7 مشکل رایج جی 4 ال‌جی و راه‌حل برطرف کردن آنها

چه کسی می‌تواند LG G4 را با وجود صفحه‌نمایش شگفت‌انگیز، دوربین عالی و طراحی زیبایش دوست نداشته باشد؟ اما هیچ دستگاهی عالی و یا بهتر بگوئیم کامل نیست. بحث در مورد برخی ایرادات این گوشی در اینترنت و در دنیای واقعی جریان دارد. در اینجا می‌توانید برخی از این ایرادات و راه‌های پیشنهادی برای حل آن‌ها را بخوانید. توجه کنید که این مشکلات برای تمام کاربران به وجود نخواهد آمد و احتمال اینکه هیچ‌کدام از این‌ها را تجربه نکنید، بالا است.

322

مشکل: صفحه نمایش لمسی پاسخگو نیست!

lg-g4-problems-fixes-5-840x472

تعداد زیادی از صاحبان LG G4، در مورد تأخیر یا به‌طورکلی عدم پاسخ‌گویی گوشی به لمس صفحه، شکایت کرده‌اند. به نظر می‌رسد که در برخی موارد، حساسیت لمس صفحه وجود ندارد و بعضی از لمس‌ها جا می‌افتند. این‌ها مشکلاتی را در استفاده از قابلیت Knock Code ال‌جی به وجود می‌آورد. شکایاتی هم مبنی بر نیاز به نگه‌داشتن خیلی طولانی تعدادی از دکمه‌های کیبورد، برای دسترسی به کاراکترهای خاص وجود داشته است.

گاهی اوقات قسمت بالای صفحه‌نمایش لمس‌ها را دریافت نمی‌کند و باعث می‌شود کاربر نتواند با نوتیفیکیشن، به راحتی کار کند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که این مشکل را دارید یا خیر، می‌توانید از برنامه Multitouch استفاده کنید. اگر تمایلی به استفاده از این برنامه نداشتید، قسمت شماره‌گیر را باز کرده و کد 277634#*# یا 3845#*Model# را وارد کنید (به‌جای کلمه مدل، از ورژن دستگاه مثل 811، 815 استفاده کنید) تا به منوی سرویس وارد شوید. به ترتیب به Device test، Service Menu، Manual Test، Touch Draw Test، Manual وارد شوید. حالا می‌توانید لمس کنید، ضربه بزنید و انگشت خود را روی صفحه به اطراف بکشید و ببینید آیا هیچ لمسی جا می‌افتد؟ اگر دستگاه لمسی را دریافت نکرده باشد، ناحیه مربوطه علامت قرمزی ندارد.

راه‌حل

اگر مشکل اصلی شما با کیبورد است بهتر است بدانید که ال‌جی، آپدیتی نرم‌افزاری را منتشر کرده که به نظر می‌رسد این مشکل را برطرف کرده باشد. اگر قادر به دریافت این آپدیت نبودید، شاید بهتر باشد از کیبورد دیگری مثل Google Keyboard یا SwiftKey استفاده کنید.

راه‌حل‌های بالقوه

LG از وجود این مشکل مطلع است. Buzz Jensen مدیر بخش بازاریابی ال‌جی در آمریکا، در توییت­هایش از کاربران می‌خواهد که با وارد شدن به Settings > General > About phone > Update center > App update، کیبورد ال‌جی را به‌روز کنند. این روش مشکل کیبورد را حل می‌کند، اما اگر با برنامه دیگری مشکل دارید، تغییری به وجود نخواهد آمد.

اگر از محافظ صفحه‌نمایش یا قاب گوشی استفاده می‌کنید، شاید بد نباشد این دو را برداشته و ببینید که تغییری در وضعیت به وجود می‌آید یا خیر.

به نظر برخی از افراد با فعال کردن Force GPU Rendering در منوی Developer Options، مشکل حل شده یا حداقل کمتر احساس می‌شود. برای فعال کردن Developer Options به Settings > General > About phone > Software info بروید و Build number را چند بار پشت سر هم لمس کنید تا پیغام You are now a developer! را ببینید. حالا به Settings > General بازگردید تا به قسمت Developer options یا تنظیمات توسعه‌دهندگان وارد شوید. Force GPU Rendering را فعال کنید و ببینید که برای شما تفاوتی ایجاد می‌شود یا خیر.

اگر قسمت‌هایی از صفحه به‌طور کامل کار نمی‌کند، گوشی مشکل سخت‌افزاری داشته و تنها راه‌حل تعویض آن است.

مشکل: تأخیر

lg-g4-problems-fixes-4-840x472

چند نفر در مورد کندی گوشی LG G4 شکایت کرده‌اند. این مسئله شاید به عدم پاسخگویی صفحه‌نمایش بازگردد و یا کلاً ناشی از امر دیگری باشد. بیشترین شکایات، از زمان باز کردن قفل صفحه گوشی با استفاده از 2 بار لمس، Knock code یا تعویض بین برنامه‌ها بوده است. LG G4 گوشی قدرتمندی است که واقعاً نباید کند رفتار کند؛ راه‌هایی برای حل این مشکل وجود دارد.

راه‌حل

شما می‌توانید از لانچر متفاوتی مثل Nova Launcher استفاده کنید. برخی معتقدند که وقتی از لانچر پیش‌فرض ال‌جی استفاده نمی‌کنند، کندی کمتر مشاهده می‌شود.

توجه کنید که ال‌جی تلاش کرده قابلیت‌های زیادی را برای به وجود آوردن تجربه‌ای خوب از نرم‌افزار در یک بسته جا بدهد. برخی از افراد با رفتن به Settings > General و غیرفعال کردن Dual Window یا پنجره دوگانه، تأخیر کمتری را تجربه کرده‌اند. به علت اینکه راه میانبری برای استفاده از دو پنجره همزمان طولانی نگه‌داشتن دکمه Back است، این روش احتمالاً برایتان کارساز خواهد بود. غیرفعال کردن باقی قابلیت‌ها را برای افزایش سرعت، درصورتی‌که چندان از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، در نظر داشته باشید. این قابلیت‌ها شامل برنامه‌های Qslide، Smart Bulletin، Smart Notice و چیزهای دیگر می‌شوند.

می‌توانید از حقه قدیمی انیمیشن استفاده کنید. به Developer options بروید و مقیاس انیمیشن پنجره‌ها، مقیاس انتقال پنجره‌ها و مقیاس مدت‌زمان انیماتور را به 0.5x تغییر داده یا به‌طورکلی غیرفعال کنید.

راه‌حل‌های بالقوه

هر برنامه یا بازی که استفاده نمی‌کنید را از روی گوشی پاک کنید.

شاید بخواهید از برنامه Greenify استفاده کنید و ببینید که LG G4 شما روان‌تر کار می‌کند یا خیر. این برنامه لیستی از برنامه‌هایی که در هنگام روشن کردن گوشی فعال می‌شوند را به شما نشان می‌دهد. با تغییر تنظیمات مربوط به این برنامه‌ها شاید بتوانید به رفع کندی گوشی کمک کنید.

یک نرم‌افزار که به تازگی نصب‌کرده‌اید هم می‌تواند علت کند شدن گوشی باشد. گوشی را در حالت Safe Mode روشن کنید (آموزش در پایین مقاله) و ببینید آیا هنوز هم کند است؟ اگر سرعت به میزان مطلوبی رسیده باشد، علت کندی یکی از نرم‌افزارها است. می‌توانید چند برنامه آخری که پس از نصب آن‌ها مشکل شروع شده است را پاک کنید و یا سراغ فکتوری ریست بروید و همه‌چیز را از ابتدا شروع کنید. البته این آخرین روشی است که باید سراغش بروید، زیرا اطلاعات خود را از دست می‌دهید.

برای انجام فکتوری ریست، مطمئن شوید که از برنامه‌ها و اطلاعاتتان بک آپ تهیه‌کرده‌اید و بعد به Settings > Backup and reset > Factory data reset بروید.

بسیاری از مردم گزارش کرده‌اند که LG G4 آن‌ها بدون کندی و با سرعت مناسب کار می‌کند. شاید ایراد عمیق‌تر بوده و بهتر باشد به فروشنده خود مراجعه کرده و گوشی را تعویض کنید.

مشکل: چراغ LED روشن می‌شود اما هیچ اتفاق جدیدی در گوشی رخ نداده است

lg-g4-problems-fixes-6-840x472

تعدادی از صاحبان LG G4، از اینکه چراغ LED مدام و بدون دلیل مشخصی روشن می‌شود شکایت کرده‌اند. وقتی گوشی را بررسی می‌کنند، هیچ نوتیفیکیشن جدیدی موجود نیست و یا حتی بعد از پاک کردن آن‌ها، هنوز چراغ LED چشمک میزند.

راه‌حل

می‌توانید به سادگی چراغ LED را خاموش کنید. برای انجام این کار به Settings > Sound & notification > Notification LED بروید.

راه‌حل‌های بالقوه

در اینجا می‌توانید از راه‌حلی که در انجمن توسعه‌دهندگان XDA ارائه‌شده، استفاده کنید. نوتیفیکیشن­ها را پاک کرده و صفحه گوشی را خاموش کنید. ببینید که آیا چراغ LED هنوز هم چشمک میزند یا خیر؟ اگر هنوز هم سوسو می‌کند، صفحه گوشی را باز کرده و به ساعت گوشی بروید، آلارم را غیرفعال کرده و دوباره صفحه گوشی را خاموش کنید. حالا LED دیگر نباید چشمک بزند و شما می‌توانید دوباره آلارم را فعال کنید. دقت کنید که این مشکل ارتباطی با برنامه ساعت ندارد و توضیحات فوق، تنها راهی برای حل کردن آن است.

برخی از کاربران متوجه شده‌اند که مشکل به برنامه‌های فرعی پیام‌رسان نظیر WhatsApp مربوط شده و با پاک کردن برنامه مشکل حل می‌شود. البته درنهایت به برنامه نیاز پیدا می‌کنید، اما حداقل می‌توانید علت مشکل را متوجه شوید.

اگر هیچ راهی برایتان کارساز نبود، غیرفعال کردن چراغ LED آخرین راه است.

مشکل: بلوتوث متصل نمی‌شود یا به خوبی کار نمی‌کند

برخی با متصل کردن LG G4 به بلوتوث سیستم خودرو یا دستگاه‌های دیگرشان مشکل دارند. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر نشان داده نشدن عنوان آهنگ‌ها یا مشکلات دیگر مربوط به بلوتوث، عنوان شده است.

راه‌حل

اگر از برنامه‌های دیگری برای پخش آهنگ‌ها استفاده می‌کنید، سعی کنید پخش‌کننده موزیک پیش‌فرض ال‌جی را از Settings > General > Apps در تب All غیرفعال کنید.

راه‌حل‌های بالقوه

بلوتوث را یک‌بار روشن و خاموش کنید.

با رفتن به تنظیمات بلوتوث، Cache آن را پاک کنید.

بعد از پاک کردن Cache، یک‌بار خود گوشی را ریستارت کنید.

از Settings > General > Smart Functions > Smart Settings مطمئن شوید که چیزی با بلوتوث تداخل ندارد.

راهنمای سیستم صوتی یا دستگاهتان را مطالعه کنید تا مطمئن شوید مراحل برقراری اتصال را به درستی انجام می‌دهید.

شاید به نوعی از محدودیت پروفایل‌های بلوتوث رسیده باشید، سعی کنید پروفایل‌های قدیمی در سیستم صوتی یا دستگاه موردنظر را پاک کنید.

در گوشی G4 خود به Settings > Networks > Bluetooth بروید، تنظیمات دستگاهی که با آن مشکل دارید را انتخاب کنید و بعد روی Forget ضربه بزنید. با سیستم صوتی خودرو یا لوازم بلوتوثی موردنظر دیگر نیز در جایی که امکان‌پذیر است، همین کار را انجام دهید. حالا ارتباط را از ابتدا برقرار کنید.

از برنامه Bluetooth Auto Connect استفاده کنید و ببینید که برایتان مفید واقع می‌شود یا خیر.

lg-g4-problems-fixes-1-840x472

مشکل: وای فای کار نمی‌کند یا خیلی کند است

تعدادی از صاحبان LG G4، در تلاش برای به دست آوردن ارتباطی پایدار با شبکه وای فای به مشکلاتی برخورده‌اند. در برخی موارد گوشی به‌طورکلی ارتباط را برقرار نمی‌کند، اما در بیشتر اوقات ارتباط برقرار می‌شود اما خیلی کند است. ظاهراً برخی اوقات هم ارتباط را به صورت تصادفی قطع می‌کند.

راه‌حل‌های بالقوه

همیشه باید از راحت‌ترین راه‌حل استفاده کنید. در اینجا یعنی هردو مودم وایرلس و گوشی را یک‌بار ریستارت کرده و ببینید که تغییری ایجاد می‌شود یا خیر.

حالا به Settings > Wi-Fi بروید و انگشت خود را روی شبکه‌ای که قصد اتصال به آن را دارید، برای مدتی نگه دارید. بعد Forget را بزنید و یک‌بار دیگر ارتباط را برقرار کنید.

به Settings > General > Battery & power saving بروید و مطمئن شوید که Power Saving باتری، تغییری در وضعیت وای فای به وجود نمی‌آورد.

به Settings > General > Smart functions > Smart settings بروید و اطمینان حاصل کنید که چیزی با وای فای تداخل ندارد.

اگر سعی می‌کنید که به پهنای باند 2.4 گیگاهرتزی متصل شوید، این بار 5 گیگاهرتز را امتحان کنید و بالعکس.

برنامه Wi-Fi Analyzer را دانلود و نصب کنید و ببینید کانال‌هایی که وای فای شما از آن استفاده می‌کند چقدر شلوغ هستند، شاید نیاز به کار کردن با کانالی خلوت‌تر داشته باشید.

با شرکت اینترنت خود یا سازنده مودم در ارتباط باشید و مطمئن شوید فرم­ور مودم یا روتر به‌روز است.

با رفتن به Settings و بعد About Phone، آدرس مک گوشی را پیداکرده و مطمئن شوید که روتر آن را می‌شناسد.

مشکل: شارژ کردن

lg-g4-problems-fixes-3-840x472

برخی از کاربران متوجه شده‌اند که LG G4 خیلی کندتر ازآنچه انتظار می‌رود شارژ می‌شود و دیگران در پیدا کردن شارژری که بتوانند با استفاده از آن، از قابلیت سریع شارژ شدن این گوشی به نفع خود استفاده کنند، دچار مشکل شده‌اند.

راه‌حل‌های بالقوه

بااینکه اعلام شده بود LG G4 از QuickCharge 2.0 کوئالکام پشتیبانی می‌کند، شارژری که در جعبه به کاربران داده می‌شود با این قابلیت سازگار نیست. پس ممکن است احساس کنید گوشی کندتر از حد معمول شارژ می‌شود.

برخی از کاربران متوجه شده‌اند که LG G4 حتی با استفاده از سایر شارژهایی که قرار بوده از QuickCharge 2.0 پشتیبانی کنند، سریع شارژ نمی‌شود. برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید می‌توانید وب‌سایت XDA Developers را برای مشاهده لیستی از شارژرهای واسط که برای این گوشی به خوبی امتحان خود را پس داده‌اند، بررسی کنید.

به نظر می‌رسد که شارژ شدن هنگامی‌که صفحه گوشی روشن باشد، خیلی کند انجام می‌شود. شاید بهتر باشد هنگامی‌که دستگاه در حال شارژ شدن است، با آن کار نکنید و برای کامل شدن پروسه منتظر بمانید.

مشکل: داغ شدن بیش‌ازحد

lg-g4-problems-fixes-2-840x472

بااینکه داغ شدن با دستگاه‌های که از چیپست Snapdragon 810 استفاده می‌کنند چندان متداول نیست؛ برخی از کاربران LG G4 افزایش دما را حتی هنگامی‌که مشغول انجام فعالیت‌هایی بی‌نیاز از کار سنگین پردازنده است، گزارش کرده‌اند.

راه‌حل‌های بالقوه

استفاده از حالتی برای ذخیره انرژی یا power saving زمانی گوشی در حال داغ شدن است، به سریع‌تر خنک شدن دستگاه کمک می‌کند.

شاید بهتر باشد قبل از انجام کارهایی که به فعالیت شدید پردازنده نیاز دارد مثل انواع بازی، قاب گوشی را درصورتی‌که از آن استفاده می‌کنید دربیاورید.

برای جلوگیری از ناخوشایند شدن دما به محض اینکه گوشی شروع به گرم شدن کرد، قبل از ادامه دادن کاری که مشغول آن بوده‌اید مدت‌زمانی به دستگاه اجازه خنک شدن داده و با آن کار نکنید.

گاهی اوقات برنامه‌ای می‌تواند علت این مشکل باشد. گوشی را در حالت Safe Mode روشن کنید (آموزش در پایین مقاله) و ببینید که آیا هنوز هم داغ می‌شود یا خیر. چند برنامه آخری را که قبل از شروع شدن مشکل نصب‌کرده‌اید، حذف کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل، در موارد حاد شاید مجبور به انجام فکتوری ریست بشوید.

آموزش Safe Mode، Soft Reset، Hard Reset

lg-g4-color-comparison-aa-1-of-11-710x399

گاهی اوقات که به نظر می‌رسد انجام هر راه‌حلی شکست را به دنبال دارد، روشن کردن گوشی در حالت Safe Mode، انجام سافت ریست یا حتی هارد ریست می‌تواند به بهبود وضعیت کمک کند. در زیر می‌توانید نحوه انجام این کارهای پایه و نحوه دسترسی به حالت کنترل به کمک کلیدهای سخت‌افزاری را بیاموزید.

Soft reset

زمانی که صفحه‌نمایش کلاً به لمس واکنشی نشان نمی‌دهد، دکمه پاور را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا دستگاه ریستارت شود. روش دیگر انجام این کار خارج کردن باتری است.

Hard reset

دستگاه را خاموش کنید.

دکمه پاور و دکمه کم کردن صدا را هم‌زمان فشار داده و نگه دارید، زمانی که لوگوی ال‌جی نشان داده شد، تنها دکمه پاور را رها کرده و بلافاصله دوباره فشار دهید. سپس صبر کنید تا منوی فکتوری ریست برایتان نمایش داده شود.

دکمه پاور را برای ادامه دادن یا دکمه‌های کنترل صدا را برای لغو کردن، فشار دهید.

روشن کردن گوشی در حالت Safe Mode

گوشی را خاموش کرده و ریستارت کنید. زمانی که لوگوی ال‌جی برایتان نمایش داده شد، دکمه کم کردن صدا را فشار داده و نگه دارید تا صفحه اصلی را ببینید. به‌این‌ترتیب به حالت Safe Mode واردشده‌اید.

زمانی که گوشی روشن است، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا گزینه‌های مربوط به خاموش کردن گوشی برایتان نمایش داده شود. انگشت خود را روی گزینه Power off نگه دارید تا پنجره‌ای برای تأیید نشان داده شود و بعد Ok را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب، گوشی در Safe Mode روشن می‌شود.

کنترل گوشی به کمک دکمه‌های سخت‌افزاری

اگر صفحه‌نمایش گوشی خراب شده یا صدمه دیده باشد، هنوز هم می‌توانید کارهای ساده‌ای را با استفاده از دکمه‌های سخت‌افزاری انجام دهید. برای انجام این کار، به ترتیب زیر عمل کنید:

گوشی را خاموش کنید.

دکمه پاور را به همراه هر دو کلید کنترل صدا هم‌زمان فشار داده و بیشتر از 10 ثانیه نگه دارید تا حالت کنترل به کمک دکمه‌های سخت‌افزاری را فعال کرده باشید.

از دکمه‌های کنترل صدا، برای رسیدن به گزینه موردنظر و از دکمه پاور، برای انتخاب کردن آن استفاده کنید.

حالا برای پاسخ دادن به یک تماس کافی است هر دو کلید کنترل صدا را به صورت هم‌زمان و برای پایان دادن به آن، دکمه پاور را فشار دهید.

برای متوقف کردن آلارمی که به صدا درآمده نیز، هردو کلید کنترل صدا را فشار دهید.

اگر با خواندن این‌ها در مورد خرید LG G4 دو دل شده‌اید، اجازه ندهید که هیچ‌کدام شما را باز دارد. بیشتر این مشکلات نادر هستند و با اندکی صبر حل می‌شوند. به یاد داشته باشید که هر دستگاه جدیدی می‌تواند به مشکلاتی شبیه به آن‌هایی که در این مقاله عنوان شد دچار شود. به وجود آمدن این مشکلات بعد از اولین روشن شدن بیشتر دستگاه‌ها، طبیعی است. این‌ها تمام مواردی بود که تا الآن پوشش داده‌ایم، امیدواریم برایتان کارساز بوده باشد.

S6بررسی کامل جی 4 ال‌جی در فارنت

اگر هنوز بررسی کامل جی 4 ال‌جی را در فارنت نخوانده‌اید پیشنهاد می‌کنم این بررسی را از دست ندهید! در این مطلب ما به طور کامل زوایای مختلف نرم‌افزاری وسخت‌افزاری گوشی را مورد نقد و بررسی قرار داده‌ایم.

 

androidauthority digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

322 نظر برای این مطلب
  1. یونس می‌گوید

    دوربین گوشیم LG G4 روی فوکوس نزدیک گیر کرده و هر کاری میکنم نمیتونم درستش کنم لطفا کمکم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر توی حالت خودکار هم مشکل فوکوس داره و با نرم افزارهای دوربین دیگه هم همین مشکل رو داره احتمالاً مشکل سخت افزاری هست

  2. محمد می‌گوید

    سلام
    من گوشی lg g4 تازه خریدم ولی بعد از یک ساعت کار کردن ، صفحه نمایش گوشی دو تصویری شده)یعنی تصویرش نصفش صاف و نصف دیگر همان تصویر بالا را بصورت تار نشان میده، لطفا آگه کسی میدونه راهنماییم کنه.
    ممنون

    1. وحید می‌گوید

      منم دقیقا همین مشکلو دارم ….

  3. مهناز می‌گوید

    سلام دوستان .من یک ساله که گوشی G4را خریداری کردم مدتی است که در بعضی مواقع صفحه نمایش گوشی چه با ضربه زدن بر روی صفحه و چه با دکمه پاور روشن نمیشود و سیاه است با وصل کردن به شارژر و یا در آوردن باطری مشکل حل میشه اگر کسی میدونه مشکل کجاست راهنمایی کنه …سپاس از شما

  4. مازیار می‌گوید

    من گوشی ال جی4 داشتم خاموش شده واصلا دیگه روشن نشد چکارکنم

    1. احمد می‌گوید

      شاید برد گوشی سوخته شده بهتر اینکه ببری نمایندکی ال جی
      کارت گارانتی و فاکتور خرید الزامیست

  5. خشایار می‌گوید

    سلام من این گوشیو دو ماه که دارم و دو روزه که داغ میشه ولی خنک نمیشه برنامه هایی که قبلش ریخته بودمو پاک کردم نمی دونم چی کار کنم با برنامه du speed booster دمای گوشیو میارم پایین ولی فایده ای نداره همش رو 44 و 46 درجه میمونه. حس میکنم که بعد از همون روز یه ذره شارژش زود خالی میشه خواهشا سریع راهنماییم کنید .ممنون

  6. رضا تیموری می‌گوید

    سلام دوستا من گوشی g4استایلوس گرفتم اما بی صدا نداره همیشه یا باید روی ویبره باشه یا صدا دار بعضی وقتا دوس ندارم صدا ویبرش بیاد میخوام بی صدا باشه اما گذینه ای نداره میشه کمکم کنید؟؟؟
    ای دی تلگرام reza_081
    خاهشن کسی بلده بگه

  7. ایوب می‌گوید

    سلام خسته نباشید ممنون از راهنمایی هاتون.
    g4 من بعضی وقتا وقتی نور محیط کم یا خیلی تاریک بود بعد از چند بار عمل میکرد بعد آپدیتش کردم حالا مشکل بیشتر شده آیا راه حلی براش هست؟؟؟؟؟
    بازم ممنون!

  8. زهرا می‌گوید

    سلام دوستان من 3 ماه این گوشی رو گرفتم الان یه مدته که وقتی باهاش صحبت میکنم صفحه گوشی سیاه میشه و بعد از اتمام مکالمه همچنان سیاه باقی میمونه و تا طرف مقابل قطع نکنه تماس تلفی من قطع نمیشه دوستان اگه کسی هست که بدونه با این مشکل باید چه برخوردی کنه ممنون میشم اطلاع بده

    1. حسن می‌گوید

      این مشکل رو منم دارم، براش راه حلی ندارم

    2. رامین می‌گوید

      محافظ صفحه را بکنید مشکل برطرف میشه

    3. محسن می‌گوید

      دقیقا منم این مشکلو دارم. محافظ صفحه رو اگه نخام بردارم دیگه چه راهی هست؟

    4. مهدی می‌گوید

      سلام اقا این مشکل به خاطر گلس تقلببی هست که شما دارید استفاده می کنید
      اگه گلش شما رو دوربین و هسگر بغلش قرار گرفته باشه باید عوضش کنید
      ویه راه حله دیگه هم هست
      می تونید بعد از هر بار صحبت کردن باگوشیتون یک بار روی سنسور صفحه که بین اسپیکر جلو و دوربین جلو هست رو پاک کنید

  9. علی می‌گوید

    یه کمک بکنید ممنون میشم من گوشیمو تازه خریدم از همان اول تو همه برنامه ها و بازی ها لگ وحشتناکی داره بنچمارک گوشیم تو antutu تو اینترنت 33333 تا هس اما ماله من که دقیقا همون مدله یعنی htc desire 820 g plus هست 28000 تا هست ریست فکتوری هم جواب نداد تو همه برنامه ها هم بسیار داغ میکنه مشکل از سخت افزاره یا رام یعنی میشه فلش کرد درست بشه؟؟

    1. میثم می‌گوید

      گلس روی صفحه گوشیتو عوض کن

      1. me می‌گوید

        اینکه بنچمارک چی نشون بده زیاد مهم نیس چون بسته به ورژن برنامه فرق دارن و یکیم اینکه به افلاین یا انلاین بودنش.من خودم سونی زد بیشتر از تو اینترنت نشون میداد ولی تو حالت انلاین کمتر شد. و بعد با اپدیت برنامه بازم فرق کرد

  10. محمد خاتم پناه می‌گوید

    باسلام خدمت شما دوستان.من سه ماه پیش گوشی جی4 خریدم.دو روز پیش در حین مکالمه گوشی خاموش شد.الان فقط مارک ال جی رو صفحه میاد و هیچ.یکی دو بار هم روشن شده به نزدیک ده ثانیه.لطف کنید راهنماییم کنین

  11. ولی می‌گوید

    سلام وقت یخیر
    من تازه g4 خریدم وقتی میزنم تو شارژ بعد از اینکه چند درصد شارژ شد خودش روشن میشه.
    چکار باید انجام بدم.

  12. حسین ابراهیمی می‌گوید

    با سلام
    به نظر شما دوستان گوشی ال جی جی 4 رو بخرم یا نه ؟؟
    من خودم خیلی ازش خوشم اومده ولی با خوندن بعضی از دیدگاها نظرم عوض میشه به نظرتون چکار کنم ؟؟؟؟!!!!

  13. منصوره می‌گوید

    سلام من چند ماهیه گوشی ال جی جی4 خریدم و بعدش یه اپدیت برام اومد که انجام دادم و بعدش دوباره اپدیت دیگری اومد که اندروید6 بود اونم دانلود کردم بعد از اون برام یه پیغام اومد ک برنامه هایی که طی این چند ماه استفاده نشدن اصلن متوقف خواهند شد. بعد از اون پیغام برنامه رادیو من خود به خود توقف اجباری شده و دیگه کار نمیکنه.لطفا راهنماییم کنید چطوری دوباره رادیو رو فعالش کنم؟ برام خیلی مهم هست.

  14. kamran می‌گوید

    سلام من دوسیم818خریدم وقتی زنگ میخوره یا پیام میاد همزمان چندبار فلشر میزنه هرکاری کردم قطع نشد طلفن کمک کنید

  15. شینا می‌گوید

    سلام ال جی جی 4 دارم برنامه مخاطب خاس تلگرام روش نصب کردم ولی باز نمیشه مینویسه ک متوقف شد دلیلش چیه؟

  16. مهدی می‌گوید

    سلام من گوشیم وقتی خاموشه می خوام شارژ کنم اتومات روشن میشه,توی تمام گوشیا اینجوریه یا واسه من ایراد داره.ممنون

  17. entezaar می‌گوید

    باسلام،بنده هم گوشی جی 4قاب چرمی دارم.روز اول که فعالش کردم پیام آپدیت رسید وبنده هم دانلود ونصب کردم ومشکلی پیش نیامد.باردوم بازهم پیام آپدیت رسید ومدام تکرار می شد.بازهم آپدیت رو انجام دادم اما متاسفانه. گوشی دیگر روشن. نشد.به نمایندگی بردم اما درست نشد.بااین گوشی حتی فرصت یک تماس هم پیش نیامد وظرف سه روز به حالت مرگ فرورفت.درحال حاضر مثل یک جعبه سیاه وخالی کنار گذاشتم.خواهش می کنم اگر تجربه ای دارید راهنمایی کنید.

  18. وردینی می‌گوید

    با سلام گوشی LG G4 من خیلی عالی کار می کند تنها مشکلی که دارم این است که صدای زنگ گاهاً خوبه خود قطع می شود بدین صورت که تماس ورودی برقرار می گردد اما صدای زنگ شنیده نمی شود و پس از ریستارت کردن درست می گردد. لطفا راهنایی بفرمائید.

  19. سجاد اسماعیلی می‌گوید

    سلام اقا من جی فور رو ی پانزده روزی میشه خریدم ولی ی دو سه تا خط افقی بفهم نفهم مشکی به وجود اومده نمیدونم این چ بلایی سرش اومده توروخدا کمکم کنید مسخوام عوضش کنم بخاطر این مسعله

    1. رامتین می‌گوید

      رطوبت یا ابر رفته داخله موبایل

  20. سمانه می‌گوید

    سلام. از دیشب تاچ گوشیم کلا کار نمیکنه. کاملا قطع شده. مشکلش چیه؟ حتی نمیتونم روشنش کنم….

  21. اکبرکیانپور می‌گوید

    سلام دوستان من گوشیم رو10روزی خریدم ولی یه پیام روهمش برام میفریسته…کلافه م کرده…پیامش اینه google.appa.comدرست نصب نشده هرکاری میکنم درست نمیشه…کمکم کنید

  22. محمد می‌گوید

    سلام دوستان گوشی من خودبخود در اجرای ویدیو ویا موسیقی صدای ان خودبخود کم وزیاد میشود راه حلش چیست?

    1. علی می‌گوید

      سلام احتمالا یا گوشی شما ویروسی هست یا کلید ها گیر دازن و مشکل دارند.

  23. یادگاری می‌گوید

    سلام چرا گوشی به usb وصل نمیشه

    1. علی می‌گوید

      منم این مسکلو دارن خواهس میکنم راهنمایی کنید مخصوصا به کابل او تی جی وصل نمیشه

  24. محمد حسین می‌گوید

    اقا من گوشی رو یه ساله دارم و فوق العاده است ولی یهویی خودش قات میزنه شروع میکنه به کار کردن و هی صفحه رو لمس میکنه…..

    1. علی می‌گوید

      منظور از کار کردن چیه ؟؟؟؟ اگه هنگ میکنه از نرم افزار های clear استفاده کنید./

  25. مجتبی می‌گوید

    من بعضی وقتا گوشیم کند شارژ میشه بعضی وقتا تند. فعلنم که دارم این نظرو میدوم با وجود اینکه به همون شارژر وصل کردم ولی داره منفی شارژ میکنه. کم کم دارم از خریدش پشیمون میشم

  26. shahin می‌گوید

    من اخیرا گوشی را آپدیت کردم اما بعد از آپدیت سیم کارت اولم به ظور اتومات خاموش میشه و مجبورم گوشی را ریاستارت کنم.کسی این مشکل را داشته؟

  27. علی می‌گوید

    سلام من یه گوشی lg g4 دارم چجوری میشه به ریموت تبدیلش کرد

  28. ناصر می‌گوید

    سلام از مطالب ارائه شده کمال تشکر را دارم . گوشی G4 را تازه گرفته ام تمامی گوشی خوب کار میکند ولی بعد از گذاشتن سیم کارت هنگام تماس ورودی و خروجی صفحه سیاه میشود و تا زمان مکالمه ادامه دارد آیا گوشی ایراد دارد یا تنظیمات خاصی باید انجام شود تشکر.

    1. محمد حسین می‌گوید

      بله این مشکل نیست و همه گوشی ها این قابلیت را دارند برای اینکه درهنگام مکالمه اشتباهی چیزی را لمس نکنید

    2. محمد می‌گوید

      مال منم همینطور شده.میدونم گوشیای دیگه هم این امکانو دارن ولی اصلا دیگه روشن نمیشه صفحه اش تا تماس قطع بشه .
      یعنی امکانش نیست که خودت یه تماسو قطع کنی

    3. ali می‌گوید

      سلام دوست عزیز مشکل از گلسیه که زدی جلوی سنسور ها رو گرفته گلسی بزن که جای سنسکر ها خالی باشه

  29. فهیمه می‌گوید

    سلام خسته نباشید

    گوشی جی4 من به وای فای خونه وصل میشه اما همش خطای اعتبار نشون میده در صورتی که تا چند روز پیش این مشکل نداشته

  30. علی اکبر جعفری می‌گوید

    سلام جعفری هستم از کرمان ، گوشی lg g4 دارم تا دیروز عالی کار میکرد که بوسیله برنامه lg backup پشتبان گرفتم از همان موقع خدمات گوگل پلی در صورت کار با خیلی از برنامه ها متوقف میشود ، لطفا راهنمایی فرمایید .قبلاً کمال تشکر را از مطالب مفید تان دارم .

  31. رضایی می‌گوید

    این گوشی عالی . هیچ نقصی نداره به نظر منم همش حرف بیخود. خیلی عالی از زمانی که جی 2 تا الان که جی4 دارم . با هیچ گوشی عوض نمیکنم . واقعا محشر

  32. ابراهیم محمودی می‌گوید

    گوشی ال جی جی 4 دارم وقتی در حالت خاموش به شارژر وصل می کنم خودبخود گوشی روشن میشه!! چه باید کرد؟

    1. محمد می‌گوید

      دوست عزیز بنده‌با گارانتی اصلی گوشی ال جی صحبت کردم، گفتند برای تمام g4 ها این مورد وجود دارد و مشکل نیست.

  33. Milad می‌گوید

    سلام چرا تو تنظیمات صفحه نمایش گوشیم قسمت اسمارت اسکرین نیست؟این قابلیت کجاست؟خواهشا جواب بدید

  34. محمود می‌گوید

    با سلام و احترام. من این گوشی را 2ماه است که خریدم 3 تا مشکل دارم.آیا کسی هست که مشکلمو حل کنه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید.
    1-صدای اس ام اس گوشی را که روی صدادار تنظیم میکنم همون موقع اگه پیامی بیاد پیام صدا داره ولی بعد از مدتی پیامها باز بی صدا میان و یا تعدادی با بی صدا میان و تعدادی هم صدا دار…
    2-داغ شدن بیش از حد گوشی موقع کار کردن حتی برای کارهای جزیی و همچنین موقع صحبت کردن به طوری که دست و صورت آدمو بشدت داغ میکنه و خیلی آزار دهنده است…
    3- شارژ شدن بعضی وقتها خیلی طول میشه…
    ممنون میشم اگه کسی بتونه منو راهنمایی کنه… ممنون…

  35. میلاد می‌گوید

    سلام بنده چند وقته خرید کردم الان تاچش قسمت بالا سمت چپ از کار میفته حدودا 2ثانتی متر مربع ریستارت میکنم درس میشه ولی باز اینطوریه کشی نمیدونه چطور درس میشه
    دوستان بخداااااا نخریننننن اشغاله گوشی ب این مزخرفی نداشتم بقران همه ی این مشکلات رو داره

  36. حامد می‌گوید

    سلام
    ترجمه خوبی بود
    ممنون

  37. Alireza می‌گوید

    سلان دوستان من این گوشیو دارم خیلی عالیه هیچ ایرادی نداره گوشی قبلیمم نوت 4بود ولی از این راضیترم.فقط فقط فقط تنها ایراد این باتریشه ک اونم با استفاده معمولی یه روزو دوم میاره ولی من راضی نیستم ازش.در خریدش شک نکنید سرعتش فوقالعادس

  38. سپید می‌گوید

    سلام.من سه ماهه این گوشی رو خریدم واقعا راضی هستم.ولی الان یک ماهه که وای فام کار نمیکنه فقط علامتش هی روشن خاموش میشه به هیچ وای فایه دیگه ای متصل نمیشه.و هات اسپاتم هم کار نمیکنه مشکلش چیه واقعا عصبی شدم

  39. نرگس می‌گوید

    سلام دوستان چند روزه وقتی اهنگی توس تلگرام روشن میکنم و وقتی به کسی زنگ میزنم گوشی تا پایان اهنگ یا تماس تلفنی قفل میشه و صفحه تاریک میشه . هیچ کاری نمیتونم بکنم حتی دکمه پاور هم تو این حالت کار نمیده. خواهش میکنم کسی اطلاعاتی داره پاسخ بده

    1. H می‌گوید

      سلام طلق محافظ روی گوشی رو عوض کنید نگران هیچ چیزی نباشید

  40. محمد می‌گوید

    سلام من به یه مشکل عجیب خوردم…
    تا 3.4 روز پیش مثله بنز کار میکرد اما الان شارژش خیلی طول میکشه از 6ساعت تا 10 ساعت…
    توی نظرات خوندم کسی این مشکلو داره اما درس جواب ندادین… اگه باور ندارین اسکیرن شات میدم :|
    فقط چه جوری حلش کنم :(

  41. نسیم می‌گوید

    سلام من ی ماهه این گوشی رو خریدم پنج شیش بار خاموش شده خد به خود خودشم روشن شده نمیدونید دلیلش چیه

  42. علی می‌گوید

    سلام
    من یک ماه است که این گوشی رو خریدم . شارژش از 0 تا 100 تقریبا 2 ساعت طول میکشه اما مشکل بزرگی که باهاش دارم اینه که خیلی زود شارژش تموم میشه و اصلا قابل اعتماد نیس . از یه شب تا صبح حد اقل 40 درصد شارژ مصرف میکنه . در کل خیلی مزخرفه و اصلا ازش رازی نیستم . از سامسونگ خیلی بهتره اما برای من که قبلا اچ تی سی داشتم اصلا جالب نیس و ازش خوشم نیومده

    1. مجید می‌گوید

      شما برنامه های باز داری که شارژ رو میخوره باید ببندیشون این گوشی بعد از آپ 2016 عالیه باطریش هم بهتر شده من یک روز کامل بذارم کنار 1 درصد هم کم نمیکنه چون شب برنامه های باز رو کامل میبندم خود گوشی قسمت باطری این قابلیت رو گذاشته برنامه رو استپ کنی

  43. مهدی سام می‌گوید

    من گلس انداختم تاچ گوشیی موقع زدن کد کار نمیکنه

    1. مهدی سام می‌گوید

      وقتی گلس میندازی موقع وا کردن کد تاچ کار نمیکنه ..از کلید پشت استفاده میکنم .
      چرا؟؟؟

  44. Amin Rad می‌گوید

    واقعا هیچ کدوم از این مشکلاتی رو که عنوان کردید ندیدم تا حالا
    گوشی واقعا بی نظیره بعد از سالها استفاده از سری های اس و نوت سامسونگ من این گوشی رو گرفتم و به نظرم واقعا یه سر و گردن از همه شون بالاتره

  45. الداد می‌گوید

    هیچ کدوم این مشکلات را نداره عین بنز کار می کنه …

  46. ... می‌گوید

    این همه دروغ چیه تحویل مردم میدین من این گوشیو دارم خیلی عالیه خیلی راضیم

  47. javad می‌گوید

    این ها همه یک مشت دروغ بیش نیست

    چون اگر دقت داشته باشین میبینین که در

    هر مشکل گفته فقظ چند نفر یا بعضی ها

    به نظر من LG G4 بهترین گوشی در میان پرچم

    داران استتتتتتتت

  48. amir می‌گوید

    من گوشیمو خریدم از این مشکلا نداشتم. بعد تصمیم گرفتم تا فلش کنم گوشیمو.فلش که کردم چنتا از این مشکلات دیده میشه.مشکل از چیه

  49. شاهین می‌گوید

    سلام.من 2ماهه که این گوشی رو خریدم.سه چهار روزه که از میزان15درصد تا 100درصد باتری توی 4ساعت و نیم پر میشه .کسی دلیلشو میدونه؟قبلا حد اکثر توی 2ساعت از 3درصد،به 100درصد کامل میشد.

    1. Salar می‌گوید

      شاهین خان شک ندارم سامسونگی هستی چون فقط سامسونگیا قصد خراب کردن برندهای دیگه رو دارن البته به خدا و قرآن به روح مرده هام که یکیش مادرمه و عزیزترینمه قسم خودم دارم با گلکسی نوت 4 خودم این متنو میفرستم ولی حرف حقو باید زد .
      اگه با شارژر های سوزنی قدیمی هم شارژ کنیم انقدری که شما میگین طول نمیکشه .برید خجالت بکیشد

  50. reza می‌گوید

    واقعاااااااااااااااااا؟ یعنی همه ی این مشکلات رو داره من میخوام بخرمش ولی با اینا که شما گفتید………………