازسازی شده و با سرعت رعد و برق توصیف کرد.

0

با توجه به اینکه وب‌سایت Droid-Life به بررسی بهره‌گیری از این اسکنر تشخیص اثر انگشت در بازکردن قفل دستگاه پرداخته است بد نیست نیم‌نگاهی به عملکرد این قابلیت جدید وان‌پلاس داشته باشیم.

در این آزمایش چیزی نزدیک به 100 بار این این اسکنر استفاده شده و آنچه مشهود است کاربردی بودن این قابلیت در بازکردن قفل صفحه‌نمایش در مواقعی که گوشی قفل بوده و صفحه‌نمایش آن خاموش است می‌باشد. در واقع نیازی به روشن کردن صفحه‌نمایش گوشی و بازکردن قفل با استفاده از اسکنر تشخیص اثرانگشت نخواهد بود. لازم به ذکر است این شرکت مدعی شده اسکنر یادشده چیزی در حدود 0.5 ثانیه در مقایسه با نسخه استفاده شده در آیفون سریع تر است.

droid-life

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.