رونمایی ZTE از گوشی هوشمند Axon Mini؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت فورس تاچ

به‌نظر می‌رسد دست‌ اندرکاران شرکت ZTE در زمینه تولید یک گوشی هوشمند مجهز به تکنولوژی فورس تاچ توانسته‌اند گوی سبقت را از شرکت اپل بربایند

0

این در حالی است که اکثر کاربران و مشتاقان گوشی‌های هوشمند تصور می‌کردند  دستگاه هوشمند بعدی اپل لقب اولین دستگاه تولیدی مجهز به قابلیت فورس تاچ را به خود اختصاص خواهد داد اما زد‌تی‌ای با معرفی ZTE Axon Mini این پیش‌بینی را تغییر داد.

ZTE Axon Mini که امروز رونمایی شد از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی از نوع Super AMOLED به همراه قابلیت فورس تاچ بهره می‌برد. این قابلیت در واقع امکان بهره‌گیری از توانایی‌های متفاوت بسته به میزان فشار واردشده توسط انگشت کاربر در هنگام لمس را فراهم خواهد کرد.

به‌عنوان مثال لمس کردن نرم و بدون فشار صفحه‌نمایش می‌تواند به پخش ویدئو منجر شود و لمس با فشار بیشتر باعث افزایش میزان صدا شود. این دستگاه هوشمند در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، نارنجی و صورتی روانه بازار خواهد شد. این در حالی است که دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند توسط ZTE اعلام نشده است.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.