تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی «آنچارتد 2» از کالکشن نیتن دریک PS4

به هر حال همان طور که نسخه‌ی ری‌مستر خدای جنگ 3 چند روزی است منتشر شده و بازخوردهای مناسبی را نیز به جای گذاشته است می‌توان اطمینان داشت که این کالکشن نیز جزو بازسازی‌های ارزشمند این نسل خواهد بود.

0

سونی اقدام به انتشار تریلر و تصاویری از گیم‌پلی کالکشن نیتن دریک/ Nathan Drake Collection کرد که قرار است ری‌مستری از سه‌گانه‌‎ی آنچارتد باشد. از طرفی ناتی داگ تایید کرد که قرار است تا آخر تابستان یک دموی قابل بازی از آن در پلی‌استیشن استور منتشر شود.

درست مثل نسخه‌ی ری‌مستر «خدای جنگ 3» اولین چیزهایی که در تصاویر و تریلر این کالکشن به وضوح متفاوت هستند، مربوط به نرخ فریم و رزولیشن آن است. البته مواردی مثل نورپردازی و تکسچرها هم در نوع خود پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند.

تصویری مربوط به مقایسه‌ی آنچارتد 2 در پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Uncharted-2-Comparison

کار ری‌مستر بازی توسط استودیوی Bluepoint انجام شده است که روی مدل‌سازی کاراکترها، ارتقای تکسچرها، نورپردازی و جلوه‌های ویژه تمرکز داشته است. به جز مواردی که به گرافیک بازی مربوط است، کالکشن نیتن دریک در مواردی از قبیل اصلاحات کنترل و گیم‌پلی نیز تغییر کرده است و هر سه بازی داخل این کالکشن با مکانیک‌های ارتقا یافته همراه خواهند بود.

به هر حال همان طور که نسخه‌ی ری‌مستر خدای جنگ 3 چند روزی است منتشر شده و بازخوردهای مناسبی را نیز به جای گذاشته است می‌توان اطمینان داشت که این کالکشن نیز جزو بازسازی‌های ارزشمند این نسل خواهد بود. ویدئوی مربوط به این کالکشن را در زیر می‌توانید مشاهده نمائید:

لازم به ذکر است که کالکشن نیتن دریک شامل سه‌گانه‌ی آنچارتد خواهد بود که البته هیچ کدام با بخش چندنفره‌ی خود همراه نیستند. در عوض ناتی داگ بتای بخش چندنفره‌ی آنچارتد 4 را برای علاقه‌مندان در این کالکشن قرار داده است.

این کالکشن در تاریخ 17 مهرماه سال جاری/ 9 اکتبر 2015 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.