درز تصاویر کامل و واقعی وان‌پلاس ۲ تنها چند ساعت پیش از رونمایی رسمی

همان‌گونه که پیش از این نیز عنوان کرده بودیم، فردا به‌طور رسمی از گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس با نام وان‌پلاس 2 رونمایی خواهد شد. با این اوصاف امروز یکی از آزمایش‌کنندگان این گوشی هوشمند در چین تصاویری را از نسل دوم این گوشی هوشمند وان‌پلاس به نمایش گذاشته است.

0

اگرچه پیش از این نیز تصاویری غیررسمی از این گوشی هوشمند منتشر شده بود اما در تصاویر جدید به‌خوبی می‌توان طراحی جدید شامل فریم فلزی و کلیدها، اسپیکری شبیه آنچه در آیفون وجود دارد، کلید قطع صدا و اسکنر تشخیص اثرانگشت را مشاهده کرد.oneplus2-3

توسعه‌دهنده‌ای که در XDA اعلام کرده این گوشی هوشمند را آزمایش می‌کرده است اعلام کرده این گوشی در مقایسه با نسخه پیشین از ضخامت بیشتری برخوردار بوده اما کیفیت ساخت آن بسیار خوب است. دوربین پشتی از قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد و از نرم‌افزار OxygenOS وان‌پلاس در آن بهره برده شده است.oneplus2-1

اگرچه در نگاه اول این گوشی مانند گلکسی اس 6 یا آیفون 6 نظرها را به خود جلب نمی‌کند اما باید اذعان نمود به‌زودی شاهد یک گوشی هوشمند جدید با ظاهر زیبا خواهیم بود که البته قرار است با قیمتی کمتر از 400 دلار روانه بازار شود.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.