نوکیا به دنبال یک شریک تجاری و سازنده برای گوشی‌های هوشمند آینده خود است

نوکیا با فروش قسمت گوشی‌های همراه خود به مایکروسافت از حق و حقوق خود به‌منظور حضور در این بازار گذشت. با این اوصاف، این خبر برای بازار گوشی‌های هوشمند و کاربرانی که 14 سال به حضور این شرکت عادت داشتند آنچنان خوشایند نبود.

0

در تازه‌ترین خبرهای منتشره به‌نظر می‌رسد نوکیا همچنان قصد دارد به بازار تولید گوشی‌های هوشمند بازگردد. مسئولان این شرکت نیز همچنان با اظهارنظرهای متفاوت نوید بازگشت شکوهمند این برند را می‌دهند.

در جدیدترین اظهارنظر رسمی منتشرشده از سوی مقامات این شرکت می‌خوانیم:

زمانی که ما یک شریک تجاری سطح بالا و جهانی به‌منظور تقبل مسئولیت‌های مختلف بیابیم همکاری نزدیکی را به‌منظور طراحی و تولید محصولات جدید آغاز خواهیم کرد.

نوکیا صراحتا در این اظهارنظر اعلام کرده که آن‌ها به دنبال یافتن شریک تجاری مناسب به‌منظور کم‌کردن فشارها بر روی خود هستند. با این اوصاف این مهم نمی‌تواند پیش از سه‌ماهه پایانی 2016 اتفاق بیفتند. البته نکته مثبت این امر آن است که نوکیا زمان کافی به‌منظور برنامه‌ریزی جهت به‌ کارگیری استراتژی‌های جدید و البته کار بر روی طراحی‌های جدید برای گوشی‌های هوشمند خود را خواهد داشت.

در حال حاضر شرکت‌های معتبر زیادی وجود دارند که خواستار همکاری با نوکیا هستند. Foxconn از جمله شرکت‌هایی است که این توان را داشته و پیش از این نیز در تولید و عرضه تبلت N1 یا نوکیا همکاری داشته است. از سوی دیگر این شرکت توانایی عملیاتی کردن بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید را نیز در محصولات جدید نوکیا خواهد داشت. با این وجود باید منتظر ماند و دید آیا سیستم‌عامل اندروید می‌تواند به عنوان یک عامل شتاب‌دهنده برای بازگشت پرقدرت نوکیا به بازار عمل کند یا خیر؟!

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.