متاسفم اپل! سامسونگ مشهورترین شرکت فناوری در ایالات متحده شناخته شد!

گزارش‌های منتشر شده حکایت از شهرت سامسونگ در امر فناوری دارد، بنا به این گزارشات این شرکت کره‌ای مشهورترین شرکت فناوری در سراسر ایالات متحده است.

0

موسسه تحقیقاتی RepTrak گزارشی منتشر کرده که طبق این گزارش، آوازه سامسونگ بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم در آمریکا پیچیده است و مردم این کشور سامسونگ را مشهورترین شرکت فناوری تلقی می‌کنند.

ناگفته نماند که وقتی صحبت از فناوری می‌شود بدون شک اسم اپل نیز مطرح می‌شود؛ اما در کمال تعجب این‌بار سامسونگ توانست در این گزارش از اپل پیشی بگیرد، نام اپل در لیست مشهورترین شرکت‌های فناوری حتی به سامسونگ نزدیک هم نیست. جالب است بدانید اپل در این لیست مکان بیست و یکم را از آن خود کرده است، اپل پارسال در این لیست در مکان پنجاه و هفتم جا خوش کرده بود.

سامسونگ در میان آمارهای مختلف این شرکت توانست مقام بیست و هشتم را در مجموع کسب کند، این رتبه نیز در نوع خود برای سامسونگ خوب به حساب می‌رود چرا که شرکت‌های تسلا، سونی، اچ‌پی، مایکروسافت و گوگل در مجموع آمار این شرکت در پشت سر سامسونگ قرار گرفته‌اند.

جالب اینجاست که موسسه تحقیقاتی RepTrak همه ساله این لیست را منتشر می‌کند اما آمار منتشر شده امسال این موسسه نسبت به پارسال تفاوت زیادی داشته است و تنها دو شرکت که در سال گذشته مقام‌های اول تا دهم را از آن خود کرده‌اند امسال نیز توانسته‌اند در جمع ده شرکت امسال باقی بمانند، آمازون در مقام اول این لیست قرار دارد و شرکت Kellogg توانسته رتبه خود را از دهم به دوم ارتقا بخشد.

موسسه تحقیقاتی RepTrak ملاک‌های مختلفی برای انتخاب مشهور‌ترین شرکت در آمریکا دارد، در تهیه این گزارش، نوع محصولات تولیدی، سرویس و خدمات، نوآوری، محل کار، نظارت، رهبری و کارایی ملاک‌هایی هستند که مد نظر قرار می‌گیرند. ناگفته نماند پارامترهایی که برای شناخت مشهورترین شرکت در نظر گرفته می‌شود مواردی نیست که اپل در آنها ضعف داشته باشد؛ اما موسسه تحقیقاتی RepTrak مدعی است هویت یک شرکت با نوع محصولاتی که تولید می‌کند متفاوت است.

cultofandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.