Gamescom 2015: هر آنچه می‌توان از مایکروسافت، بتزدا و دیگران انتظار داشت

از نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیکی (E3) امسال کمتر از یک‌ماه‌ونیم می‌گذرد. حالا نوبت نمایشگاه Gamescom است که قرار است از ۱۴ مرداد کار خود را در کلن آلمان آغاز کند و باید ببینیم که در دومین نمایشگاه بزرگ بازی‌ها، ممکن است با چه چیزهایی روبرو شویم.

0

مسلماً Gamescom از لحاظ اهمیت و تعداد طرفداران و کسانی که در آن شرکت خواهند کرد، با پای رقیب امریکایی خود، E3، نمی‌رسد؛ ولی با این وجود هم، این نمایشگاه در تاریخچه خود شاهد خبرها و رونمایی‌های مهمی بوده است که انتظار داریم در سال ۲۰۱۵ هم همینطور باشد. در ادامه خواهیم گفت که هر شرکت برای این نمایشگاه چه چیزی را آماده کرده‌است.

مایکروسافت

Gamescom: Xbox One

مایکروسافت امسال هیچ توقفی برای خود متصور نشده و کنفرانس خود را در همان روز اول از ساعت ۱۶ به وقت آلمان با معرفی Halo 5 آغاز خواهد کرد. از دیگر عناوینی که انتظار معرفی آن‌ها را داریم می‌توان به Quantum Break، Scalebound و Crackdown اشاره کرد. ولی خبری از Sea of Thieves و Recore نخواهد بود. البته گفته شده که مایکروسافت یک برنامه محرمانه هم دارد. فکر می‌کنید این برنامه چیست؟

سونی

سونی در واقع به کلی بی‌خیال Gamescom امسال شده و دلیل آن را نزدیکی آن به E3 عنوان کرده. در هر حال این کمپانی برنامه‌های زیادی برای هفته‌ی بازی پاریس در ماه اکتبر در سر دارد.

بتزدا

fallout

بعد از حضور پرهیاهوی بتزدا در E3، حالا قرار است در Gamescom اطلاعات بیشتری از Fallout 4 توسط این شرکت منتشر شود. متأسفانه هنوز نسخه‌ای قابل استفاده از آن قرار نیست در این نمایشگاه به نمایش درآید، اما می‌تواند انتظار نمایش بیشتر سبک‌بازی و گیم‌پلی آن در چند تریلر باشیم. انتظار چیز دیگری از بتزدا برای Gamescom امسال نداشته باشید!

الکترونیک آرتز

EA قرار است در Gamescom امسال کنفرانسی را برگزار کند؛ البته هیچ اطلاعی از مواردی که قرار است مطرح شود به بیرون درز نکرده است. چیزهایی که ممکن است از آن‌ها در این کنفرانس بشنویم می‌تواند شامل Star Wars Battlefront و Mirror’s Edge و شاید هم Need for Speed باشد. حتی ممکن است شاهد دموی ۲ ساعته بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 هم باشیم.

کنامی

metal-gear-solid-5-the-phantom-pain

رابطه‌ی کنامی با طراح معروف بازی‌های کامپیوتری، Hideo Kojima، ممکن است تمام شده باشد، اما قبل از اینکه درگیری آن‌ها به اوج خود برسد، آن‌ها پروژه‌ی ناتمامی با هم داشتند: Metal Gear. کنامی حالا تأیید کرده که در Gamescom 2015 می‌توانیم شاهد نسخه‌ی قابل اجرای Metal Gear Solid V: The Phantom Pain باشیم.

برای دنبال کردن اخبار Gamescom 2015 با فارنت همراه باشید.

TechRadar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.