گوگل الزام عضویت در گوگل‌پلاس برای استفاده از سرویس‌های خود را حذف کرد

شرکت گوگل بالاخره اخباری را در خصوص گوگل پلاس منتشر کرد که کاربران زیادی منتظر آن بودند. در تغییرات جدید، از این به بعد پروفایل گوگل پلاس شما دیگر مجوز استفاده از دیگر محصولات گوگل نخواهد بود.

0

این تغییرات به‌زودی و ظرف چندماه آینده بر روی سرویس‌های مختلف اعمال خواهند شد و در حال حاضر این سیاست بر روی یوتیوب اعمال شده است. Bradley Horowitz مدیر ارشد استریم، عکس و به اشتراک‌گذاری محتویات، این تغییرات را پاسخی به بازخوردهای منتشر شده از سوی کاربران می‌داند. وی در این‌باره می‌گوید:

ما بارها شنیده‌ایم که استفاده از پروفایل گوگل‌پلاس به‌عنوان مجوز شما در استفاده از دیگر محصولات، منطقی به‌نظر نمی‌رسد.

این تغییر بدان‌معناست که به زودی قادر خواهد بود از حساب استاندارد گوگل خود به‌منظور به اشتراک گذاشتن محتوا، در ارتباط قرارگرفتن با دیگر مخاطبین، ایجاد یک کانال یوتیوب و دیگر قابلیت‌ها استفاده کنید. بر خلاف پروفایل عمومی گوگل‌پلاس، حساب کاربری گوگل شما قابل جستجو یا فالو کردن نیست.

این در حالی است که تیم یوتیوب نیز آنچه در نتیجه این تغییرات حاصل خواهد شد و تاثیرات آن بر روی اظهارنظرهای مشاهده شده بر روی کانال‌های این وب‌سایت ویدئویی را به اشتراک گذاشته است. در واقع از امروز اظهارنظرهای شما بر روی شبکه یوتیوب، بر روی گوگل‌پلاس ظاهر نخواهد شد و از سمت مقابل آنچه بر روی گوگل پلاس پست می‌کنید نیز بر روی یوتیوب قرارنخواهد گرفت.

این درحالی است که در خبرهای مرتبط اعلام شده بود یوتیوب سیستم امتیاز‌دهی خود را ارتقا داده تا مشاهده اظهارنظرهای اسپم کاهش یابد. در واقع یوتیوب میزان تنفر یا همان دیس‌لایک کاربران را به 35 درصد رسانده است. از سوی دیگر گوگل نیز هشداری برای کاربران یوتیوب ارسال کرده و از آن‌ها خواسته حساب کاربری گوگل پلاس یا کانال‌های یوتیوب خود را حذف نکنند.

Horowitz  نیز اذعان داشته که گوگل پلاس به‌طور کامل از میان نرفته و تجربه کاربران در استفاده از آن تغییر یافته است. آن‌طور که وی اعلام کرده گوگل برنامه‌های متعددی نیز به‌منظور عرضه قابلیت‌های جدید در گوگل پلاس دارد.

venturebeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.