این مرد در سال ۲۰۱۴ هفت میلیون دلار از ویدئوهایش در یوتیوب درآمد داشته است!

سال گذشته در چنین روزهایی خبری در خصوص درآمد 4 میلیون دلار در سال یک جوان 24 ساله سوئدی به نام Felix Kjellberg که در شبکه‌های آنلاین از او با نام PewDiePie یاد می‌شود منتشر شد.

1

بنابرگزارشات منتشره، وی توانسته بود در مدت یک‌سال این درآمد را از راه بازی‌کردن بازی‌های ویدئویی، ضبط عکس‌العمل‌ها و انتشار ویدئوهای مربوطه بر روی یوتیوب به دست آورد. در آن زمانه وی 27 میلیون دنبال‌کننده ثبت‌شده در یوتیوب داشت.

اکنون Kjellberg 37.7 میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب و شرکت خود یعنی PewDiePie Productions دارد و بر اساس گزارش روزنامه سوئدی Expressen در آمد وی در سال 2014، 7.4 میلیون دلار بوده است.

پس از انتشار رقم درآمد وی در سال گذشته وی علاوه بر تایید این مبلغ درآمد اعلام کرد وی اقدامات خیرخواهانه‌ای را از راه این درآمد انجام می‌هد. وی در این خصوص می‌گوید:

من همچنان بیشترین سهم درآمدم از این راه را صرف امور خیریه می‌کنم تا خرید برای خودم! این‌چیزی است که از گفتن آن احساس غرور می‌کنم.

در سال 2014 وی اعلام کرد طرفداران وی بیش از یک میلیون‌دلار برای اقدامات مختلف خیرخواهانه جمع‌آوری کرده‌اند. در سال جاری میلادی نیز امور خیریه Water از وی به‌خاطر کمک به 10028 نفر در Rwanda به‌منظور دسترسی به آب آشامیدنی سالم تشکر کرد.

اقدام بعدی Kjellberg عرضه یک کتاب است. این کتاب که با عنوان ” این کتاب عاشق شما است” به بازار عرضه خواهد شد حاوی نقل‌قول‌هایی است که وی به‌صورت آنلاین در سال‌های متمادی به‌صورت آنلاین عنوان کرده است. به‌عنوان مثال در یکی از این نقل قول‌ها وی می‌گوید: “خودتان نباشید! یک پیتزا باشید. همه پیتزا را دوست دارند!”

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mahnaz می‌گوید

    سلام ببببخشید شما می دونید چطور میشه توی یوتیوب بااپلود ویدیو شریک شد و درامد داشت ممنون میشم زودتر جواب بدین منظور من نمی تونم بیارم youtube.com/ partners