به زودی شاهد انجام تست دوپینگ در مسابقات بزرگ جهانی بازی‌های ویدئویی خواهیم بود

سخنگوی لیگ ورزش‌های الکترونیکی اعلام کرده است به زودی آزمایشاتی از بازیکنان حاضر در این لیگ انجام خواهد شد تا در صورت بهره‌گیری این افراد از هر گونه مواد افزایش‌دهنده کارایی، این نتایج در رقابت‌های آتی مدنظر قرار گیرند.

1

این اقدام در راستای اخبار منتشر شده در خصوص یکی از بازیکنان حرفه‌ای کانتر استرایک به نام Cory Friesen و تیم وی با عنوان Cloud 9 اتخاذ شده است. وی در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده اعلام کرده کلیه افراد این تیم از موادی روان گردان به‌منظور افزایش کارایی در تورنمت اخیر لهستان استفاده کرده‌اند.

مقامات این لیگ اعلام کرده‌اند با توجه به اینکه سرنخ‌های استفاده از این مواد در بدن این افراد، پس از گذشت پنج روز از بیرون رفته نمی‌توانند تنبیهی را برای وی و هم تیمی‌هایش در نظر بگیرند. با این اوصاف به نظر می‌رسد با اتخاذ تصمیماتی اینچنینی شکاف میان بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های دنیای واقعی بیش از پیش کاهش خواهد یافت.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. erfan izadi می‌گوید

    مگه میشه مگه داریم مااااا.