قیمت گلکسی A8 سامسونگ مشخص شد

قد و بالای گلکسی A8 و مشخصات این گوشی در دل تمامی علاقه‌مندان محصولات سامسونگ قند آب کرده؛ اما از قرار معلوم این خوشی زیاد هم پاپرجا نخواهند ماند چرا که قیمت این گوشی بیشتر از حد توقع است.

5

اگر خبرهای گلکسی A8 را در فارنت دنبال کرده باشید حتماً خبر معرفی این محصول را خواند‌ه‌اید، در این معرفی مشخص نشده بود که این گوشی خوش قد و بالای سامسونگ چگونه قیمت گذاری شده است؛ اما امروز در خبرها داشتیم که مدل معمولی گلکسی A8 قیمتی برابر با ۵۱۵ دلار خواهد داشت و مدل ۳۲ گیگابایتی این محصول ۵۶۴ دلار قیمت گذاری شده است.

گلکسی A8 سامسونگ از لحاظ طراحی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از باریک‌ترین گوشی‌های همراه بازار است اما این گوشی، سخت‌افزار چندان قوی ندارد که بتوان آنرا در رده محصولات تراز اول بازار از لحاظ قدرت سخت‌افزاری جای داد، این محصول جدید از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 615 بهره می‌برد و صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی از جنس Super AMOLED دارد. دو گیگابایت رم در کنار ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای گلکسی A8 تعبیه شده است.

Samsung-Galaxy-A8-Gold

سامسونگ در خصوص دوربین نیز برای این محصول جدید خود چیزی کم‌ نگذاشته و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در قسمت پشت این گوشی جای داده است، اگر خاطر شما باشد گفتیم که گلکسی A8 یکی از باریک‌ترین گوشی‌های دنیاست و تعبیه کردن سنسور چنین دوربینی در این گوشی نشان از هنر و مهارت مهندسین کر‌ه‌ای سامسونگ دارد.

دوربین ۵ مگاپیسلی نیز وظیفه‌ عکس‌برداری سلفی این محصول را بر عهده گرفته است و اندروید ۵.۱ به همراه باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپری سایر مشخصات این محصول ظریف و خوش ساخت را تشکیل می‌دهد. انتظار می‌رود این محصول در ماه جاری روانه بازار چین شود اما خبری تاکنون از سایر بازارهایی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته منتشر نشده است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. Na.ja.D.Ti.k.o می‌گوید

    این گوشی چرا بعضی وقت ها داغ میکند آیا دلیل خاصی دارد

  2. mahak می‌گوید

    قیمت گلکسی a5 وa8 چنده؟؟!! *-*

  3. Pegah می‌گوید

    چراغ های اعلان گوشی گلکسیa8 چطوری روشن میشه وارد تنظیماتش شدم ولی چیزی در این مورد پیدا نکردم.آخه اگر نداره پس این دوتا چراغ بالای صفحه دکوریه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این گوشی چراغ اعلان نداره. اون دو سوراخی هم که بالای صفحه وجود داره یکیش حسگر مجاورت هست و یکی حسگر تشخیص نور محیط

  4. حمید می‌گوید

    گوشی هم قیمت آیفون 6 شده؟! O_o