تماشا کنید: هک کردن زن‌فون ۲ ایسوس و اجرای ویندوز ۷ بدون باگ!

یکی از کاربران انجمن‌ XDA در اقدامی جالب توانسته ویندوز 7 را بر روی ایسوس زن‌فون 2، دستگاه اندرویدی مجهز به پردازنده اینتل اجرا کند. در ویدئوی منتشره شاهد اجرای ویندوز 7 به‌صورت کاملا روان و بدون مشکلی خاص هستیم.

2

این در حالی است که گفته می‌شود ویندوز 8 و ویندوز 10 نیز به همین ترتیب می‌توانند بر روی این دستگاه نصب و بدون مشکل اجرا شوند. با این اوصاف روند کار کمی پیچیده است. پیش از هر چیز باید بوت‌لودر دستگاه را آنلاک کرده و یک کرنل خاص را بر روی آن فلش کنید. پس از پارتیشن بندی کارت حافظه باید چندین و چند دستور را از طریق خط فرمان اجرا کنید تا نهایتا طعم ویندوز 7 را بچشید.

اگرچه روند نصب ویندو برای همه کاربران به سادگی قابل استفاده نیست با این وجود مشاهده دستگاه اندرویدی مجهز به پردازنده اینتل که سیستم‌عامل ویندوز را بدون عیب و نقص اجرا می‌کند خالی از لطف نخواهد بود.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. جواد می‌گوید

    آیا نصب ویندوز و اندروید روی این گوشی به صورت همزمان امکان پذیره؟

  2. pezhman می‌گوید

    این فیلم که گذاشتین که یچیزی تو مایه های تیم ویور هست.