درز تصاویر و مشخصات فنی منتسب به فبلت Mate 8 هواوی با سنسور مرموز در قاب پشتی

سال گذشته شرکت چینی هواوی فبلت بالا رده‌ای را مجهز به سنسور اثر انگشت و بدنه‌ای فلزی تحت عنوان Ascend Mate 7 راهی بازار کرد. در همین رابطه امروز تصاویری منتسب به جانشین این محصول به بیرون درز کرده که خبر از به کار گیری مجدد سنسور اثر انگشت در قاب پشتی می‌دهد.

0

بر اساس سیاست گزاری جدید شرکت هواوی، محصولات 2015 این شرکت بدون پیشوند Ascend نام‌گذاری خواهند شد. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که جانشین Ascend Mate 7 نیز با نام Mate 8 راهی خرده فروشی‌ها شود.

در صورتی که تصاویر منتسب به فبلت Mate 8 صحت داشته باشند، به روشنی می‌توان دریافت که ظاهر این محصول نسبت به نسل قبلی شاهد کمترین تغییرات بوده و کماکان از بدنه‌ای تمام فلزی مات بهره می‌برد. منابع نزدیک به هواوی گزارش داده‌اند که قلب میت 8 را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای ساخت داخل HiSilicon که از چهار هسته با معماری چینش Cortex A53 و چهار هسته Cortex A72 با حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز در کنار بهره بردن از واحد پردازش گرافیکی Mali-T880 به تپش درآورد.

همچنین گفته می‌شود که فبلت Mate 8 به‌طور پیش‌فرض به 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده، این در حالیست که نسخه‌ای پیشرفته‌تر با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه دائمی نیز قابل دسترس خواهد بود؛ البته در هر دو نسخه امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی امکان‌پذیر است.

یکی دیگر از نقاط قوت فبلت بعدی هواوی، صفحه‌نمایش 6 اینچی آن است که رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل را در اختیار خریدار قرار می‌دهد.Mate 8 در قاب پشتی میزبان دوربینی 16 مگا پیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار بوده که قابلیت تصویربرداری با وضوح 4k را دار است؛دوربین سلفی این محصول نیز دارای لنزی با وضوح 8 مگاپیسکل می باشد.

softpedia

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.