تماشا کنید: گیم‌پلی لو رفته از نسخه آلفای «هیتمن»

آن‌چه که می‌بینید می‌تواند زمین تا آسمان با آن‌چه در نسخه‌ی نهایی بازی قرار می‌گیرد فرق داشته باشد.

0

یک ماه پیش بود که استودیوی بازی‌سازی IO Interactive از یک هیتمن کاملا جدید رونمایی کرد. با وجود این‌که انتشار تریلر گیم‌پلی از بازی در همان زمان ما را اندکی با حال و هوای آن آشنا کرد، اما ویدئویی که توسط کاربر یوتوب Synn Trey منتشر شده است، بهتر می‌تواند آن‌چه بازی‌سازان برای ما تدارک دیده‌اند را نشان دهد.

ذکر این نکته ضروری است که این ویدئو در واقع از نسخه‌ی آلفای محدود بازی که به صورت محدود در اختیار افراد قرار گرفته است ضبط شده و بر خلاف ویدئوهای گرفته شده از نسخه‌های بتا و آلفای بدون محدودیت قرار نبوده کسی آن را مشاهده کند. به همین دلیل، آن‌چه که می‌بینید می‌تواند زمین تا آسمان با آن‌چه در نسخه‌ی نهایی بازی قرار می‌گیرد فرق داشته باشد. پس هیچ تضمینی وجود ندارد که شما بخواهید کیفیت بازی نهایی را از روی این ویدئو تخمین بزنید.

به عنوان مثال می‌شود به موضوع نرخ فریم پایین در زمان بازی کردن این نسخه اشاره کرد. این دست مشکلات معمولا در این مرحله از بازی طبیعی هستند و قطعا در بازی نهایی برطرف می‌شوند. با این‌حال، بازی واقعا خوش‌ساخت و زیبا به نظر می‌رسد.

این بازی قرار است 17 آذر امسال (هشتم دسامبر میلادی) وارد بازار شود و می‌توانیم امیدوار باشیم که بتای بدون محدودیت این بازی در ماه‌های آتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.