آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس خارج کنیم؟

4027

شاید برای شما هم پیش بیاید که قصد داشته باشید به خود کمی استراحت دهید و از فضای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دور باشید. برای انجام این کار نیازی به دیلیت اکانت اینستاگرام نیست و خوشبختانه امکان دی اکتیو کردن اینستاگرام و یا بهتر بگوییم غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام و دیلیت موقت یا همان حذف موقت اکانت اینستاگرام وجود دارد.

اینستاگرام چنین قابلیتی را مدت‌هاست به امکانات خود اضافه کرده است. پس با فارنت همراه باشید تا چگونگی دی اکتیو موقت اکانت اینستاگرام را با هم مرور کنیم.

توجه: با انجام مراحل پایین اکانت شما به طور موقت دی اکتیو و حذف می‌شود اگر قصد پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه را دارید آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام در فارنت را بخوانید.

دی اکتیو اینستاگرام چیست؟

در ابتدا بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که پاک کردن اکانت اینستاگرام چه تفاوتی با حذف موقت اکانت اینستاگرام یا همان دی اکتیو کردن اینستاگرام دارد.

پاک کردن اکانت اینستاگرام در واقع دی اکتیو داپم اینستاگرام است و در عین حال دی اکتیو اینستاگرام همان دیلیت موقت اکانت اینستاگرام است.

تفاوت اصلی دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام با دیلیت اکانت یا همان دی اکتیو کردن دائم اینستاگرام در این است که شما با پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه اکانت خود را از دست می‌دهید اما با دی اکتیو کردن اینستاگرام شما همچنان با ورود مجدد و لاگین کردن دوباره می‌توانید اکانت خود را به دست بیاورید.

سایر چیزها تفاوتی ندارد و بهتر است بگوییم دی اکتیو کردن اینستاگرام را در واقع می‌توان حذف موقت اکانت اینستاگرام دانست. این یعنی دقیقا با دی اکتیو اینستاگرام پیام‌های دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند.

نحوه غیرفعال کردن اینستاگرام

برای دی اکتیو اینستاگرام فقط یک راه وجود دارد. در این مطلب از فارنت ما راه رسمی و اعلام شده اینستاگرام برای غیرفعال کردن اینستاگرام را بازگو می‌کنیم.

این تنها راه موجود برای دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام است و چیزی با نام دی اکتیو اینستاگرام ورژن جدید یا قدیم نداریم و از ابتدا همین روش تنها روش موجود بوده است.

تنها روش حذف موقت اکانت اینستاگرام استفاده از نسخه تحت وب آن است و دی اکتیو اینستاگرام از داخل برنامه امکان‌پذیر نیست.

در عین حال تفاوتی برای انجام این کار با گوشی و یا کامپیوتر نیست و  بستن موقت اکانت اینستاگرام ایفون و حذف موقت اینستاگرام در اندروید تفاوتی با یکدیگر ندارند و صرفا شاید گزینه‌ها کمی با یکدیگر تفاوت داشته باشند که به راحتی قابل تشخیص است.

این یعنی برای دی اکتیو اینستاگرام برای ایفون دقیقا همین روش پایین را باید انجام دهید.

آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام

قدم اول: در گوشی یا کامپیوتر خود به وب‌سایت اینستاگرام | https://www.instagram.com مراجعه کنید که با تصویری مطابق تصویر زیر (تصویر ۱) روبرو خواهید شد.

توجه: اگر با باز کردن این آدرس به طور خودکار وارد اکانت دیگری شدید، با رفتن به صفحه پروفایل و زدن چرخ دنده در گوشه بالا سمت چپ از اکانت مورد نظر خارج و مراحل را ادامه دهید اما اگر اکانت همان اکانت مد نظر برای دی اکتیو کردن بود مراحل را از قدم دوم ادامه دهید.

بستن موقت اکانت اینستاگرام

در صفحه اصلی بر روی Log in یا ورود کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ یا هر روش دیگری که برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید، وارد اکانت خود شوید (تصویر ۲).

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید با کلیک بر روی ?Forgot password و با ادامه مراحل آن را بازیابی کنید. بدون ورد به اکانت امکان دی اکتیو کردن آن وجود ندارد.

پس از وارد کردن مشخصات ورود در صفحه جدید (تصویر ۳) گزینه Not Now را بزنید و پس از آن به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر ۴) که شبیه به صفحه اصلی برنامه اینستاگرام بوده و تصاویر خود و کسانی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید را می‌توانید ببینید.

غیرفعال کردن اینستاگرام

قدم دوم: در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی تصویر پروفایل یا علامت آدمک (یا تصویر پروفایل خودتان) در گوشه سمت راست و پائین صفحه (تصویر ۴) به صفحه پروفایل خود خواهید رفت.

قدم سوم: پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر ۵)، کافیست بر روی Edit profile کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خود (تصویر ۶) بروید.

قدم چهارم: سپس تا انتهای صفحه پائین بروید (تصویر ۶) و در انتهای صفحه بر روی عبارت Temporarily deactivate my account کلیک کنید تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

قدم پنجم: در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر ۷) می‌توانید به اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید. اگر تنها به غیرفعال اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل Something Else (تصویر ۸) را برگزینید.

قدم آخر: پس از انتخاب دلیل برای دی اکتیو کردن اینستاگرام، لازم است که دوباره رمز عبور خود را وارد کنید. پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه آبی رنگی که با عبارت Temporarily Deactivate Account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر ۹) کلیک کنید.

اینستاگرام برای انجام کار از شما مجددا تائید خواهد خواست و پس از تائید کار تمام می‌شود(تصویر ۱۰).پس از آن به طور خودکار و توسط اینستاگرام از اکانت خود خارج می‌شوید. تمام! فرایند حذف موقت اکانت اینستاگرام شما آغاز می‌شود.

روش خروج از دی اکتیو یا چگونه پیج دی اکتیو اینستاگرام را برگردانیم ؟

پس از دی اکتیو کردن اینستاگرام با لاگین کردن مجدد و وارد شدن به اکانت، دوباره اکانت اینستاگرام شما فعال می‌شود اما این موضوع برخی اوقات بیشتر طول کشیده و تا ساعت‌ها و حتی تا چند روز امکان ورود مجدد به اکانت و فعال کردن آن را ندارید.

اگر در هنگام ورود برای فعال کردن دوباره اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام با پیام خطای The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again  مواجه شدید سعی کنید در گوشی و همچنین در وبسایت (نسخه دسکتاپ) وارد شوید. از فیلترشکن برای ورود استفاده نکنید و از یک اینترنت بهتر برای انجام این کار استفاده کنید.

سوالات رایج و پاسخ به چند مشکل رایج بستن موقت اکانت اینستاگرام

هر چند وقت یک بار می‌تواینم اکانت را غیرفعال کنیم؟

بنابر اعلام اینستاگرام، شما تنها هفته‌ای یک بار قادر به دی اکتیو کردن و فعال کردن مجدد اکانت خود هستید. این یعنی پس از فعال کردن، برای دی اکتیو کردن دوباره باید تا یک هفته صبر کنید. تجربه نشان داده استفاده مداوم و بی‌دلیل از این قابلیت این مدت را تا چند هفته نیز افزایش می‌دهد!

instagrammer چیست؟

بسیاری هستند که به دنبال پاسخ این سوال هستند که اینستاگرامر یعنی چه؟ با دی اکتیو کردن اینستا و حذف موقت آن، اکانت شما به اینستاگرامر | Instagrammer تبدیل شده و کلیه اطلاعات شما معمولا پس از چند ساعت کاملا از دسترس سایر کاربران خارج می‌شود. این مدت می‌تواند کمتر و یا بیشتر به طول بیانجامد.

در عین حال توجه داشته باشید که این حالت برای کاربرانی که به دلاییل مختلف اکانت آنها توسط اینستاگرام مسدود می‌شود نیز رخ می‌دهد. در عین حال اگر اکانت مورد نظر شما به اینستاگرامر تبدیل شده ممکن است اکانت مورد نظر حتی به طور کامل دیلیت اکانت کرده باشد.

چقدر می‌توانم اکانت را دی اکتیو نگه دارم؟

اینستاگرام مدت زمان یا محدودیت زمانی خاصی برای بستن موقت اکانت اینستاگرام اعلام نکرده اما تجربه ما و کاربرانی که مشکلات خود را در همین مطلب گزارش کرده‌اند نشان می‌دهد که بهتر است این مدت زمان طولانی نباشد و هر چند وقت بک بار اکانت را مجدد فعال و دوباره غیرفعال کنید.

اگر استفاده از این برنامه حتی برای همان یک هفته مدت فعال بودن تمرکز شما را می‌گیرد بهتر است تا فرصت دوباره برای امکان حذف اکانت موقت دوباره، خود برنامه را برای مدت مورد نیاز از روی گوشی پاک کنید.

دی اکتیو اینستاگرام بدون پسورد

برای حذف موقت اکانت اینستاگرام باید بتوانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید. تفاوتی ندارد با چه روشی وارد اکانت خود می‌شوید. این یعنی  دی اکتیو کردن اینستاگرام بدون داشتن یوزرنیم و پسورد امکان‌پذیر نیست.

اگر یوزرنیم و پسورد را ندارید بهتر است روش بازیابی اکانت با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل را دنبال کنید. بدون داشتن مشخصات ورود یا یوزرنیم و پسورد هیچ راهی برای حذف موقت اکانت شما وجود ندارد.

حتی خود اینستاگرام هم اکانت شما را بدون داشتن یوزرنیم و پسورد نمی‌تواند غیرفعال کند. ریپورت و گزارش کردن سایر کاربران هم در نهایت اگر مورد قبول اینستاگرام واقع شود تنها به بسته شدن همیشگی اکانت شما منجر می‌شود اما تصاویر و سایر موارد پروفایل شما باقی می‌ماند.

 اکانت فارنت در اینستاگرام را دنبال کنید تا آخرین نکات آموزشی اینستاگرام را از دست ندهید.
این مطلب در بهمن ماه 1401 با توجه به سوالات رایج کاربران و با تصاویر جدید به‌روزرسانی شده است.
توجه: لطفا اگر با مشکلی در فرایند دی اکتیو کردن اینستاگرام روبرو شده‌اید ابتدا سوالات رایج مطلب را بخوانید با توجه به تعداد زیاد سوالات امکان پاسخگویی به سوالاتی که در مطلب پاسخ داده‌ایم نیست.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4,027 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    سلام.یکی از فالور و فالویینگهای من استنباط میکنم غیرفعال کرده، از تعداد فالورهام کم نشده اگرچه داخل فالورهام میرم اون فرد نیست،اما از تعداد فالویینگهام کم شده یه نفر.
    آیا حدسم درسته که غیرفعال کرده؟چون با هر اینستای دیگری هم سرچش میکنم پیدا نمیکنه!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالا غیرفعال و یا حذف کرده

  2. قاسم نودهی می‌گوید

    سلام من پیجو غیر فعال کردم اما میخوام دوباره فعال کنم چ کار کنم؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مطلب رو بخونید توضیح دادیم

  3. مهسا می‌گوید

    سلام.با همین روش که ذکر کردید دو هفته پیش اکانتمو غیرفعال کردم.اما دیگه وارد نمیشه… وقتی میخوام دوباره ثبت نام کنم میگه این ایمیل موجوده.وقتی میزنم یاداوری پسورد میگه همچین کاربری نداره…. همینطوری هم با نام کاربری و پسوردم میزنم ارور میده که بعدا دوباره برگردید… بعد از دوهفته یکبار هم نتونستم وارد بشم

    1. مهسا می‌گوید

      بعد از سه هفته بالاخره تونستم وارد بشم….البته الان به این مشکل خوردم که دوباره غیرفعال نشد….باید یک هفته بگذره؟

      1. محسن صحافی می‌گوید

        بله. هفته‌ای یک بار

  4. محدثه می‌گوید

    سلام میخواستم بدونم اگه اکانت و به مدت طولانی غیر فعال کنی تو بخش پیشنهادات اینستا میزنه نیو تو اینستا؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر تا جایی که خبر دارم! ارتباطی به اون بخش نداره. در عین حال تجربه نشون داده که بهتره به مدت خیلی طولانی غیرفعال نکه ندارید امکان از دست دادن اکانت وجود داره

  5. maryam می‌گوید

    سلام
    من حدود ۱ماه هست اکانتم رو غیر فعال کردم ولی الان هرچقدر سعی میکنم نمیتونم وارد صفحه کاربریم بشم لطفا کمکم کنین.

  6. Paris می‌گوید

    سلام برای غیر فعال کردن موقت اینستا اون گزینه ای که در آموز ش گذاشتن را من ندارم یعنی آخر همون edit profilo ،حالا باید چه کار کنم؟?

    1. علی ارغوان می‌گوید

      همین الان تست کردم و مشکلی نیست. با دقت انجام بدین یا از کامپیوتر تست کنید

  7. darya می‌گوید

    سلام
    قبلا بطور موقت اکانت instagramoغیر فعال کردم
    الان چه جوری میتونم اکتیو کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      باید دوباره لاگین کنید. در مطلب توضیح دادیم بخونید بعد سوال کنید.

  8. عسل می‌گوید

    سلام؛ با دی اکتیو کردن و سپس اکتیو کردن، اونی که بلاک کرده منو،آیا آنبلاک میشم از طرفش؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر ارتباطی نداره!

  9. سوني می‌گوید

    سلام من تا حالا سه بار غیر فعال کردم اکانتمو تو دوبار اول مشکلی پیش نیومد ولی الان هرچی میزنم پیدا نمیکنه حتی ایدی مو!!! چیکار باید بکنم توروخدا راهنمایی کنین ☹️

  10. reza می‌گوید

    سلام ترو خدا بهم بگید من اکانتم یکدفه غیرفعال شده چکار کنم فعالش کنم ترو خدا زود بگید?

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خودبخود که غیرفعال نمیشه! این غیرفعال با اون غیرفعال شدن که شما شدید فرق داره. احتمالا به دلیل نقض قوانین اینستاگرام اکنتتون محدود شده. پیامی که براتون ظاهر میشه رو بگید تا بتونیم راهنمایی کنیم

  11. الهه می‌گوید

    سلام، من بعد از دى اکتیو کردن و اکتیو کردن دوباره اینستاگرام تمامى پست هام پاک شده!امکان برگردوندنشون هست؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      معمولا به طور خودکار بعد از چند روز بر میگرده و راه خاصی نداره
      نهایتا می‌تونید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
      Support@instagram.com

  12. بهار می‌گوید

    اقا من نمیفهمم چجوری باید اکتیو کنم پیجمو . ینی باید به روشی که دی اکتیو کردم تو همون پیج اینستاگرام برن همون راهو انجام بدم تا اکتیو بشه ؟ یا فقط اسم و پسرردمو بزنم کافیه ! شما فقط میگین لوگ این کنید دقیق نمیگید ک چجوری

    1. علی ارغوان می‌گوید

      وقتی وارد اینستاگرام میشید یا باید Log in یا ورود کنید یا Sign up یا ثبت نام. به همین سادگی

  13. مريم می‌گوید

    سلام من الان ۴روزه اکانتم غیرفعال کردم چه جوری می تونم بازیابیش کنم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بگذارید یک هفته بگذره بعد با همون اطلاعات لاگین کنید

  14. شیرین می‌گوید

    سلام
    ببخشید من اکانتمو نه روز پیش غیرفعال کردم ولی الان پسوردم یادم نیس که وارد بشم و فعالش کنم. قسمت فراموش کردن پسورد رو رفتم و برام ایمیل اومد ولی وقتی پسورد جدیدمو میزنم میگه کاربر پیدا نشد . نمیدونم چیکار کنم. لطفا کمکم کنید

  15. فواد می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    اینستام یه مدت دی اکتیو بود دیشب اکتیوش کردم ولی بعدش خواستم دوباره دی اکتیو کنم نشد,ممنون میشم جواب بدین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باید حداقل یک هفته صبر کنید

  16. niloofar می‌گوید

    من بعد از این که اکانتمو غیر فعال کردم و بعد از یک هفته فعال کردم دیگه نمیتونم فیلم و عکس آپلود کنم چی کار کنم؟

  17. Reyhan می‌گوید

    سلام
    من اگر پیجم رو برای مدت طولانی مثلاً ۶،۷ ماه دی اکتیو کنم،مشکلی برای پیجم به وجود نمی اید؟
    تا چه مدت می توان پیج رو دی اکتیو نگه داشت؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      محدودیتی از سمت اینستاگرام اعلام نشده.

  18. امیر می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من حدودا 1 ماهه اکانتمو غیر فعال کردم و الان میخوام دوباره فعال کنم ولی وقتی همه اطلاعات رو میزنم میگه حسابی وجود نداره
    الان باید چی کار کنم؟!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      صبر کنید و بعدا دوباره امتحان کنید

  19. عطیه می‌گوید

    خواهشاً پاسخ بدهید

  20. Amir karimi می‌گوید

    میخواستم بدونم اگه واسه مدت زمان زیاد مثلاً یه سال اکانت غیرفعال باشه بازم میتونیم فعالش کنیم یا خود اینستاگرام اکانت رو حذف میکنه ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      چیز خاصی در این زمینه اعلام نشده اما تجربه نشون داده که بهتره به مدت طولانی غیرفعال نکه ندارید و هر چند وقت یک بار فعال و دوباره غیرفعال کنید.

  21. Parisan می‌گوید

    سلام .من دو هفتست دی اکتیو کردم . الان میخوام باز اکتیو بشه پیجم ولی خب رمزم فراموش کردم . کاری نمیتونم بکنم ؟ که باز برگردم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      در صفحه اول از بخش Get help signing in درخواست ریست پسورد بدید

  22. afshin می‌گوید

    من میخوام دلیت اکانت کنم نمیتونم درضمن پسورداهایی که دادم اصلان یادم نیست

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بدون یوزرنیم و پسورد امکان نداره

  23. محمد صالح می‌گوید

    سلام
    من مشکل بلاک شدنم رو پیدا کردم((استفاده از یک اکانت روی چند گوشی ))
    حالا نمیدونم چجوری باید درخواست رفع بلاک بدم؟!؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      پیامی که براتون ظاهر میشه رو بگید

  24. عطیه می‌گوید

    خوب من این کار ها رو کردم قبلاً یعنی یه ۵ ماهی میشه حالا چه جوری می تونم پیج ام رو برگردونم اصلا میشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر با روش بالا غیرفعال کرده باشید کافیه مطلب رو بخونید تا متوجه بشید چطوری باید اکانت رو برگردونید! : دوباره لاگین کنید!

  25. زهرا می‌گوید

    سلام.ببخشیدمن نمیتونم پست بزارم و ارور میده.از بعضی دوستان پرسیدم میگن باید اینستا رو پاک کنم و دوباره نصب کنم. به نظرتون چیکار کنم؟؟؟؟خواهشا زودتر جواب بدید.ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      پیامی که براتون ظاهر میشه رو بگید اینجوری نمیشه متوجه مشکل شد

      1. زهرا می‌گوید

        سلام مجدد. این ارور رو میده. ممنون میشم هرچه سریعتر بهم کمک کنید.
        Photo wasn’t posted

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          مشکل از اینترنته. از یه اینترنت دیگه امتحان کنید.. نشد صبر کنید رفع میشه معمولا خودبخود

          1. زهرا می‌گوید

            من با یک اینترنت دیگه هم امتحان کردم ولی بازم ارور میده.این پیج کاریه من هستش و مجبورم پست بزارم الان چند روز نتونستم پست بزارم به نظرتون اگه برنامه رو پاک کنم و دوباره نصب کنم مشکل حل نمیشه؟؟؟

          2. محسن صحافی می‌گوید

            لطفا دقیقا بگید چه اروری میده. در عین حال بد نیست با یک گوشی دیگه امتحان کنید. اگر یوزرنیم و پسورد رو دارید نصب دوباره برنامه هم میشه امتحان کرد اما معمولا جواب نمیده

  26. راز می‌گوید

    سلام من با چند تا دستگاه وارد اینستاگرامم میشدم، اما حالا که دوباره میخوام وارد شم اخطار میده میگه یک لاگین مشکوک مشاهده شده، بعد یه کد 6 رقمی به ایمیلم میفرسته و ازم میخواد اونو وارد کنم، اما هرچی وارد میکنم دوباره وارد صفحه م نمیشه
    چندین بارم امتحان کردم نشده. چیکارش کنم؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      دلیلش اینه که چند بار درخواست دادید. یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید هر بار که درخواست میدید کد مرتبه قبل از اعتبار خارج میشه و به همین دلیل نمی‌پذیره
      ضمنا هر اکانت باید شماره موبایل یا ایمیل منحصر به خودش رو داشته باشه و نباید از یک ایمیل یا شکماره تلفن برای چند اکانت استفاده کنید

  27. عاطفه می‌گوید

    سلام من نمیتونم تو اینستام فیلم،عکس و استوری بزارم چکار باید بکنم؟بلاک یا ریپورت هم نشدم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مشکل از اینترنته! با یه اینترنت بهتر و بعدا دوباره امتحان کنید

      1. عاطفه می‌گوید

        نه مشکل اینترنت ندارم با وای فای پر سرعت وصل میشم.

  28. Faezeh می‌گوید

    بعد میخام لاگین کنم با سایت میگه یوزرت اشتباست با اینکه درسته توروخدا کمک کنید من خ واسه پیج زحمت کشیدم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      در مطلب کامل توضیح دادیم بخونید بعد سوال کنید. چند روز تا یک هفته بگذره بعد امتحان کنید

  29. Faezeh می‌گوید

    سلام من دی اکتیو کردم هرچی میخام لاگ این کنم نمیشه:|

  30. Helia می‌گوید

    سلام
    میخوام غیر فعال کنم اکانتم رو میشه بگید بعدا چطوری فعال کنم؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دوباره با همون یوزرنیم و پسورد لاگین می کنید

  31. parnian می‌گوید

    salam man dishab deactive kardam faghat tu marhaleye aval bejaye loge in singe upzadam alan varede accountam shodam hamechim pak shode

    1. علی ارغوان می‌گوید

      شما یک اکانت جدید ایجاد کردید. اکانت قبلی دست نخورده

      1. parnian می‌گوید

        ممنون از جوابتون ولی من الان باید چی کار کنم وارد قبلی بشم☹️

        1. محسن صحافی می‌گوید

          هر اکانت یوزرنیم و پسورد خودش رو داره به اون نیاز دارید

      2. parnian می‌گوید

        اکانت اصلیم دیاکتیو شده واقعا ولی نمیدونم چطور واردش بشم

      3. parnian می‌گوید

        اوکی شد ممنوووووون??

  32. ثریا می‌گوید

    سلام…من یه هفته بیشتره ک اینستامو دی اکتیو کردم ولی نمی تونم دوباره وارد شم میگهuser not found چی کارش کنم تو رو خدا ???

  33. جواد یوسفی می‌گوید

    اگر عکسی رو اشتباهی share کرده باشیم راهی برای پاک کردن آن از پروفایل مون هست /

    1. علی ارغوان می‌گوید

      سه نقطه رو بزنید و Delete یا Remove

  34. Amin می‌گوید

    سلام یکی از دوستان همینجوری بی دلیل یوهو اینستاگرامر شد اکانتش ولی بعد برش گردوند . امکان هک شدنش هست ? چون یه خانوم بودن چقد احتمال داره هک شده باشه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ارتباطی به هک نداره. غیرفعال بوده

  35. ako می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من دوهفته پیش اینستامو با همین روشی که گفتید غیرفعال کردم وله الان لاگین نمیشه با چند دسگاه امتحان کردم وله هر دفعه میگه no users found راهی هست بتونم دوباره واردش بشم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این روش رو بارها امتحان کردیم و مشکلی نداشته.

      1. ako می‌گوید

        هرچی میزنم no users founf میاد ?دیگه نمیتونم واردش بشم لطفا اگه راهی هست بگید ممنونم

  36. S می‌گوید

    من به همین روشی که گفتید دی اکتیو کردم. بعد از چه مدت میتونم دوباره وارد پیج بشم؟ در ضمن الان دوستام میگن پیج من واسشون اینستاگرامر خورده نکنه دیلیت شده؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر حذف نشده. بعد از یک هفته معمولا میشه دوباره وارد شد

  37. علی می‌گوید

    تا چه مدتی این به همین حالت دی اکتیو میمونه؟ممنونم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اینستاگرام زمان مشخصی رو اعلام نکرده اما بهتره هر چند وقت یک بار اکتیو و در صورت لزوم دوباره دی اکتیو کنید

  38. علی می‌گوید

    با سلام من اکانتمو موقتا دی اکتیو کردم,الان با یوزر وپسوردم وارد اکانتم میتونم بشم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله

  39. شاهین می‌گوید

    سلام. من تقریبا یه هفته اس غیرفعال کردم الان برگشتم آیدی رو میرنم میگه این ایدی وجود نداره
    بعدشم مطمئنم که درست میزنمش

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هم از وبسایت هم اپلیکیشن تست کنید

  40. احمد می‌گوید

    سلام من میخوام عکسی از فالوینگام واسه دوستام بفرستم یه گروه بصورت پیش فرض اسامی ظاهر میشن چکار کنم که اون پیش فرض ها رو حذف کنم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      امکان حذفشون نیست

  41. Hajvali می‌گوید

    میخاستم بدونم وقتی دی اکتیو کردم اسمم از بازدید کنندگان استوری فالوعرام پاک میشه یانه چی میشه؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله

  42. تارا می‌گوید

    سلام.من اکانتمو غیر فعلال کردم ولی الان دیکه نمیاد رمزو ای دی روهم درست میزنم توروقران بگیدمن چیکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      به جای قسم دادن دقیقتر توضیح بدید. با گفتن نمیاد نمیشه متوجه مشکل شد. البته اول کل مطلب مخصوصا بخش سوالات رایج انتهای مطلب رو بخونید.

  43. Qezelbash می‌گوید

    سلام،
    یکی از دوستام پسوورد اینستاگرامشو فراموش کرده و واسه تغییر و بازیابی پسوردش فقط از طریق facebookنوشته میتونین بازیابی کنین وقسمت ایمیل نمیاد که بزنم خلاصه چطور میتونم پسووردشو بدست بیارم،ممنون

  44. Mppppp می‌گوید

    سلام من میخوام به اکانت اینستام وارد بشم ولی پسوردمو یادم رفته وقتی ایمیلمم وارد میکنم چیزی توی ایمیلم نمیاد که بتونم پسورد جدید بدم ووارد اکانتم بشم ممنون میشم راهنمایم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بخش اسپم ایمیل رو هم چک کنید

  45. El.haM می‌گوید

    سلام.من غیرفعال کردم اکانتمو.. کلا ی روز شد فقط.. دوباره ک وارد شدم پستام پاک شده بود.برمیگرده پستا یا نه؟ مرسی..

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      معمولا به طور خودکار بعد از چند روز برمیگرده. در غیر این‌صورت با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید ولی تضمین نمیشه داد
      Support@instagram.com

  46. Mahsa می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من اینستامو غیر فعال کردم به همین روش یک روز بعد دوباره لوگین کردم بدون مشکل وارد شد اما پست هام پاک شدن فقط سه پست اخر مونده
    چه کاری باید انجام بدم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تنها راه موجود صبر کردنه

  47. مهی می‌گوید

    چند روزی میشه که اینستای من عکسها و فیلمها رو تار نشون میده، تو یه گوشی دیگه هم امتحان کردم بازم همین مشکل رو داشتم، به نظرتون دی اکتیو کنم دوباره بیام درست میشه؟؟ کلافه شدم⁦:-(⁩
    لطفاً راهنماییم کنید.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بعید می دونم تاثیری داشته باشه. راهی به ذهنم نمیرسه

  48. ملیحه می‌گوید

    اگه کسی راهنمایی کنه ممنون میشم.
    موقع ساخت اکانت به اشتباه لاگین شدن از طریق فیسبوک رو زدم و از طرف اینستاگرام فقط یک نام کاربری پیشنهاد شد که عوض نکردم و یک عدد 6رقمی هم بهم اس ام اس شد.که وارد کردم.
    حالا برای حذف اکانت از من پسورد میخواد! که من ندارم!!
    پسورد فیسبوک رو هم که میزنم خطا اعلام میکنه!خلاصه که زندگی سخت شده.
    پیشاپیش از راهنمایی تون متشکرم.
    هم اکنون نیازمند یاری شما هسستیم.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      موقع وارد شدن برای پاک کردن اکانت از طریق فیس‌بوک وارد بشید. در عین حال اگر الان در برنامه نشب شده بر روی گوشی داخل اکانت هستید از طریق بخش ادیت پروفایل می‌تونید به اکانت ایمیل بدید و از همین طریق پسورد اکانت رو تغییر بدید و نهایتا با یوزرنیم و پسورد اکانت رو پاک کنید.

  49. arman می‌گوید

    vase man to ghesmate edit profile hamchin gozinei nadare , chera ?

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      1- فارسی بنویسید
      2- برای اینکه مطلب رو نخوندید!
      3- مطلب رو یک بار کامل بخونید بعد انجام بدید. باید از مروگر وارد اینستاگرام بشید نه برنامه!

  50. فرشاد می‌گوید

    سلا وقتتون بخیر من مطالب شمارو با دقت خوندم و یک هفته و یک روز از غیر فعال کردن اکانتم میگذره رمز هم وارد میکنم میگه رمز شما اشتباه است و ریست پسورد ام که میخوام بکنم میگه User Not Found با‌گوشی و کامپیوتر ام امتحان کردم متاسفانه نتونستم وارد شم ازتون خواهش‌میکنم خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی مهمه واسم یه دنیا ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این راه رو ما و سایر کاربرا با اکانت های متعدد و هم از کامپیوتر و هم گوشی تست کردیم و هیچ مشکلی هم نداشتیم!

      1. فرشاد می‌گوید

        به نظره شما راهی برای برگشتش نیست ؟ :((((

      2. سما می‌گوید

        سلام من پیجم رو چهار روزه غیر فعال کردم میخوام برم دوباره توش حتما باید یک هفته بشه؟؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          بله معمولا اما امتحان کردنش ضرری نداره

        2. علی ارغوان می‌گوید

          امتحان کنید اگر وارد شد که هیچی وگرنه باید صبر کنید