انفجار یک آیفون 6 پلاس اپل در هنگام شارژ این بار در هنگ‌کنگ

حدودا دو هفته پیش در خبرها خواندید که مردی هندی از انفجار آیفون6 جان سالم به در برد. متاسفانه یک بار دیگر شاهد انفجار آیفون 6 هستیم!  بر اساس گزارشی که به تازگی از هنگ‌کنگ منتشر شده این‌بار یک زن در جریان ماجرا بوده که خوشبختانه باز هم به خیر گذشته است.

4

این زن که نامی از او ذکر نشده می‌گوید در حالی‌که گوشی‌ام را به شارژ زده بودم به خواب رفتم که ناگهان با صدای انفجار از جا پریدم و دیدم که آیفونم آتش گرفته است. وی مدعی است که گوشی را با شارژر اورجینال شارژ کرده و مساله ارتباطی به استفاده از شارژرهای شرکت‌های ثالث نبوده است. معمولا این گونه اتفاقات را به استفاده از شارژرهای نه چندان باکیفیت شرکت‌های ثالث ارتباط می‌دادند.

وی هم‌اکنون به دنبال گرفتن غرامت از شرکت اپل است. لابد می‌پرسید پس اشکال کار کجا بوده است؟ Lo Kok-kung از بخش مهندسیِ مکانیک دانشگاه پلی‌تکنیکِ هنگ‌کنگ در این باره گفته که ممکن است دلیل این انفجار اتصال و یا شارژگیری بیش از حد گوشی باشد. وی افزود” ممکن است قابلیتِ قطع جریان برق که امروزه همه‌ی گوشی‌های هوشمند از آن برخوردار هستند بر روی دستگاه به خوبی کار نکرده و باتری به دلیل گرمای زیادِ ناشی از شارژ بیش از حد منفجر شده است”.

با همه‌ی این استدلال‌ها انتظار داریم مهندسین اپل پایه و اساس این مشکلِ جهنمی را پیدا و رفع کنند کما اینکه هم‌اکنون میلیون‌ها دستگاه آیفون6 به فروش رسیده و ممکن است هر لحظه و هر کجا باز هم “بوم”!

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. soheil می‌گوید

    (با همه‌ی این استدلال‌ها انتظار داریم مهندسین اپل پایه و اساس این مشکلِ جهنمی را پیدا و رفع کنند کما اینکه هم‌اکنون میلیون‌ها دستگاه آیفون۶ به فروش رسیده و ممکن است هر لحظه و هر کجا باز هم “بوم”!)

    دوستان لطفا تا این مشکل رفع نشده دیگه آیفون نخرید. حتی اگر این مشکل هم رفع شد باز هم آیفون نخرید چون ما از آیفون خوشمون نمیاد.

    انفجار یک آیفون ۶ پلاس اپل
    متاسفانه یک بار دیگر شاهد انفجار آیفون ۶ هستیم!

    آیفون 6 با آیفون 6 پلاس فرق میکنه. اونی که بزرگتره پلاس هست!

  2. مهدی می‌گوید

    اگر هزارتا ایفوم منفجر شود اینها عیبهای خودرا به گردن مشتری می اندازن ومس اولیت پزیر نیستن

  3. iGun می‌گوید

    این زن هیچ نام و نشان و عکسی ندارد در ادامه افزود:
    شب هنگام که خواب بودیم ناگهان با صدای انفجار مهیبی از خواب پریدیم. طوری که تا ده کوچه اونورتر هم صدا شنیده شد! در حالی که شعله های آتش حاصل از انفجار آیفون تمام خانه را فرا گرفته بود در یک لحظه به یاد گوشی {…} خود افتادم و با مرکز امدادهای فوری تماس گرفتم و از مرگ حتمی نجات یافتیم.

    نتیجه اخلاقی: آیفون برای سلامتی مضر است و دارنگان آیفون هرگز امنیت جانی ندارند.

    1. صالح می‌گوید

      منبع خبر رو نگاه کن پسرم، سایت نامعتبری نیست که بخوان خبر زرد بذارن. چه طرفدار آیفون باشی و چه آندروید، ایراد گرفتن از ضعف نرم افزار و سخت افزار ایرادی نداره، ولی این دیگه واقعا با جون آدمها سر و کار داره.