پلیس چین کارخانه‌ای که بیش از 40 هزار آیفون تقلبی تولید کرده بود را تعطیل کرد

به‌نظر می‌رسد تولید و فروش آیفون‌های شرکت اپل در چین به یک صنعت جداگانه و مستقل تبدیل شده است. صنعتی که تنها در یک مورد باعث شده یک شرکت پیش از جلوگیری از تولید بیشتر آیفون توسط پلیس، چیزی در حدود 40 هزار آیفون تقلبی تولید کند.

0

پلیس پکن 9 مظنون را در این رابطه دستگیر کرده و بیش از 1400 گوشی هوشمند تقلبی از برندهای مختلف را در بازجویی از این متهمان یافته است. براساس اعلام مقامات پلیس این کارخانه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های تقلبی است که تا کنون کشف شده است.

این شرکت چیزی بیش از 41 هزار آیفون تقلبی و 66 هزار بورد گوشی هوشمند را با قیمت مجموع 19.7 میلیون دلار به فروش رسانده است. علاوه بر این، کارخانه یادشده بیش از یک میلیون تجهیزات جانبی تقلبی برای گوشی‌های هوشمند تولید کرده است. این کارخانه در راستای گزارش دریافت شده توسط پلیس پلمب شده است.fake-iphone1

مسئولین این کارخانه صدها نفر را به استخدام خود در آورده بودند و از بوردهای گوشی‌های قدیمی به‌منظور استفاده در گوشی‌های تولیدی جدید استفاده می‌کردند و نهایتا محصول را به عنوان گوشی‌های اورجینال به فروش می‌رساندند. مقادیر زیادی از این بوردها از خارج از چین به این کشور وارد می‌شده‌اند و نهایتا محصولات نهایی نیز به کشورهای دیگر ارسال می‌شدند.

این در حالی است که همچنان در چین و دیگر کشورهای دنیا گوشی‌های جدید و قدیمی اپل که بعضا با عنوان ریفربیشد نیز به فروش می‌رسند مشتریان زیادی دارند.

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.