آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس خارج کنیم؟

4027

شاید برای شما هم پیش بیاید که قصد داشته باشید به خود کمی استراحت دهید و از فضای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دور باشید. برای انجام این کار نیازی به دیلیت اکانت اینستاگرام نیست و خوشبختانه امکان دی اکتیو کردن اینستاگرام و یا بهتر بگوییم غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام و دیلیت موقت یا همان حذف موقت اکانت اینستاگرام وجود دارد.

اینستاگرام چنین قابلیتی را مدت‌هاست به امکانات خود اضافه کرده است. پس با فارنت همراه باشید تا چگونگی دی اکتیو موقت اکانت اینستاگرام را با هم مرور کنیم.

توجه: با انجام مراحل پایین اکانت شما به طور موقت دی اکتیو و حذف می‌شود اگر قصد پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه را دارید آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام در فارنت را بخوانید.

دی اکتیو اینستاگرام چیست؟

در ابتدا بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که پاک کردن اکانت اینستاگرام چه تفاوتی با حذف موقت اکانت اینستاگرام یا همان دی اکتیو کردن اینستاگرام دارد.

پاک کردن اکانت اینستاگرام در واقع دی اکتیو داپم اینستاگرام است و در عین حال دی اکتیو اینستاگرام همان دیلیت موقت اکانت اینستاگرام است.

تفاوت اصلی دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام با دیلیت اکانت یا همان دی اکتیو کردن دائم اینستاگرام در این است که شما با پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه اکانت خود را از دست می‌دهید اما با دی اکتیو کردن اینستاگرام شما همچنان با ورود مجدد و لاگین کردن دوباره می‌توانید اکانت خود را به دست بیاورید.

سایر چیزها تفاوتی ندارد و بهتر است بگوییم دی اکتیو کردن اینستاگرام را در واقع می‌توان حذف موقت اکانت اینستاگرام دانست. این یعنی دقیقا با دی اکتیو اینستاگرام پیام‌های دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند.

نحوه غیرفعال کردن اینستاگرام

برای دی اکتیو اینستاگرام فقط یک راه وجود دارد. در این مطلب از فارنت ما راه رسمی و اعلام شده اینستاگرام برای غیرفعال کردن اینستاگرام را بازگو می‌کنیم.

این تنها راه موجود برای دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام است و چیزی با نام دی اکتیو اینستاگرام ورژن جدید یا قدیم نداریم و از ابتدا همین روش تنها روش موجود بوده است.

تنها روش حذف موقت اکانت اینستاگرام استفاده از نسخه تحت وب آن است و دی اکتیو اینستاگرام از داخل برنامه امکان‌پذیر نیست.

در عین حال تفاوتی برای انجام این کار با گوشی و یا کامپیوتر نیست و  بستن موقت اکانت اینستاگرام ایفون و حذف موقت اینستاگرام در اندروید تفاوتی با یکدیگر ندارند و صرفا شاید گزینه‌ها کمی با یکدیگر تفاوت داشته باشند که به راحتی قابل تشخیص است.

این یعنی برای دی اکتیو اینستاگرام برای ایفون دقیقا همین روش پایین را باید انجام دهید.

آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام

قدم اول: در گوشی یا کامپیوتر خود به وب‌سایت اینستاگرام | https://www.instagram.com مراجعه کنید که با تصویری مطابق تصویر زیر (تصویر ۱) روبرو خواهید شد.

توجه: اگر با باز کردن این آدرس به طور خودکار وارد اکانت دیگری شدید، با رفتن به صفحه پروفایل و زدن چرخ دنده در گوشه بالا سمت چپ از اکانت مورد نظر خارج و مراحل را ادامه دهید اما اگر اکانت همان اکانت مد نظر برای دی اکتیو کردن بود مراحل را از قدم دوم ادامه دهید.

بستن موقت اکانت اینستاگرام

در صفحه اصلی بر روی Log in یا ورود کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ یا هر روش دیگری که برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید، وارد اکانت خود شوید (تصویر ۲).

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید با کلیک بر روی ?Forgot password و با ادامه مراحل آن را بازیابی کنید. بدون ورد به اکانت امکان دی اکتیو کردن آن وجود ندارد.

پس از وارد کردن مشخصات ورود در صفحه جدید (تصویر ۳) گزینه Not Now را بزنید و پس از آن به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر ۴) که شبیه به صفحه اصلی برنامه اینستاگرام بوده و تصاویر خود و کسانی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید را می‌توانید ببینید.

غیرفعال کردن اینستاگرام

قدم دوم: در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی تصویر پروفایل یا علامت آدمک (یا تصویر پروفایل خودتان) در گوشه سمت راست و پائین صفحه (تصویر ۴) به صفحه پروفایل خود خواهید رفت.

قدم سوم: پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر ۵)، کافیست بر روی Edit profile کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خود (تصویر ۶) بروید.

قدم چهارم: سپس تا انتهای صفحه پائین بروید (تصویر ۶) و در انتهای صفحه بر روی عبارت Temporarily deactivate my account کلیک کنید تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

قدم پنجم: در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر ۷) می‌توانید به اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید. اگر تنها به غیرفعال اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل Something Else (تصویر ۸) را برگزینید.

قدم آخر: پس از انتخاب دلیل برای دی اکتیو کردن اینستاگرام، لازم است که دوباره رمز عبور خود را وارد کنید. پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه آبی رنگی که با عبارت Temporarily Deactivate Account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر ۹) کلیک کنید.

اینستاگرام برای انجام کار از شما مجددا تائید خواهد خواست و پس از تائید کار تمام می‌شود(تصویر ۱۰).پس از آن به طور خودکار و توسط اینستاگرام از اکانت خود خارج می‌شوید. تمام! فرایند حذف موقت اکانت اینستاگرام شما آغاز می‌شود.

روش خروج از دی اکتیو یا چگونه پیج دی اکتیو اینستاگرام را برگردانیم ؟

پس از دی اکتیو کردن اینستاگرام با لاگین کردن مجدد و وارد شدن به اکانت، دوباره اکانت اینستاگرام شما فعال می‌شود اما این موضوع برخی اوقات بیشتر طول کشیده و تا ساعت‌ها و حتی تا چند روز امکان ورود مجدد به اکانت و فعال کردن آن را ندارید.

اگر در هنگام ورود برای فعال کردن دوباره اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام با پیام خطای The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again  مواجه شدید سعی کنید در گوشی و همچنین در وبسایت (نسخه دسکتاپ) وارد شوید. از فیلترشکن برای ورود استفاده نکنید و از یک اینترنت بهتر برای انجام این کار استفاده کنید.

سوالات رایج و پاسخ به چند مشکل رایج بستن موقت اکانت اینستاگرام

هر چند وقت یک بار می‌تواینم اکانت را غیرفعال کنیم؟

بنابر اعلام اینستاگرام، شما تنها هفته‌ای یک بار قادر به دی اکتیو کردن و فعال کردن مجدد اکانت خود هستید. این یعنی پس از فعال کردن، برای دی اکتیو کردن دوباره باید تا یک هفته صبر کنید. تجربه نشان داده استفاده مداوم و بی‌دلیل از این قابلیت این مدت را تا چند هفته نیز افزایش می‌دهد!

instagrammer چیست؟

بسیاری هستند که به دنبال پاسخ این سوال هستند که اینستاگرامر یعنی چه؟ با دی اکتیو کردن اینستا و حذف موقت آن، اکانت شما به اینستاگرامر | Instagrammer تبدیل شده و کلیه اطلاعات شما معمولا پس از چند ساعت کاملا از دسترس سایر کاربران خارج می‌شود. این مدت می‌تواند کمتر و یا بیشتر به طول بیانجامد.

در عین حال توجه داشته باشید که این حالت برای کاربرانی که به دلاییل مختلف اکانت آنها توسط اینستاگرام مسدود می‌شود نیز رخ می‌دهد. در عین حال اگر اکانت مورد نظر شما به اینستاگرامر تبدیل شده ممکن است اکانت مورد نظر حتی به طور کامل دیلیت اکانت کرده باشد.

چقدر می‌توانم اکانت را دی اکتیو نگه دارم؟

اینستاگرام مدت زمان یا محدودیت زمانی خاصی برای بستن موقت اکانت اینستاگرام اعلام نکرده اما تجربه ما و کاربرانی که مشکلات خود را در همین مطلب گزارش کرده‌اند نشان می‌دهد که بهتر است این مدت زمان طولانی نباشد و هر چند وقت بک بار اکانت را مجدد فعال و دوباره غیرفعال کنید.

اگر استفاده از این برنامه حتی برای همان یک هفته مدت فعال بودن تمرکز شما را می‌گیرد بهتر است تا فرصت دوباره برای امکان حذف اکانت موقت دوباره، خود برنامه را برای مدت مورد نیاز از روی گوشی پاک کنید.

دی اکتیو اینستاگرام بدون پسورد

برای حذف موقت اکانت اینستاگرام باید بتوانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید. تفاوتی ندارد با چه روشی وارد اکانت خود می‌شوید. این یعنی  دی اکتیو کردن اینستاگرام بدون داشتن یوزرنیم و پسورد امکان‌پذیر نیست.

اگر یوزرنیم و پسورد را ندارید بهتر است روش بازیابی اکانت با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل را دنبال کنید. بدون داشتن مشخصات ورود یا یوزرنیم و پسورد هیچ راهی برای حذف موقت اکانت شما وجود ندارد.

حتی خود اینستاگرام هم اکانت شما را بدون داشتن یوزرنیم و پسورد نمی‌تواند غیرفعال کند. ریپورت و گزارش کردن سایر کاربران هم در نهایت اگر مورد قبول اینستاگرام واقع شود تنها به بسته شدن همیشگی اکانت شما منجر می‌شود اما تصاویر و سایر موارد پروفایل شما باقی می‌ماند.

 اکانت فارنت در اینستاگرام را دنبال کنید تا آخرین نکات آموزشی اینستاگرام را از دست ندهید.
این مطلب در بهمن ماه 1401 با توجه به سوالات رایج کاربران و با تصاویر جدید به‌روزرسانی شده است.
توجه: لطفا اگر با مشکلی در فرایند دی اکتیو کردن اینستاگرام روبرو شده‌اید ابتدا سوالات رایج مطلب را بخوانید با توجه به تعداد زیاد سوالات امکان پاسخگویی به سوالاتی که در مطلب پاسخ داده‌ایم نیست.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4,027 نظر برای این مطلب
  1. سین.ح می‌گوید

    سلام
    این غیر فعال بودن میشه گفت دایمیه؟؟؟

    یعنی تا وقتی لاگ این نشیم اکانت غیر فعاله دیگه؟؟

    از راهنمایی هاتونم ممنون.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      در مطلب کامل توضیح دادیم.
      چیزی هم تغییری نکرده در مطلب

  2. ١٢٤ می‌گوید

    سلام من بعد از اینکه ٢ روز پیجم رو غیر فعال مرده بودم امروز دوباره لاگ این کردم ولی نصف عکسام پاک شده چی کار باید بکنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      راه حلی نداریم.. چنین اتفاقی نباید بیفته و اینستاگرام هم چیزی در این خصوص اعلام نکرده

  3. سهند می‌گوید

    سلام،خسته نباشید.من غیرفعال کردم به مدت یک روز.بعد الان ک دوباره لاگین کردم،از ۱۲۰ تا پست فقط ۱۴ تا مونده:||||| چیکار کنم؟؟؟؟کمک لطفا :(

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      احتمالا خودبخود رفع میشه

    2. ١٢٤ می‌گوید

      ببخشید عکس های شما بر گشت؟ مال من که نصف بیشترش پاک شد???

  4. عیسی می‌گوید

    سلام .
    چطوری عکسی که لود نمیشه رو پاک کنم ؟ اون سه نقطه پایین عکس کار نمیکنه !

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تذکر انتهای مطلب رو بخونید!

  5. رضا می‌گوید

    سلام
    پس از ارسال دایرکت به کسی چطور میتوان آنرا از صعگفحه طرف مقابل پاک کرد اگر پیام های قبلی را به جای اینکه unsend konam آن ها را delete. کردم الان چطور میتوانم دوباره آن ها را unsend کنم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دیگه نمی تونین

  6. شاهین می‌گوید

    سلام من حذفش نکردم ورفتن تو تنظیمات گوشی و اینستا رو حذف کرد الان دوباره نصبش کردم یه ص جدید دارم میخواستم بدونم چطوری میتونم ص قبلی رو حذفش کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      1- از صفحه ورود (login) یوزرنیم و پسورد قبلی رو بزنید و وارد بشید
      2- ایمیل رو بدون www می‌نویسن.. www فقط برای آدرس سایته

  7. ساناز می‌گوید

    این گزینه ی غیرفعال کردن اکانت پایین صفحه ی ویرایش پروفایل رو من پیداش نکردم .. در واقع ندیدم همچین گزینه ای!

  8. سهیلا می‌گوید

    سلام من خیلی وقته غیر فعالش کردم ولی باز میخوام برم نمیشه!دو بارم پسوردمو ریست کردم.
    زودتر ممنون از جوابتون!

  9. zoshta می‌گوید

    با سلام ..
    من موقتا اینستاگرامم رو غیر فعال کردم …
    خواستم بدونم تا چه مدتی میتونه غیر فعال باشه ؟
    مدت خاصی داره ؟
    سپاس :)

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تا زمانی که دوباره وارد بشید..

  10. kabir می‌گوید

    سلام خسته نباشید.
    من اکانتمو غیرفعال کردم ولی دیگه فعال نمیشه.
    میشه راهنمایی کنید؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      حداقل یک روز غیرفعال می‌مونه بعد به محض وارد شدن فعال میشه

      1. kabir می‌گوید

        Mamnoonm

  11. افسانه می‌گوید

    سلام من اینستاگرامم از گوشیم پاک شده برای پاک کردن اکانتم که پاک شده باید چیکار کنم که حذف بشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سرچ کنید پاک کردن اکانت اینستاگرام

  12. على می‌گوید

    سلام ممنون از راهنماییتون بابت حذف اکاانت اینستا
    از ساعت ۴ تا الان هر چقدر میرم توى سایت اینستا و یوزر پسوردمو وارد میکنم که بتونم برم مرحله بعد ، بازم یوزر پسورد میخواد و نمیره توى پروفایلم
    یعنى صد مرتبه من یوزر پسورد دادم !
    لطفأ راهنماییم کنید
    تشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تذکر انتهای مطلب رو بخونید این مطلب فقط برای غیرفعال کردن هست!

  13. selfish girll می‌گوید

    سلام من امروز اینستاگراممو حذف نصب کردم چون گوشی هنگ میکرد بعد حالا ایمیل و ک میزنم وارد نمیشه مینویسهanother account is using آخه مگه میشه این ایمیل خودم هست فقط،ن رمز عبور ن ایمیل و ب کسی دادم
    لطفاااااا راهنمایی کنید خواهش میکنم!!!منتظر جوابتونم باتشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید

      به جای وارد شدن دارید دوباره ثبت نام می‌کنید! از لاگین وارد بشید

  14. sodan می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    اگه دی اکتیو کنم فالوورام و فالواینگام میپرن؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر!! مطلب رو بخونید بعد سوال کنید

  15. مهسا می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    من اکانت اینستاگرامم روحذف کردم 1ماه پیشو الان میخوام مجددا فعالش کنم نمیشه به قسمت log inمیرم یوزر وپسوردم رو وارد میکنم اینو میزنه واسم plz use your username to login
    قسمت forget هم که میزنم که ببینم شاید پسردم رو یادم رفته باشه میزنه no users found
    من باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تذکر انتهای مطلب رو بخونید لطفا!
      شما یوزرنیم‌تون رو اشتباه وارد می‌کنید..

  16. مريم می‌گوید

    سلام با این کار عکسها و پست ها پاک نمیشن ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر غیرفعال کنید خیر اما اگر پاک کنید بله پاک میشن

  17. امیری می‌گوید

    سلام من همین که از اینستاگرام خودم خارج شدم دیگه هیچوقت وارد پیجم نتونستم بشم و مینویسه حساب شما غیر فعال شده من از طریق press ایمیل شون پیدا کردم فرستادم که چراغیر فعال شده که جواب نمیدن .این پیجم خیلی دوست داشتم اصلا من یک عکاس حرفه ایی هستم و یادم نمیاد دشمنی با کسی داشته باشم که بخوان منو ریپورت یا بلاک کنن تا اینستا منو غیر فعال کنه .شما ایمیل دیگه ای دارین ؟ و پیشنهادتون چیه ؟ و اینم بگم من دوتا پیج داشتم که چون هردو با یک ایمیل تل بوده هردو غیر فعال شده .الانم هی دنبالشم حسابم فعال بشه لطفا به ایمیل من اگه تونستین جواب بدین ممنون میشم

  18. niyaz می‌گوید

    سلام اینستاگراممو قبلا پاک کرده بودم
    با نصب دوباره چجوری میتونم اکانت قبلیمو برگردنم و وارد همون پروفایلم بشم؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      از بخش لاگین یوزرنیم و پسورد رو وارد کنید و وارد اکانت قبلیتون بشید. مطلب رو بخونید بعد سوال کنید لطفا

  19. کوروش می‌گوید

    سلام تقریبا دوروزی میشه از حذف موقت پیجم میگذره ولی هنوز با وارد کردن اسم و رمز باز نمیشه,حتی تغییر رمزم میزنم میگه این اکانت غیر فعاله,باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

    1. حسن کریمی می‌گوید

      راهی واسه بازگردوندن پیج حذف شده نیست.

      1. کوروش می‌گوید

        پیجو نبستم به طور موقت غیر فعال کردمش

  20. شقایق می‌گوید

    سلام چجوری میشه ریپورت رو لغوکنیم؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام نمیشه

  21. شقایق می‌گوید

    سلام من تو برنامه ی نفر رو ریپورت کردم که عکس هام رو نتونه ببینه و اصن منو نتونه سرچ کنه حالا میخوام این ریپورت رو لغو کنم چیکار باید بکنم؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر بلاک کرده بودید میشد کاریش کرد به سختی اما ریپورت رو نمیشه پس گرفت

  22. مهرشاد می‌گوید

    بعد از یک روز امتحان کردم درست شد مرسی از راهنمایی!

  23. مهرشاد می‌گوید

    من از طریق اپیکیلیشن ننیتونستم وارد اکانتم بشم انا از طریق وب میشد غیر فعالش کردم اما الان از طریق وب هم ننیتونم وار شم مینویسه اکانت وجود ندارد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      حداقل یک روز باید بعد از غیرفعال کردن صبر کنید..

  24. Atefe می‌گوید

    سلام اگر موقتا غیر فعال کنم لایک یا کامنتی که ی موقع گذاشتم چی میشه پروفایلم و میتونن سرچ کنن یا از طریق لایک ببینن اگ تو search history کسی باشم پاک میشه یا نه لطفا جواب بدید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      صفحه شما از دسترسی خارحج میشه. قبلی‌ها رو نمیدونم.

  25. farshidhp می‌گوید

    سلام من چند وخ پیش اکانتمو حذف کردم الان میخام اسم یوزرشو واسه اکانت جدیدم انتخاب کنم نمیشه ،هیچ کسی هم یوزر منو استفاده نکرده ممنون میشم کمک کنید.مرسی

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      امکانش نیست. راهی هم نداره.

  26. گیلو می‌گوید

    اسم یه اکانتم مثلا a باشه اگه بخوام تغییر بدم بزارم b مثلا باید چیکارکنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اولین کار اینه که انتهای همین مطلب رو بخونید و به اون مطلب مراجعه کنید..

  27. گیلو می‌گوید

    خواهش میکنم جواب بدید
    اکانت اینستاگرام من دو روزه که نه میتونم فالو کنم نه لایک کنم هرکاری میکنم یه اخطار میاد که شمارمو وارد کنم وقتیم وارد میکنم اون کد امنیتی که میخوادو نمیفرسته خواهش میکنم کمک کنین

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تذکر انتهای مطلب

  28. مریم می‌گوید

    سلام.اکانت اینستا من خود ب خود log out شده و الان ک یوزر و پسورد میزنم ارور میده ک این حساب کاربری غیر فعال شده! از طریق فیسبوک و ایمیل هم وارد نمیشه!!!مشکل از کجاست؟؟؟
    از صفحه فالوورامم که پیج خودمو نگاه کردم هیچ عکسی دیده نمیشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تذکر انتهای مطلب رو بخونید!
      “توجه کنید: لطفا اگر با مشکلی در اینستاگرام مواجه هستید و..

  29. soraya می‌گوید

    سلام ، بنده اکانتم را یک ساعت پیش رغیر فعال کردم ولی حالا هر کاری میکنم وارد اکانتم نمیتونم بشم . چیکار کنم ؟
    خواهشا زود کمکم کنید خیلی خیلی خیلی واجبه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      فکر کنم باید یک روزی صبر کنید..

  30. nina می‌گوید

    اکانتم و موقت غیر فعال کردم . ولی الان نمیتونم فعالش کنم. چه قد زمان لازمه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      فک کنم یک روز..

  31. جواد می‌گوید

    سلام ببخشید اگر موقعیت مکانی تو داخل اینستا فعال نباشه . آیا امکان داره باز کسی از راه دیگه ای موقعیت و محل زندگی تو را تشخیص بده در اینستاگرام؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تذکر انتهای مطلب رو در نظر بگیرید!!
      خیر.. امکان نداره

  32. fateme می‌گوید

    من میخوام اکانت اینستاکرام فعال کنم باید چیکار کنم از غیر فعال کردنش پشیمونم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر با همین ورش غیرفعال کردید با ورود دوباره فعال میشه. اما اگر پاکش کردید که هرگز امکانش نیست

  33. راشين می‌گوید

    male man deactive nemishe hey faaale azash bironam omadqm vali hey faaal mishe

    1. محسن صحافی می‌گوید

      1 فارسی بنویسید
      2- مطلب رو کامل بخونید خط به خط و کلمه به کلمه!

  34. sepideh می‌گوید

    چرا بعد غیر فعال موقتی ،دیگه نمیشه وارد شد ، چیکار باید کرد

  35. بهار می‌گوید

    سلام من اکانتمو موقتی پاک کردم باید چند ساعت بگذره تا بتونم دوباره واردش شم

  36. پریسا می‌گوید

    من هردوتا آموزش حذف کامل اکانت و حذف موقت رو خط به خط و کامل خوندم،خیلی هم بادقت خوندم! اما اصلا بجز گزینه حذف موقت هیچ گزینه دیگه ای وجود نداره! یعنی میخوام کامل دی اکتیو کنم و خلاص… ولی اصن نمیشه! مطمئن هستید که اصلا گزینه دیلیت هست؟ شاید قبلا بوده و الان بجاش این حذف موقت رو گذاشتن!!!

  37. علی می‌گوید

    من اتفاقا کامل مطلب رو خوندم.حتی نظرات دوستان دیگه رو هم خوندم.شما به یکی از دوستان که سوال کرده بود تایک سال هم میشه که دی اکتیو بمونه یا نه! پاسخ دادی که تا هروقت که دوباره لاگین شید مساله ای نداره و میشه.
    خب پس دی اکتیوی که امکان این روداره که بدون محدودیت زمان غیرفعال منه و حتی تایکی دوسال هم اگه دی اکتیو باشه مساله ای بوجود نمیاره دیگه موقتی نیست که!!

  38. مهدی می‌گوید

    ممنون از پاسختون.من این کار رو انجام دادم.فقط یه مشکلی هست.صفحه ی پروفایل قابل مشاهدس.هیچ کس نمی تونه من رو فالو یا آنفالو کنه اینجاش خوبه.ولی میتونن منو بلاک کنن.که در این صورت من خود به خود آنفالو میشم.اینجاش بده.راه حلی ندارین؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      خیر

  39. مهدی می‌گوید

    سلام.یه سوال داشتم.برای غیر فعال کردن موقتی، حداکثر زمان خاصی وجود داره؟ مثلا من می خوام حدود یک سال ایسنتا گرام نیام.آیا امکان غیر فعال کردن برای یک سال وجود داره ؟؟ ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      نوشتیم: تا زمانی که دوباره لاگین کنید..

  40. یاسی می‌گوید

    سلام ،ببخشید من یه سوال دارم ،وقتی که پستای یه نفرو لایک میکنیم و کامنت میذاریم براش وقتی بعد از یه مدت لایک ها رو دوباره پس بگیریم اون طرف متوجه میشه ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      فقط آموزش غیرفعال کردن! تذکر انتهای مطلب رو بخونید!

  41. نوا می‌گوید

    مرسی

  42. میثم می‌گوید

    سلام
    من اکانت خودم را موقت بستم و just need a break را هم انتخاب کردم (مدت زمان: ۶ ساعت)
    اما حالا که میخواهم دوباره باز کنم Your username or password was incorrect را میزنه
    با اینکه مطمئن هستم از یوزر و پسورد خودم.
    در قسمت فراموشی پسورد هم ایمیل را وارد کردم که Sorry, this user is not active را میزنه، لطفا اگه راهی هست اعلام کنید که اکانت من باز شود

  43. هانیه می‌گوید

    سلام.ببخشید من همین کار رو انجام دادم.ولی اجازه ورود دیگه نمیده تا فعالش کنم..چی کار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      خب قرار بوده همین کارو انحام بده دیگه! بلافاصله که وارد بشید دوباره فعال میشه! نوشتیم: غیرفعال کردن موقت

      1. میثم می‌گوید

        بعد از غیر فعال کردن موقت بلافاصله نمیتوانید دوباره وارد بشوید
        باید چند ساعت بگذرد

  44. تارا می‌گوید

    سلام.این که همش ارور میده هم برا یوزر هم برا پسورد.اما مطمینم درست واردشون میکنم.چکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      مطمئن باشید اشتباه وارد می‌کنید که ارور میده.. اونطرف با ماشین طرف هستید انسان نیست که اشتباه کنه!
      آدرس ایمیل رو هم چه اینجا چه هر جای دیگه بدون www بنویسید!!! آدرس سایت که نیست!

  45. saeed می‌گوید

    اقا کمک کنید من همه کارایی که گفتین رو دقیق انجام دادم و اکانتم غیرفعال شد( موقتی)

    حالا که دوباره یوزرپسوورد میزنم میگه اکانت شما بعلت رعایت نکردن قوانین حذف شده

    حالا چیکارکنم؟؟مگه توضیحات بالا واسه غیرفعال کردنه موقتی نیس؟؟؟؟!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      غیرفعال شدن اکانت شما ربطی به انجام این روش نداره. این روش روش رسمی خود اینستاگرام هست و هیچ مشکلی نداره

  46. مریم می‌گوید

    برای نصب اینستاگرام مشکل دارم لطفا کمکم کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید
  47. ارسلان می‌گوید

    سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم بعد از دیاکتیو کردن موقت بعد ازچه مدت دوباره میشه فعال سازی رو انجام داد ، چند ساعت باید بگذره ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      در مطلب نوتشیم: هر وقت دوباره مراجعه کنید! دوباره فعال میشه

  48. کوروش می‌گوید

    با غیر فعال کردن اکانت کامنت هایی که گذاشتیم هم پاک میشود؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله.. تا اونجا که می دونم اثری از شما باقی نمی‌مونه.

  49. esmaelisima می‌گوید

    کمک کنید چطور کامنتها رو پاک کنم چه برام کامنت گذاشتن چه من گذاشتم.وقتی رو کامنت خودم نگه میدارم فقط کامنت خودم رو میتونم پاک کنم اما کامنت دیگران رو واسه خودم رو نمیتونم پاک کنم.اگر بخوام کل اون کامنت رو پاک کنم باید چه کنم؟

  50. علی می‌گوید

    وقتی اینستا گرام خود را غیر فعال به صورت موقت می کنیم بقیه ی فالورهامون وقتی اسم مار سرچ می کنن چه اتفاقی می افتد؟
    ممنون از پاسخگویی شما
    ببخشید سوالم را اینجا باید می پرسیدم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      در مطلب هم نوشتیم. هیچ اثری از شما باقی نیم مونه تا زمانی که دوباره لاگین کنید. لطفا مطلب رو بخونید بعد سوال کنید

      1. علی می‌گوید

        مطلب رو خوندیم قربان.
        شما نوشتی هیچ اثری از شما باقی نمیمونه.اما اینطور نیست!! هم پروفیل رو نشون میده هم عکس پروفایل رو. درسته که لایک ها و کامنت ها ناپدید میشه اما اینکه خود پروفایل رئ نشون میده دیگه به معنای دی اکتیو کردن نیست!!! لطفا خودتون یه چک بکنید و اگه راهی میشناسید بفرمایید که ما و دوستان استفاده کنیم اگرم نه این قضیه رو در متن جای بدید که موجب برداشت اشتباه از مطلب برای دوستان دیگه نشه.

        1. محسن صحافی می‌گوید

          دوست عزیز! شما تیتر رو خوندی؟
          به صورت موقت غیرفعال!!!
          شما دارید به صورت موقت غیرفعال می‌کنید!
          لطفا اول مطلب رو کامل بخونید بعد اظهارنظر بفرمائید تا موجب برداشت اشتباه از سوی باقی دوستان نشه!