بیش از یک میلیون دقیقه ویدئوی تاریخی به یوتیوب اضافه شد

دو بنیاد Associated Press و British Movietone در حال آپلود بیش از یکی میلیون دقیقه ویدئوی تاریخی بر روی یوتیوب هستند که شامل مهم‌ترین و تاریخی‌ترین وقایع 120 سال گذشته است.

0

این دو کانال، دربرگیرنده بیش از 550 هزار ویدئو هستند که شامل کلیپ‌هایی از مواردی مانند تاثیرات زلزله سال 1906 در سن‌فرانسیسکو و یا فروریختن دیوار برلین است. Associated Press در طول 120 سال فعالیت موفق شده آرشیوی گران‌قیمت از ویدئوهای مختلف تهیه کند. مسئول بایگانی بین‌المللی این شرکت از این کانال‌ها به‌عنوان مرجعی تصویری و قابل استناد از مهم‌ترین وقایع تاریخی یاد کرده است.

با این وجود افرادی که بخواهند از این کلیپ‌ها در ویدئوهای تولیدی خود استفاده کنند همچنان به مجوز رسمی از سوی این نهاد نیاز خواهند داشت. اگرچه این مجموعه شامل ویدئوهای تراژدیک زیادی مانند فاجعه هیندنبرگ است اما در میان آن‌ها ویدئوهایی از حیوانات خانگی و گربه‌ها نیز مشاهده می‌شود که علاقه افراد از زمان‌های دور به‌ تولید چنین ویدئوهایی را نشان می‌دهد.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.