گزازش: گلکسی اس 6 اج پلاس به صورت جهانی و گلکسی نوت 5 تنها در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد

بنا بر شایعات اخیر، سامسونگ برای معرفی دو گوشی پیشرفته و با اندازه بزرگ یعنی Galaxy S6 Edge plus و Galaxy Note 5 آماده می‌شود.

0

سامسونگ ساعاتی پیش دعوتنامه‌ای رسمی باری رونمایی از محصولات جدید خود ارسال کرده است که شکی نیست این محصولات گلکسی نوت 5 و احتمال فراوان گلکسی اس 6 اج پلاس باشند. اما گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های محلی کره حاکی از آن است که سامسونگ برنامه دارد منابع بازاریابی بیشتری را در اختیار Galaxy S6 Plus قرار دهد و درنتیجه به صورت جهانی عرضه خواهد شد.درعین‌حال، امکان دارد که Galaxy Note 5 تنها در بازارهای محدود و مشخص عرضه شود. این بازارها شامل کشورهایی نظیر آمریکا، کره جنوبی و دیگر کشورهایی که Galaxy Note در آن‌ها فروش خوبی را در پی داشته، می‌شود.

بنا بر گزارش‌ها، یکی از مقامات سامسونگ به تازگی اعلام کرده که با فروش S6 Edge Plus به صورت جهانی و Galaxy Note 5 تنها در بازارهای محدود، سامسونگ می‌خواهد از خورده شدن سهم فروش هرکدام از این دو گوشی در بازار و توسط دیگری، جلوگیری کرده باشد. البته تا جایی که S6 معمولی و S6 Edge به خوب فروش رفتن خود ادامه دهند، این مسئله مشکلی را برای سامسونگ به وجود نخواهد آورد.

در ابتدای سال جاری میلادی، سامسونگ برای تأمین تقاضای Galaxy S6 Edge در تلاش بود و احتمالاً به خوبی نتوانست موفقیت این گوشی را پیش‌بینی کند. شاید به همین علت است که کمپانی تمرکز خود را بیشتر بر S6 Edge Plus قرار داده تا Note 5. درست است که اگر سامسونگ بخواهد S6 Edge بیشتر موردتوجه قرار بگیرد، همین اتفاق هم خواهد افتاد.

Note 5 و Galaxy S6 Edge از صفحه‌نمایش‌های 5.7 اینچی QHD، پردازنده Exynos 7420، 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین‌های پشتی 16 مگا پیکسلی استفاده می‌کند. تنها Note 5 دارای قلم استایلوس است و بین این دو تنها Galaxy S6 Plus از صفحه‌نمایشی با دو لبه زاویه‌دار بهره می‌برد.

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.