هوندا قصد دارد اولین موتورسیکلت الکتریکی خود را در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کند

با پیشرفت فناوری شاهد حضور پر رنگ‌تر خودروهای الکتریکی هستیم، هوندا نیز برای اینکه از قافله عقب نماند قصد دارد اولین موتورسیکلت الکتریکی خود را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کند.

0

این روزها بحث خودروهای الکتریکی داغ است و اگر از خوانندگان پر و پاقرص فارنت بوده باشید بدون شک خبر مسابقات فرمول E را که جایگزینی برای فرمول وان است را خوانده‌اید، در این مسابقات از خودروهای الکترونیک به جای خودروهای فعلی استفاده شده است. با این حساب به طور یقین در آینده شاهد حضور خودرو‌های الکترونیک بیشتری در بازار هستیم؛ اما در این بین نیاز به موتورسیکلت‌های الکترونیک نیز در بازار حس می‌شود.

این موتورسیکلت‌های الکترونیک بدون شک در کشورهای ژاپن و چین طرفدار زیادی خواهند داشت. شرکت هوندا که ید طولایی در ساخت موتور سیکلت دارد بر آن شده تا اولین موتورسیکلت‌های الکترونیک ساخت خود را تا دو سال دیگر روانه بازار کند.

هوندا تمرکز زیادی بر سری Mugen موتورسیکلت‌های خود دارد و تاکنون اطلاعات زیادی از موتورسیکلت الکترونیک جدید هوندا منتشر نشده است و تنها طرحی مفهومی از این وسیله که با نام RC-E شناخته می‌شود به بیرون درز پیدا کرده است.

ناگفته نماند که کشورهای اروپا و آمریکایی نیز برای موتور سیکلت‌های الکترونیکی بازار خوبی به نظر می‌رسند اما هنوز خبری از عرضه موتورسیکلت‌ الکترونیک هوندا به بازار این کشورها در دسترسی نیست.

به هر ترتیب همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، رشد فناوری در تولید و گسترش بازار موتورسیکلت‌های الکترونیک تأثیر زیادی دارد و با این حساب بدون شک در آینده نه چندان دور شاهد عرضه موتورسیکلت‌های الکترونیک از جانب سایر شرکت‌ها نیز خواهیم بود و چه بسا که رقابت سنگینی بین شرکت‌های تولید کننده موتورسیکلت الکترونیک برای به دست گرفتن بازار بوجود آید.

lanesplitter.jalopnik.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.