10 مشکل رایج ساعت‌های هوشمند اندروید و راه‌حل برطرف کردن آن‌ها

ساعت‌های هوشمند اندرویدی سلانه‌سلانه راه خود را به ویترین مغازه‌ها باز کرده‌اند؛ اما از آنجایی که این محصولات هنوز در ابتدای راه‌ هستند، اشکالاتی نیز دارند که زیاد نمی‌توان به آنها خُرده گرفت. گوگل نیز به عنوان سازنده سیستم‌عامل این ساعت‌ها سخت در تلاش است تا مشکلات را هرچه سریعتر از میان بردارد.

196

با این حساب اگر شما هم نتوانسته‌اید در مقابل وسوسه‌ فناوری ساعت‌های هوشمند مقاومت کنید و ساعت هوشمند اندرویدی خرید کرده‌اید، ممکن است با مشکلاتی روبرو شده باشید که در این گفتار قصد داریم را‌ه‌های برطرف نمودن اشکالات این محصولات را با هم بررسی کنیم.

زود خالی شدن باتری گوشی

بیشتر ساعت‌های هوشمند با گوشی اتصال برقرار می‌کنند و کاربران زیادی ادعا دارند که پس از اتصال ساعت هوشمند به گوشی، شاهد مصرف بیش‌ از اندازه باتری گوشی‌ هوشمند هستند.

برای حل این مشکل ابتدا به قسمت Settings منوی گوشی هوشمند وارد شده و گزینه Battery را انتخاب کنید، با این شیوه گزارشی از مصرف باتری بدست خواهید آورد. پس از مشخص نمودن نرم‌افزاری که مصرف زیادی از باتری را به خود اختصاص داده است، آنرا حذف (uninstall) کنید.

کاربران زیادی هم هستند که ادعا می‌کنند پس از فعال سازی Google Now، مصرف باتری چندین برابر می‌شود. برای حل این مشکل نیز کافی است به قسمت Settings رفته و Accounts را انتخاب کنید، در اینجا وارد Google شده و با پیدا کردن گزینه Search قسمت Now را در پایین منو غیر فعال و یا به اصطلاح خاموش کنید. گوشی و ساعت هوشمند خود را مجدداً راه‌اندازی (Restart) کنید، برای این کار به منوی Settings در ساعت هوشمند وارد شده و Restart را انتخاب کنید.

ریست نمودن ساعت هوشمند به حالت کارخانه و اتصال مجدد آن به گوشی‌ همراه نیز ممکن است چاره ساز باشد. دقت داشته باشید که ریست کردن ساعت هوشمند باعث می‌شود تمامی اطلاعات پاک شود؛ در نتیجه حتماً‌ قبل از این کار از اطلاعات مهم خود پشتیبان تهیه کنید و یا آنها را همسان‌سازی (سینک) کنید.

اپلیکیشن ساعت هوشمند را یک‌بار از روی گوشی همراه پاک و مجدد نصب کنید. پس از این مرحله دوباره ساعت هوشمند خود را به گوشی متصل نمایید.

از بررسی شبکه‌ وای‌فای غافل نشوید

بعضی از کاربران گزارش داده‌اند در زمان اتصال به شبکه‌های وای‌فای مصرف باتری بیشتری را تجربه می‌کنند. بررسی کنید کانکشن‌های خروجی شبکه‌ وای‌فای محدود شده باشند چرا که ممکن است اپلیکیشنی دائماً به پورتی که مسدود شده است متصل شده باشد. در این حالت سعی کنید از شبکه‌های خصوصی مجازی استفاده کرده و یا به هر ترتیب دیگر پورت مورد نظر را باز بگذارید تا ترافیک به حالت عادی خود باز گردد.

ساعت هوشمند به گوشی متصل نمی‌شود

کاربرانی بوده‌اند که از عدم اتصال ساعت هوشمند به گوشی شکایت داشته‌اند. اولین اقدام بررسی سازگاری گوشی با ساعت هوشمند است، برای اینکار به وب‌سایت http://www.android.com/wear/check/ مراجعه کنید.

  • از روشن بودن بلوتوث اطمینان خاطر حاصل کنید.
  • گوشی و ساعت هوشمند را ریستارت کنید.
  • از آپدیت بودن گوگل‌پلی سرویس، گوگل سرچ و Android Wear مطمئن شوید.

اگر ساعت هوشمند شما قبلاً به گوشی متصل بوده‌ است، اتصال را قطع کرده و مجدد وصل نمایید، برای اینکار به منوی ساعت هوشمند وارد شده و گزینه‌ Disconnect را انتخاب کرده و مجدد Connect را بفشارید.

راه‌حل دیگری که به نظر می‌رسد پاک نمودن کَش گوشی است، برای اینکار به منوی Settings وارد شده و از قسمت Apps گزینه Android Wear را انتخاب کرده و بر روی Clear Cache ضربه بزنید. ریست‌ کردن ساعت هوشمند و بازگرداندن آن به حالت کارخانه هم ممکن است مشکل را برطرف کند، برای اینکار به قسمت Settings وارد شده و گزینه Reset device را انتخاب کنید.

تکرار همگام سازی (سینک) پس از اتصال به گوشی هوشمند

بعضی کاربران گزارش داده‌اند پس از اعلان Connected که بر روی قسمت نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند یا تبلت نمایش داده می‌شود، همگام سازی وارد چرخه تکرار دائم می‌شود. این امر نگرانی‌هایی را مبنی بر مصرف بیشتر باتری ایجاد می‌کند. راه‌حل این مشکل آسان است اما برطرف نمودن آن فرقی به حال مصرف باتری ندارد، از ما گفتن بود!

برای راه‌حل زیر باید قابلیت Developer Option را بر روی گوشی خود فعال کنید. سپس وارد منوی Settings شده و گزینه Developer Options را انتخاب کنید، در این مرحله اتصال ساعت هوشمند را با گزینه disconnect قطع کرده و مجدد وصل کنید.

مشکل در نصب اپلیکیشن‌ ساعت هوشمند بر روی گوشی

گزارش‌هایی نیز مبنی بر بروز مشکل در نصب اپلیکیشن‌ ساعت هوشمند بر روی گوشی مشاهده شده است. کاربران مدعی هستند که پس از نصب و در حین بارگزاری با پیغامی مبنی بر نصب مجدد اپلیکیشن‌ ساعت هوشمند روبرو می‌شوند. اولین راه‌حلی که برای بر طرف نمودن این مشکل به نظر می‌رسد ریستارت نمودن گوشی‌‌همراه است.

اگر ریستارت کردن گوشی‌همراه گره‌ای از مشکل شما باز نکرد، اپلیکیشن ساعت هوشمند را از روی گوشی یک‌بار حذف کرده و مجدد نصب نمایید. از فعال و آپدیت بودن گوگل‌پلی ‌سرویس و گوگل سرچ، اطمینان حاصل کنید.

برای اطمینان خاطر حاصل نمودن از آپدیت‌ بودن اپلیکیشن‌ها کافی است پلی‌استور را انتخاب کرده و در قسمت سمت چپ بر روی گزینه My apps ضربه بزنید،‌در اینجا تمامی اپلیکیشن‌ها لیست می‌شود و به راحتی قادر هستید آنها را به آخرین نسخه آپدیت نمایید.

نوتیفیکیشن‌ها دریافت نمی‌شوند

برخی از کاربران گزارش داده‌اند در حالیکه ساعت هوشمند به گوشی متصل است، نوتیفیکیشن‌ها دریافت نمی‌شود. این اتفاق به صورت کاملاً تصادفی رخ می‌دهد و گاهی اوقات به‌خودیِ‌خود برطرف می‌شود و بعضی مواقع مشکل ادامه پیدا می‌کند.

برای برطرف نمودن این مشکل نیز اولین راه‌حلی که به ذهن می‌رسد ریستارت کردن ساعت هوشمند است،‌البته این راه‌حل مشکل را به صورت مقطعی حل می‌کند و احتمال بروز مجدد اشکال وجود دارد.

اگر گوشی شما به سیستم‌عامل اندروید 5 مجهز است وارد قسمت تنظیم صدا شده و از فعال بودن تمامی نوتیفیکیشن‌ها بر روی حالت Priority اطمینان حاصل کنید.
وارد قسمت Settings شده و Sound & notification را انتخاب کرده و تنظیمات Interruptions را چک کنید. به دارندگان گوشی‌هایی با سیستم‌عامل اندروید ۴.۳ یا ۴.۴ هم پیشنهاد می‌کنیم Mute نبودن گوشی خود را بررسی کنند.

در منوی Settings ساعت هوشمند هم دقت کنید تا هیچ گزینه‌ای بر وری حالت mute تنظیم نشده باشد. به قسمت Settings در تبلت یا گوشی هوشمند خود وارد شده و گزینه Apps را انتخاب کنید، در اینجا دقت شود تمامی نوتیفیکیشن‌ها در حالت فعال قرار گیرد.

حالت Theater و Cinema را از روی ساعت هوشمند خاموش کنید، برای اینکار دکمه پاور را دوبار سریع پشت سر هم فشار دهید یا اینکه انگشت خود را از بالا به پایین کشیده تا منو باز شود در این حالت با حرکت انگشت از سمت راست به چپ گزینه Theater را مشاهده خواهید کرد.

اتصال ساعت هوشمند و گوشی را از طریق خاموش کردن بلوتوث قطع کنید، اپلیکیشن‌ ساعت هوشمند را که بر روی گوشی نصب کرده‌اید یکبار حذف و مجدد نصب نمایید.

ساعت هوشمند را ریست کرده و به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید. گوشی را ریستارت کرده و اپلیکیشن‌ ساعت هوشمند را مجدد نصب نموده و اتصال جدیدی با ساعت برقرار کنید.

ممکن است با انجام دادن تمامی موارد فوق باز هم مشکل ساعت هوشمند شما برطرف نشود،‌به خصوص اگر اندروید شما نسخه 5.0.1 باشد. در این صورت چاره‌ای نیست و باید تا آپدیت بعدی صبر کرد.

سیستم‌عامل ساعت هوشمندِ اندرویدی دائما هنگ می‌کند

بعضی از کاربران گزارش داده‌اند که سیستم‌عامل ساعت هوشمند اندرویدی آنها به صورت اتفاقی هنگ می‌کند و گاهی اوقات با پیغام Unfortunately, Android Wear has stopped روبرو می‌شوند. این مشکل به صورت تصادفی اتفاق می‌افتد و دلیل موجهی برای آن وجود ندارد.

برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌شود حساب کاربری Microsoft Exchange ActiveSync را حذف کنید. قرارهای تنظیم شده در اپلیکیشن تقویم نیز ممکن است در بروز این مشکل دست داشته باشد،

تنظیمات امنیتی حساب کاربری Exchange هم یکی دیگر از دلایل هنگ کردن سیستم‌عامل ساعت هوشمند اندرویدی است. به غیر از راه‌حل‌هایی که برای رفعِ هنگ کردن وجود دارد می‌توانید سیستم‌عامل را نیز آپدیت کنید، برای این‌ کار گوگل‌پلی استور را باز کرده و در قسمت سمت چپ گزینه My apps را انتخاب کنید.

پس از آپدیت با مراجعه به این مسیر Settings گزینه Updates رانتخاب کرده و در قسمت System Updates نسخه سیستم‌عامل را چک کنید. اگر پس از آپدیت، مشکل مرتفع نشد به قسمت Settings رفته و گزینه Apps رانتخاب کنید و به قسمت Android Wear بروید. در اینجا گزینه Clear cache, clear data و Force Close را انتخاب کنید.

راه دیگری که به نظر می‌رسد قطع کردن ارتباط ساعت هوشمند با گوشی است، برای اینکار یک‌بار کاملاً‌ اپلیکیشن ساعت هوشمند را از روی گوشی حذف کرده و مجدد نصب کنید، پس از نصب، اتصال ساعت هوشمند به گوشی را امتحان کنید.

ساعت هوشمند به مودم وای‌فای متصل نمی‌شود

در میان مشکلات ساعت‌های هوشمند، عدم اتصال به مودم وای‌فای از مواردی است که کاربران گزارش داده‌اند. در ابتدای بررسی این مشکل دقت کنید که تمام ساعت‌های هوشمند به وای‌فای مجهز نیستند و ممکن است ساعت هوشمند شما کلاً وای‌فای نداشته باشد.

پس از اینکه از مجهز بودن ساعت هوشمند خود به وای‌فای اطمینان حاصل کردید، برای رفع مشکلِ اتصال به وای‌فای، اپلیکیشن ساعت هوشمند را از روی گوشی باز کرده و به قسمت Settings بروید، در آنجا اطمینان حاصل کنید گزینه Cloud sync فعال باشد. از فعال بودن وای‌فای نیز با مراجعه به قسمت Wi-Fi Settings در ساعت هوشمند اطمینان حاصل کنید، دقت کنید گزینه اتصالِ وای‌فای بر روی حالت اتوماتیک قرار داشته باشد.

یکی دیگر از دلایل عدم اتصال به وای‌فای، مغایرت میان کانالِ ارسالِ سیگنالِ وای‌فای بین روتر و ساعت هوشمند است. این مشکل بیشتر در بین دارندگان ساعت هوشمند Watch Urbane شرکت ال‌جی به چشم می‌خورد، این ساعت هوشمند برای اتصال وای‌فای از کانال ۱۱ استفاده می‌کند و با این حساب تا انتشار آپدیت جدید راه‌حل دیگری برای دارندگان این ساعت هوشمند وجود ندارد.

آپدیت نبودن سیستم‌عامل ساعت هوشمند اندرویدی نیز ممکن است یکی از دلایل عدم اتصال به وای‌فای باشد، برای اینکار به قسمت Settings در ساعت هوشمند رفته و گزینه About را انتخاب کنید، سپس در منوی System Updates از به‌روز بودن نسخه سیستم‌عامل ساعت هوشمند اطمینان خاطر حاصل کنید. اگر روتر شما قابلیت تغییر کانال دارد، سعی کنید کانال‌های ارسال سیگنال ضعیف‌تر را انتخاب کنید.

مشکل نمایش پیغام Ok Google

گزارش شده است که گاهی اوقات پیغام Ok Google پس از روشن شدن صفحه نمایش، نمایان می‌شود. خوشبختانه حل این مشکل به راحتی آب خوردن انجام می‌شود. کافیست تا سه یا چهار بار عبارت Ok Google را بلند اعلام کنید تا از شر این پیام خلاص شوید.

اپلیکیشن‌ها پس از اجرا شدن، بسته می‌شوند

بعضی از دارندگان ساعت‌های هوشمندِ اندرویدی ادعا می‌کنند اپلیکیشن‌ها پس از باز شدن، بسته می‌شوند و صفحه‌نمایش ساعت نیز عملکردی نشان نمی‌دهد. برای بر طرف نمودن این مشکل تمامی اپلیکیشن‌ها را ببندید. تعدادی از کاربران هم مدعی هستند با بستن اپلیکیشن Google Fit، این مشکل برطرف می‌شود.

البته اگر از طرفداران اپلیکیشن Google Fit هستید و نمی‌خواهید اپلیکیشن محبوب خود را از دست بدهید کافی است آنرا به نسخه جدید آپدیت کنید، گفته می‌شود در نسخه جدید این مشکل برطرف شده است.

باز شدن منوی جستجو در حین صدور فرمان صوتی برای اجرای اپلیکیشن‌‌ها

گزارش شده است که کاربران برای اجرای اپلیکیشن مورد نظر پس از صدور فرمان صوتی، به جای باز شدن اپلیکیشن، نام آن در قست جستجو نمایش داده می‌شود. گاهی اوقات نیز این امر در حین تنظیم قرار ملاقات و زنگ هشدار توسط صدور فرمان صوتی صورت می‌گیرد.

برای برطرف نمودن این مشکل، Google Now را از روی گوشی انتخاب کنید و به قسمت Settings وارد شوید و در منوی Search language زبان انگلیسی آمریکایی را انتخاب کنید. به نظر می‌رسد بعضی از فرمان‌های صوتی با سایر زبان‌ها مشکل دارند و به احتمال زیاد با این راه‌حل، مشکل برطرف خواهد شد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد،‌ساعت‌های هوشمند تازه به بازار معرفی شده‌اند و بدون شک به غیر از مشکلات مطرح شده، موارد دیگری هم هست که در اینجا به آنها اشاره نشده است، اگر شما با مشکلات دیگری روبرو شده‌اید و تجربه رفع آنها را دارید ما را در قسمت نظرات از آنها باخبر کنید.

منبع DigitalTrends
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

196 نظر برای این مطلب
  1. اشک بوس می‌گوید

    سلام من یه ساعت verna v8 ultra خریدم امروز یه دفعه ی خاموش شد رفت و فقط ویبره میزنه از صبح تا شب ،زدم به شارژر باز هم اکتفا نکرد ،دکمه هاشو هم به ترتیب تکی و دو تا دو تا فشار دادم و نگه داشتم باز هم مشکل حل نشد چه کنم؟

  2. ali reza می‌گوید

    سلام من اسمارت واچی که گرفتم وصلم کردم بعد داشتم برزورسانیش می کردم که گوشی یه لحظه از برنامه بیرون شد
    و دیگه وصل نشد
    ساعتم به همون حال مونده و روشن نمیشه چیکار باید بکنم
    کمکم کنید ممنون میشم

  3. Arian می‌گوید

    سلام ساعتم تی ۸۰۰ الترا هستش میخواستم با برنامه هیواچ براش تصویر زمینه بزارم یک دفعه خاموش شد دوباره روشن شد الان هم همون طور پشت سرهم ریستارت میشه طوری که فقط hello اولش معلومه

  4. هدی می‌گوید

    من قبلا ی میبند ۷داشتم. الان s1گرفتم. اجازه اتصال نمیده میگه شما این ایمیل رو به ی حساب کاربری دیگه داشتید. قبلی رو مجدد پاک و غیر فعال کردم. ولی بازم وصل نمیشه. چی کار کنم

  5. Pary می‌گوید

    سلام. ساعت مدل meta77 خریداری کردم. به طور خودکار هر چند وقت یبار هشدار آب خوردن و … میده چجوری باید این هشدار هارو قطع کنم؟
    برنامه اش هم wearfit pro
    هست.

  6. hana می‌گوید

    خاهش میکنم یکی به من کمک ساعت hiwachمدلavi_8خریدم ولی اصلا بلوتوث نداره چیکار کنمممممممم

  7. مهدی می‌گوید

    سلام من یه ساعت هایلوrs4 plus خریدم گام شمارش خود به خود قدم اضافه میکنه حتی وقتی روی زمینه وقتی بلندش میکنی ۲۰ تا ۶۰ قدم اضافه میشه چی کارش میتونم بکنم؟

  8. .... می‌گوید

    سلام من یه ساعت هوشمند t55 دارم چند وقت بود استفاده نکردم الان زدم ب شارژ و روشنش کردم ولی صفحه تاچش کار نمیکنه فقط باید با دکمه روشنش کنم و دیگه نمیتونم به برنامه هاش دسترسی داشته باشم ، چیکار کنم ؟ لطفاً جواب بدید ممنون🥹🙏

  9. مهدی منتظری می‌گوید

    سلام من ساعت هایلو مدل RS4 خریدم . گوشیم هم شیایومی هست . اما وقتی گوشیم زنگ میخوره و روی ساعت نمایش داده میشه اون پایین بجای گزینه رد تماس گزینه سطل اشغال میاد. چیکار کنم که گزینه رد تماس روی صفحه ساعت بیاد

  10. Mohamad می‌گوید

    سلام .من ساعت خریداری کردم الان خودش خود به خود وارد برنامه میشه میره بیرون تنظیمات عوض میکنه.واسه خودش هرجا میخاد میره نمیدونم چیکار کنم
    مدل pl6pro

  11. مریم می‌گوید

    سلام وقت بخیر، من یه ساعت هایلو دارم که یه وقتایی دما و آب و هوا رو نشون می‌دهد یه وقتایی نشون نمیده هر قدرم بلوتوث و وای فای رو ریست می‌کنم یا لوکیشن رو ولی بی فایده س

  12. همتا می‌گوید

    سلام من ساعت ایسوس دارم
    . به گوشیم متصل از برنامه زن واچ میشه همه کار کرد ولی پیام نمیاد و زنگ که میزنن به گوشیم ساعت زنگ نمیخوره ریست کردم فکتوری کردم فایده نداره

  13. اکبر می‌گوید

    سلام خسته نباشید من یه ساعت هوشمند امیزوفت جیتی ار ۴۷ میلیمتری دارم حدود ده روزه هنگ کرده وقتی روشن میکنم بعد از نشان لوگوی شرکت دوباره خاموش روشن میشه تا شارژش تموم بشه مشکلش چی میتونه باشه؟

  14. sami می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر من ساعت hoco.y1_IE
    گرفتم و نرم افزار m.active نصبه رو گوشیم ولی واچ فیساش عوض نمیشه دانلودش ک تکمیل میشه صفحه ساده مشکی میفته رو ساعت هیچ عکسی نمیشه گذاشت حتی واچ فیسای رو خود نرم افزار هم نمیشه خاهشا راهنمایی کنین زود

  15. Sali می‌گوید

    سلام من ساعت هایلو سولار رو گرفتم وقتی تو برنامه ی هایلو فیت هستم ساعت زنگ میخوره و پیام ها میاد اما به محض اینکه برنامه رو میبندم نه زنگی دریافت میکنم نه پیامی لطف میکنید بگید مشکل از کجاس

    1. Kian می‌گوید

      دوست عزیز سلام شما برنامه ساعت رو ننباید ببنیدید باید برنامه باز باشه این مورد طبیعی هست

      1. رحیمی می‌گوید

        سلام وقت بخیر ،علامت daily eror هم برای بنده میاد من نه از برنامه خارج شدم نه هیچی فقط موقع تعویض وارد برنامه های ساعت شدم الان باید چیکار کنم ؟خواهش میکنم راهنماییم کنید

  16. نرگس صادقی می‌گوید

    سلام من یه ساعت هایلو مدل rs4 خرید برای اتصال اپلیکیشن هایلوفان رو مصب کردم که در قسمت رجیستری جیمیلمو وارد میکنم ولی کدی برای ایمیل نمیشه باید چه کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  17. امیر عباس می‌گوید

    سلام
    من یه ساعت گلسگی واچ سری ۴ کلاسیک خریدم نوتفیکیش واتساپ برام نمیاد پیامک میاد ولی واتساپ نه تو خوده بر نامه هم رفتم گزینه نوتفیکیشن واتساپ فعال کردم ولی بازم نمیاد

  18. امیر می‌گوید

    من یک wach 5 mac گرفتم و اپلیکیشنش رو هم نصب کردم اما موقع اتصال میگه ساعت اصل نیست.از جای معتبری خریدم و سیستم عاملم androidهست.لطفا راهنمایی کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر منظورتون اپل واچ هست فقط با آیفون سازگاره. اپل واچ اندرویدی نداریم

  19. سما می‌گوید

    سلام من مدلhw16 دارم میخوام تماس هارو سایلنت کنم ولی نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید

  20. کارن می‌گوید

    سلام
    من تقریبا نزدیک دو سه روز ساعتم شارژش خاموش میشه بعد یادم میره که بزنمش شارژ الان هر کاری میکنم ساعتم روشن نمیشه حتی با اینکه به شارژ زدمش و حتی دو سه دفعه سر شارژر رو عوض کردم الان من چیکار کنم روشن شه؟مدلش hw12 هست

    1. علی ارغوان می‌گوید

      متاسفانه اطلاعی راجع به مدل‌های متفرقه نداریم

  21. پیمان می‌گوید

    سلام ساعت امیزفیت جی تی اس شیامویی دارم موقع بستن برنامه های باز گوشی zepp دیسکانت میشه دایم باید این برنامه باز باشه و سینک بشه

  22. امیر می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    اسم ساعتم w34 وقتی دکمشو نگه می دارم روشن شه
    ی پیغامی میده(Connecting)بعد خاموش میشه باید چه کار کنم
    در ضمن شارژم زده بودم

    1. Saha می‌گوید

      ساعت هایلو مدل اسمارت واچ ۲ تاچ این ساعت دچار باگ نرم افزاری شده هیچجوره نمیشه ریست دستیش کرد چیکار باید کنیم تاچ این ساعت به کل از کار افتاده صفحه کار میکنه اطلاعت درست نشون میده ولی تاچ از کار افتاده

  23. Helllatica می‌گوید

    وقتتون بخیر
    عذر میخوام ساعت من فقط زمانی حسگر ضربانش فعال میشه که روی اون ایتم باشه اما قبلا اینطوری نبود کلا حسگرش فعال بود
    اینجا کسی نمیدونست مشکلش چیه
    میشه کمکم کنین؟ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      چه ساعتی؟

      1. Helllatica می‌گوید

        اگر اشتباه نکنم شیائومی مدل haylou

  24. فاطمه می‌گوید

    تورو خدا کمکم کنید کلی پول دادم ساعت whatch 6l خریدم برنامهfundoمعرفی کردن الان ب محض وصل شدن قطع میشه و اخطار iegal devices pleas use genuine میده چبکار کنم هزارتا برنامه امتحان کردم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خطایی که میده مربوط به اصل نبودن ساعته. ما هیچوقت خرید ساعت‌های فیک و های کپی رو پیشنهاد نمی‌کنیم

      1. سجاد می‌گوید

        سلام وقت بخیر من ساعت mibro lite2دارم
        اتصال بلوتوثش فقط 2دقیقه فعال میمونه باز دوباره باید برم روشن کنم
        مشکل از کجاست ؟