درز نتایج بنچمارک GFXBench گوشی وان‌پلاس 2 مشخصات فنی گزارش شده قبلی را تائید می‌کند

وان‌پلاس 2 بالاخره پس از مدت‌ها حرف و حدیث و انتشار خبرهای مختلف پیرامون آن فردا معرفی خواهد شد. با این اوصاف همچنان شایعات، تصاویر و اخبار مختلفی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر می‌شود.

0

وان‌پلاس 2 دومین دستگاه هوشمند تولیدی وان‌پلاس و در واقع پرچمدار سال 2015 این شرکت خواهد بود. پیش از این بهره‌مندی این گوشی هوشمند از پورت یو‌اس‌بی نوع C تایید شده بود و اعلام شده بود این گوشی هوشمند از تراشه هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپ‌دراگون 810 بهره‌مند خواهد شد.

در جدیدترین اخبار منتشره شاهد حضور این پرچمدار جدید وان‌پلاس در GFXBench هستیم. در لیست منتشر شده اعلام گردیده این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش 13.7 اینچی بهره خواهد برد که احتمالا به علت اتصال آن به یک صفحه‌نمایش جانبی یا چیزی مشابه، اینگونه عنوان شده است. وان‌پلاس 2 از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره‌مند خواهد شد.OnePlus-2-GFXBench-listing-pre-launch_1

در لیست ارائه شده شاهد درج عنوان اسنپ‌دراگون 810 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 430 هستیم. به‌نظر می‌رسد فرکانس کاری اسنپ‌دراگون 810 به‌منظور جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند گرم‌شدن دستگاه به 1.7 گیگاهرتز کاهش داده شده است. در قسمت پشتی دستگاه نیز با استناد به این اطلاعات شاهد بهره‌گیری از دوربین 13 مگاپیکسل و در قسمت جلویی نیز دوربین 5 مگاپیکسلی خواهیم بود. اندروید 5.1 نیز به‌طور پیش فرض بر روی این دستگاه هوشمند نصب خواهد بود.

وان‌پلاس 2 از یک کلید فیزیکی هوم بهره‌ خواهد برد که نقشی به عنوان اسکنر تشخیص اثرانگشت نیز ایفا خواهد کرد. فوکوس خودکار لیزری نیز در قسمت پشتی دستگاه حاضر بوده تا سرعت فوکوس را افزایش دهد. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید در زمان معرفی این گوشی هوشمند شاهد چه نکات بارز دیگری در خصوص آن خواهیم بود. معرفی که به‌طور کامل توسط فارنت پوشش داده خواهد شد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.